Tinuta de drum
Renault Clio în varianta RS oferă acel echilibru între sportivitate excesivă și un minim de confort. Astfel, vei putea suporta ceva mai ușor drumurile patriei. Nu același lucru poate fi spus și despre Clio RS Trophy. Trenul de rulare este setat către sportivitate extremă, iar acest lucru va fi observat de fiecare dată când limitatoarele de viteză sau micile gropi din asfalt îți stau în cale. Frâna devine cel mai bun prieten al tău, în timp ce șoferii din spate îți vor transmite probabil urări calde către toată familia, pentru că sunt puține mașini pe stradă care să aibă performanțele la frânare ale lui Clio RS Trophy.
Cu toate acestea, nu ar avea niciun sens să depunctăm fermitatea excesivă a trenului de rulare întrucât cei care vor cumpăra un astfel de produs nu se vor plânge de faptul că trebuie să abordeze cu alți ochi denivelările din asfalt. Știi pentru ce cumperi mașina asta, iar targetul e atins cu vârf și îndesat.
Direcția oferă un feedback excelent și transmite reacții rapide cu privire la situația de la nivelul asfaltului. Pentru și mai multă sportivitate, Renault a încălțat anvelopele de 18 inchi cu pneuri cu talon mic.
Pentru a vedea cât de bine se comportă Clio RS Trophy, l-am dus în habitatul natural. Mai precis, ședința foto s-a desfășurat pe circuitul Academiei Titi Aur. Și, Doamne, francezul chiar devine o mașină capabilă să devoreze cu entuziasm virajele care-i apar în cale.
Superba masinuta