Motor / Transmisie
Dacă Renault Kadjar ducea lipsă de ceva înainte de facelift, acel ceva era un motor puternic pe benzină. Acum îl are în forma noului propulsor turbo din familia TCe. Cu o cilindree de 1.332 cmc, noul motor este disponibil pe o gama largă de modele din grupul Renault, inclusiv pe autohtonul Dacia Duster.
Pentru Renault Kadjar, propulsorul de 1.33 litri poate fi comandat în versiuni de 140 sau 159 CP. Cu o cutie de viteze manuală sau automată EDC. Modelul nostru a venit în versiunea cea mai puternică, cea de aproape 160 CP, tracțiune 4x2 și cutie automată EDC cu șapte trepte.
Este motorul de care Kadjar avea nevoie. Tot mai mulți clienți caută propulsoare pe benzină chiar și pe SUV-uri, iar noul 1.3 TCe bifează toate căsuțele. Este puternic, poate prea puternic pentru un model de dimensiunile lui Kadjar, și livrează cei 159 la 5.500 rpm și 260 Nm începând de la 1.750 Nm.
Livrarea puterii este ușor cam brutală, deși avem de-a face cu o cutie automată. Nu de puține ori m-am trezit plecând scârțâind din pneurile față, fără să fi avut această intenție. Și, pentru prima dată, am folosit intenționat butonul Eco pentru a anestezia răspunsul pedalei de accelerație și a efectua plecări mai fine de pe loc.
Cutia automată EDC te scapă de grija schimbărilor de treaptă în oraș, dar cei de la Renault încă nu au reușit să ajungă la nivelul superior de rafinament. Uneori, cutia gândește un pic prea mult înainte să schimbe treapta, dar putem inteveni manual dacă dorim acest lucru.
O masina bunicica , pret atractiv dar desigur la pachet cu anumite materiale si finisaje made in Renault plus valoarea proasta la revanzare .