Tinuta de drum
În urma facelift-ului, Renault a păstrat ținuta de drum intactă pe Kadjar. Este un SUV orientat spre confort, cu o suspensie care iartă multe denivelări, deci care preferă jantele de dimensiuni mai mici. Modelul de test a venit echipat cu jante de 17 inch, iar acestea se potrivesc excelent vizual și nu afectează confortul pasagerilor, așa cum o fac jantele de dimensiuni mai mari.
Kadjar nu este un automobil cu tendințe sportive. Mai degrabă este o mașină pentru excursii relaxate cu familia. Dacă mărim ritmul, Kadjar nu se simte foarte confortabil, preferând mai degrabă un stil liniștit de condus.
Majoritatea versiunilor sunt 4x2, deci cei care doresc un Kadjar cu tracțiune integrală trebuie să opteze pentru motorizarea diesel de top. Chiar și în versiune 4x2, Renault Kadjar facelift poate ataca fără probleme drumuri de macadam, sau ieșiri în zone fără asfalt, dar nu a fost gândit pentru off-road. Pentru a eficientiza tracțiunea pe drumurile fără asfalt, Renault oferă pachetul Extended Grip, care vine cu anvelope all season cu un profil mai accentuat, despre care constructorul spune că sunt mai eficiente pe drumurile de macadam.
Cel de la volan are la dispoziție trei moduri de rulare XMOD selectabile prin intermediul butonului rotativ de lângă levierul cutiei de viteze: road, off-road și expert. Acesta din urmă dezactivează sistemul de control al tracțiunii și îl lasă pe cel de la volan în control.
O masina bunicica , pret atractiv dar desigur la pachet cu anumite materiale si finisaje made in Renault plus valoarea proasta la revanzare .