Renault Kadjar facelift

Renault Kadjar 1.3 TCe 159 Aut7 XMOD

Tinuta de drum

4.0

În urma facelift-ului, Renault a păstrat ținuta de drum intactă pe Kadjar. Este un SUV orientat spre confort, cu o suspensie care iartă multe denivelări, deci care preferă jantele de dimensiuni mai mici. Modelul de test a venit echipat cu jante de 17 inch, iar acestea se potrivesc excelent vizual și nu afectează confortul pasagerilor, așa cum o fac jantele de dimensiuni mai mari. 

Kadjar nu este un automobil cu tendințe sportive. Mai degrabă este o mașină pentru excursii relaxate cu familia. Dacă mărim ritmul, Kadjar nu se simte foarte confortabil, preferând mai degrabă un stil liniștit de condus.

Majoritatea versiunilor sunt 4x2, deci cei care doresc un Kadjar cu tracțiune integrală trebuie să opteze pentru motorizarea diesel de top. Chiar și în versiune 4x2, Renault Kadjar facelift poate ataca fără probleme drumuri de macadam, sau ieșiri în zone fără asfalt, dar nu a fost gândit pentru off-road. Pentru a eficientiza tracțiunea pe drumurile fără asfalt, Renault oferă pachetul Extended Grip, care vine cu anvelope all season cu un profil mai accentuat, despre care constructorul spune că sunt mai eficiente pe drumurile de macadam.

Cel de la volan are la dispoziție trei moduri de rulare XMOD selectabile prin intermediul butonului rotativ de lângă levierul cutiei de viteze: road, off-road și expert. Acesta din urmă dezactivează sistemul de control al tracțiunii și îl lasă pe cel de la volan în control.

  • Anonim, joi, 03.10.2019 11:55

    O masina bunicica , pret atractiv dar desigur la pachet cu anumite materiale si finisaje made in Renault plus valoarea proasta la revanzare .

  • Kirotractor, joi, 03.10.2019 12:43

    Interesantă politica Renault de-a oferi versiuni 4x4 exclusiv pt Duster (OK, e şi-un Kadjar diesel 4WD, da-l trec cu vederea nu fiindcă-i scump, ci doar că-i condamnat la apropiate interdicţii ...de la naştere.) Designul post-facelift nu-i rău, deşi rămâne cam prea "bio" şi botos pentru unele gusturi, iar interiorul a progresat şi el. Ceva mai spaţios la 4,49 m, nici nu costă de fapt mai mult decât Duster 130 CP FWD Comfort (140 CP FWD Life e deja oferit oficial la 15.800 + rabla) -- repet, calculând şi discounturile Renault imposibile la "smart-buy"-ul naţional. ;-) Nu mă surprind oricum plecările de pe loc cu roţile scrâşnind fără să vrei la versiunea asta mai forţoasă (din soft) de 159 CP, acelaşi fenomen fiind observat şi de testerii vestici (v. l"Argus) cu Dusterul TCE 150 CP.

  • dan_grc, joi, 03.10.2019 14:37

    Calitatea slaba a anumitor materiale, adica majoritatea, putin peste un Duster.

  • eu, joi, 03.10.2019 17:08

    @ dan_grc - pai si pretul e putin peste Duster.. uneori chiar sub, la versiunea de baza care e la fel de dotata ca un Duster Laureate

  • dan_grc, joi, 03.10.2019 18:23

    Ai dreptate, ma gandisem la Dokker.

  • Green_Alex, joi, 03.10.2019 18:32

    Tot vad cum creste marca dacia (atat la dotari cat si la preturi) si ma bucur. Sunt curios insa cum o sa evolueze rivalitatea asta intre fratii Duster-Kadjar-Qashqai. Deja exista o suprapunere importanta intre ele. Daca la grupul VAG separatia s-a realizat impingand marca VW in sus (ca preturi si dotari), la alianta nu cred ca o sa mearga la fel. Se lasa cu fratricid.

  • PMC, joi, 03.10.2019 21:29

    Zic ca puteati astepta inca putin cu pozele la interior. Sa fie noapte bine.

  • alex, vineri, 04.10.2019 13:20

    @Green_Alex Diferentiere este din belsug. Duster 4x4 la noi costa 17700(1.5dci) si 17300 euro (1.3tce) Quasquai 4x4 costa ~25k euro (1.7 diesel) Garda la sol Duster ~21cm si unghiuri de atac fenomenale .. la Qq ramane de vazut. Interiorul la Duster e inferior Qq dar optiunile au preturi umane: incalzire scaune 100 euro, navigatie 300 euro, keyless go/entry 200 euro. La Kadjar cred ca e aceiasi poveste, poate un pic mai ieftina decat Qq. Rival direct Dusterul nu are la preturile de lista chiar daca unii incearca diferite comparatii.

  • assur, vineri, 04.10.2019 17:30

    Suprapunerea Kadjar/Duster/Qashqai exista doar pe pietele mici unde Renault si Nissan sunt vandute si in versiuni "chele" si lipsesc chiar cele full. Pe piata din Franta e diferenta de cel putin 5000 intre ele in echipare aproape similara (fara 4x4 care e propus doar pe versiunile scumpe la Renaul), Cel mai scump Kadjar se duce spre 40K EUR, nu as spune ca e un concurent pentru Duster.

  • MiGA, duminică, 06.10.2019 00:46

    Nu ma pot abtine sa nu va impartasesc opinia generala din patria lui Voltaire: Reno ! Chaque jour un bruit nouveau ! Daca si francezii spun asta ... No comment