Interior
În habitaclu, faceliftul a adus ceva mai multe elemente cromate. Un crom satinat, regăsit la nivelul multor elemente din habitaclu. Materialele rămân prietenoase în părțile superioare ale planșei de bord și ceva mai tari în părțile inferioare. Finisajele păstrează și ele o calitate bună, iar egonomia pare să nu fi fost afectată de înlocuirea comenzilor pentru climatizare. Comenzi preluate de la actualul Duster. Arată mult mai bine decât cele de pe versiunea pre-facelift, rotițele cromate oferind o senzație de calitate germană. Spre deosebire de Duster, ele asigură controlul unei climatizări duble.
Și pe volan lucrurile sunt destul de clare, operarea instrumentelor de bord fiind destul de intuitivă. În ceea ce privește spațiile de depozitare, Kadjar le oferă clienților săi o consolă centrală ceva mai mare, cu suporturi noi pentru pahare și telefonul mobil. Cotiera este generoasă și acum glisează pentru a susține mai bine mâinile șoferului și pasagerului.
În portiere există loc pentru o sticlă de 1.5. litri, însă buzunarul ar fi trebuit să fie ceva mai generos și pentru alte obiecte.
Noul Kadjar se vrea a fi și mai confortabil, mulțumită scaunelor cu umplutură nouă și extensiei pentru șezut (glisează cu 6 centimetri). Există noi tipuri de tapițerii, printre care și una cu design în relief și cusături contrastante. Pe locurile din spate există spațiu suficient la nivelul picioarelor și al capului, însă un al treilea pasager ar fi serios incomodat de tunelul central destul de înalt.
Portbagajul are o capacitate de 472 de litri, dar la nevoie există două butoane prin care se rabatează foarte ușor bancheta spate. Se poate rabata și scaunul pasagerului față pentru a permite încărcarea unor obiecte lungi de peste 2.5 metri. În portbagaj există un fund dublu, dar și posibilități diferite de compartimentare. Pentru cei care se gândesc la o rulotă, Renault oferă acum și un cârlig de remorcare acționat electric.
Eu nu inteleg de ce la testele astea trebuie sa "bruscați accelerația așa cum am făcut-o eu". La voi ori mergeti de ii sar supapele prin capota, ori mergeti cu 80 pe autostrada sa incurcati circulatia. Ca tot omul normal nu se poate, sa stim si noi exact cam ce consum o sa scot cu o masina de genul asta?