Interior
La interior nu avem parte de surprize, întrucât Renault a transplantat pe versiunea sedan habitaclul unui Megane hatchaback. Primești astfel aceleași avantaje și dezavantaje în ceea ce privește calitatea materialelor, confortul și tehnologia.
Materialele regăsite la interior sunt destul de moi în partea superioară a bordului, însă zona inferioară este ușor neprietenoasă, fiind acoperită cu un plastic dur. Antifonarea este decentă, iar zgomotul resimțit la viteze mari nu este atât de deranjant.
Renault propune spații de depozitare generoase, atât la nivelul portierelor, cât și în dreptul tunelului median. În dreptul minusurilor aș putea menționa adâncimea mică a spațiilor destinate depozitării paharelor.
Pe locurile din spate vor avea loc fără probleme doi adulți, locul din mijloc fiind mai puțin confortabil la drum lung. În schimb, Megane plusează în dreptul volumului portbagajului, cei 500 de litri fiind suficienți pentru un sejur în familie.
În cazul modelului testat, scaunul șoferului a fost echipată și cu o funcție de masaj. Sistemul oferă trei moduri (Tonic, Relaxing și Lumbar) cu diferite intensități și viteze. Toate aceste setări se fac prin intermediului ecranului tactil central.
Și pentru că tot am amintit de ecranul sistemului de infotainment, trebuie menționat că acesta integrează marea majoritate a funcțiilor care în trecut erau oferite prin butoane fizice. Singurele funcții pe care le vei putea accesa fără să fie nevoie să miști privirea de la drum sunt cele care comandă încălzirea scaunelor și a volanului, sistemul start-stop, asistentul la parcare și funcția eco.
as astepta un facelift pt modelul acesta. are deja vreo 3 ani daca nu gresesc. noutatea la aceasta masina este motorul, care la prima vedere pare ok. una peste alta este o masina buna la un pret cat de cat ok.