Interior
Partea excelentă atunci când vorbim de înrudire este că modele cu un preț accesibil, cum este Megane Sedan, pot primi tehnologiile noi de pe modelele mai scumpe. Prin urmare, transplantul de gadget-uri de pe varianta hatchback nu poate decât să ne bucure.
La fel se întâmplă și cu materialele regăsite în interior, destul de moi în partea superioară a bordului. Partea inferioară rămâne însă ușor neprietenoasă, cu un plastic tare.
Antifonarea este decentă, iar zgomotul de vânt la viteze mari nu este atât de deranjant. Avem spații de depozitare generoase, atât la nivelul ușilor, cât și al consolei centrale. Din păcate, spațiul destinat paharelor și sticlelor nu este foarte adânc și nu le poate susține foarte bine.
Pe locurile din spate se călătorește chiar decent, iar Renault se laudă cu unul dintre cele mai generoase habitacluri din segment când vine vorba despre spațiul resimțit la nivelul umerilor. Portbagajul are acum o capacitate de 550 de litri, una dintre cele mai mari din segment, și o gură de încărcare extrem de generoasă. Clar mult mai generoasă decât cea a vechiului Fluence.
Problema vine doar atunci când vorbim despre deschiderea portbagajului. Toate versiunile primesc în standard deschiderea portbagajului din cheie sau din interior. Cei care comandă o cameră pentru marșarier, pierd butonul de deschidere a portbagajului montat în centrul logo-ului Renault, pentru că acolo e montată camera de marșarier. Primesc în schimb posibilitatea de a deschide portbagajul cu o mișcare a piciorului sub bara spate. Funcția are nevoie de acomodare, pentru că nu merge întotdeauna.
Renault a promis că abia începând cu 2017 va monta un buton de deschidere a portbagajului și pentru versiunile echipate cu cameră de marșarier, însă nu a oferit explicații pentru această întârziere.
dc elantra 4 iar megan 4.3???