Tehnologie
Segmentul compact a devenit din ce în ce mai exigent când vine vorba de tehnologie. Chiar și în cazul berlinelor cu prețuri abordabile. Iar înrudirea cu varianta hatchback se face până la cel mai mic detaliu. În fond, tot habitaclul și lista de tehnologii este similară cu cea a hatchback-ului.
Lucrurile se concentrează în jurul a două ecrane generoase. Primul ține locul instrumentelor de bord clasice și oferă multe informații în spatele volanului. Uneori prea multe informații, fiind necesară o atenție sporită și o acomodare cu poziționarea acestora pe ecran.
Avem apoi cea de-a doua interfață vizuală generoasă, de 8.7 centimetri, cu poziționare verticală, chiar în centrul planșei de bord. Deși există multe critici privind aspectul său, cred că funcționalitatea ar trebui să primeze. E drept că poate ar fi fost mai plăcut un alt material pe post de ramă. E nevoie de acomodare și cu butoanele tactile de pe margine, pe care trebuie să le apeși corect. Viteza de procesare este una discutabilă și lasă loc de îmbunătățiri. Afișajul este prietenos, contemporan, navigația are informații utile, iar selectarea unor moduri diferite de rulare combină plăcut culorile.
Ceea ce ar trebui notat este însă sistemul Head-Up Display color, un detaliu exclusivist în acest segment.
La capitolul conectivitate, Megane vine cu un Bluetooth pentru împerecherea cu telefonul mobil, dar și cu două prize USB, un AUX și un slot pentru carduri. Pe lista elementelor care ușurează viața celui de la volan se află și asistentul la parcare. Acesta poate efectua o garare cu spatele, o parcare laterală sau una oblică.
dc elantra 4 iar megan 4.3???