Avion
Renault, ca mulți alți producători de automobile, a înțeles cu ceva timp în urmă că cei mai mulți clienți vor mașini care transmit ceva, mai ales din punct de vedere al designului.
Astfel, francezii au schimbat foaia și au apărut modele ca noul Clio facelift, Symbioz și noul Renault 5 electric. Dar, oricât ar fi acestea de atrăgătoare și, pe alocuri, excentrice, noul SUV Rafale iese în evidență mai mult decât toate la un loc. În plus, după atâta amar de vreme, Renault chiar avea nevoie de o navă amiral. Fie ea și SUV.
Noul Rafale este cel mai scump și cel mai mare Renault pe care îl poți cumpăra în prezent. O adevărată navă amiral cu o denumire inspirată de un avion celebru.
Caudron-Renault Rafale, căci despre el este vorba, debuta în 1934 cu un singur loc și un motor puternic, oferit de, ai ghicit, Renault. Francezii tocmai achiziționaseră compania de aviație Caudron.
Propulsorul avea o capacitate cilindrică de 7.95 litri, 6 cilindri în linie și dezvolta 330 de cai putere. O cifră impresionantă pentru acele vremuri.
În vara anului 1934, avionul Caudron-Renault Rafale înregistra și primul său succes: atingea o viteză maximă de 445 km/h, record care a stat în picioare multă vreme.
Noi am făcut, pentru prima oară, cunoștință cu noul Renault Rafale în vara anului trecut. Acum am avut ocazia să conducem SUV-ul dezvoltat pe arhitectura CMF-D, și nu oriunde, ci pe drumurile din Spania. Mai exact din apropierea Sevillei.
Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan ți-am pregătit și un video cuprinzător cu noul Rafale.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI RENAULT RAFALE
Planor da ! Avion, cu siguranta, niciodata ! Renault chiar a intrat in vrie, și-a pierdut identitatea.