Interior
Privit în ansamblu, interiorul lui Seat Leon ST Cupra nu este cu mult diferit de cel al unei versiuni standard. Sunt câteva tușe care te anunță că ești într-un model sportiv, dar incapabile să te facă să intuiești explozia care se ascunde sub capotă. O să încep cu logo-ul Cupra, aplicat pragurilor și volanului, și o să continuu cu pedalele care au primit inserții metalice.
Scaunele sunt și ele sportive și sunt îmbrăcate acum în alcantara și piele. Sunt decorate cu o bandă care imită fibra de carbon și au ștanțat cuvântul Cupra pe spătar. În rest, atmosfera este similară cu tot ce găsești în modelele grupului Volkswagen. O ergonomie exemplară pentru sistemul de climatizare, materiale de calitate pe planșa de bord și fețele ușilor, plastic ceva mai tare pe consola centrală.
Spațiile de depozitare sunt generoase, însă mi-aș fi dorit ceva mai mult loc în buzunarele portierelor față. Un alt aspect pe care l-am observat la ultimele modele Seat testate: clapeta spațiului de depozitare din stânga șoferului nu are o prindere perfectă și uneori se deschide în timpul mersului, mai ales atunci când treceți peste denivelări care se resimt în habitaclu.
Spațiul pe locurile din spate este generos la nivelul picioarelor și al capului. Tunelul central cam înalt face însă incomodă găzduirea unui al treilea pasager. Portbagajul are o capacitate de 587 de litri, mai mare decât a oricărui hatchback de performanță. El este generos și dacă mă raportez la break-urile compacte disponibile la noi.
Antifonarea habitaclului e bună, zgomotul de vânt creat de oglinzile laterale fiind perceptibil abia pe la 120 de km/h.
Asta nu-i masina, e racheta cu volan!