Actual și rațional
Tranziția către un viitor mai curat nu se poate face fără eforturi serioase. Unii producători chiar implementează soluții de-a dreptul revoluționare, care schimbă complet caracterul modelelor puse la vânzare.
Pentru Skoda, această perioadă se dovedește a fi una plină de încercări. Brandul din Cehia a fost pe o pantă ascendentă în ultimii ani, raportul calitate/preț al produselor sale fiind apreciat de un număr tot mai mare de fani și posesori.
Apoi a venit pandemia, care a dat peste cap planurile tuturor, urmată de o criză de semiconductori, un război în Europa, iar acum un plan ambițios al Uniunii Europene de a interzice complet motoarele termice, începând cu 2035.
În fața unor astfel de provocări, Skoda nu renunță, ci caută să își diversifice oferta. Enyaq este, astfel, vârful de lance al producătorului din Mlada Boleslav, una dintre cele mai bune implementări ale platformei MEB, dezvoltate de către grupul VAG.
Pentru a oferi și mai multe opțiuni celor care doresc un Enyaq configurat pe gustul lor, acum avem și opțiunea SportLine în configurator, o versiune de top, cu design sportiv. Ce înseamnă asta și cum se reflectă asupra caracterului mașinii, aflați în rândurile următoare.
PREZENTAREA MAȘINII PE CARE AM TESTAT-O
Ar trebui mentionat de acum la fiecare review si durata de asteptare pe care o da producatorul. De exemplu la aceasta Skoda, astepti un an de la data comenzii, si asta daca ai noroc. O fi avand ea 4,6 stele, dar multi se orienteaza spre alte modele, care sunt pe stoc. In rest, mi se pare ca ofera un range decent, spatiu enorm, design chiar placut si performante ok.