Calitate / Pret
Așa cum spuneam și la începutul testului, Skoda poate fi privit ca un brand magician, capabil să le ofere clienților practicalitate și prețuri accesibile. Iar prețul de pornire al noului Kamiq susține această declarație. Modelul pleacă de la 15.300 de euro pe piata din România, însă, dacă alegeți versiunea testată de mine, adică motor de 115 cai putere, cu DSG, socotelile încep de pe la 18.800 de euro.
Dacă ne uităm în segment, vedem că un Ford Puma cu versiune de 125 CP, dar fără automată, pleacă de la puțin peste 20.000 de euro. Mazda CX-3 cu motor de 120 de cai putere și automată ajunge să coste chiar și 21.800 de euro. Nici Nissan Juke nu este mai ieftin: 21.500 pentru o versiune comparabilă. Și Peugeot 2008 este ceva mai scump, ajungând la 21.000 de euro pentru versiunea de 130 CP cu automată.
Renault Captur, unul dintre principalii rivali, costă 19.700 de euro, preț valabil pentru versiunea de 130 CP cu transmisie EDC. Colegul de concern Seat Arona, cu o configurație identică, pleacă de la 18.000 de euro. Și Volkswagen T-Cross pare a fi ușor mai accesibil, la 18.400 de euro. Cu toate acestea, chilipirul segmentului rămâne Opel Crossland X, care ajunge să coste 16.600 de euro.
-
netam-nissan, luni, 04.05.2020 10:02
fantastica masina. fantastic de urita vreau sa zic dar sa recunoastem ca nu e kam_miqua la porbagaj. plus nu consuma mult si trage binisor pt 999 centimetri cubici turbati ce e drept. hm, o cheama de fapt laura.daca raspunde la numele asta la fel de fals feminin ca elvira irina simona si alte nicuri aparute cu schepsis si aici pe am.
-
Joe, luni, 04.05.2020 10:14
Inca o struto-camila...
-
Adi, luni, 04.05.2020 10:33
Mazda CX-3 are 9 s demaraj, nu 9.9 s, este sensibil mai rapida.
-
fan skoda, luni, 04.05.2020 10:42
A new week, A new day, A new test with Skoda ! Simply Clever ! Un test scris extraordinar, cu o masina exceptionala ! Asteptam acest test de cateva luni ! Este un SUV frumos, de oras. Va iesi si din oras. "Cui se adreseaza: tineri, familisti, femei" Este o masina foarte buna pentru o familie la inceput de drum. La Spatiu si Siguranta, Skoda este imbatabila. Ofera cel mai mult spatiu. 400 l sunt destui chiar si pentru o familie. Nu este un SUV de familie, dar are destul spatiu. Acest SUV Skoda, este foarte potrivit si pentru vacante, la mare sau munte. Datorita garzii la sol. 18.8 cm ?! O valoare impresionanta. Datorita garzi la sol, poate merge si pe drumuri denivelate si neasfaltate. Este un concurent de temut in acest segment. Skoda este un concurent de temut in toate segmentele in care activeaza. Pret de achizitie... Un pret excelent pentru ce ofera. Sunt rivali care pornesc de la 20.000 de Euro. Skoda Kamiq se duce la 20.000 de Euro cu niste optionale. Pe aceasta motorizare. Varianta de 1.5 si 150 de cai, porneste de la 20.000 de Euro. Skoda reuseste sa ofere calitate, spatiu, dotari, la un pret excelent. Si tinerilor, familistilor, femeilor se adereseaza. Aceasta masina este potrivita si pentru tineri, dar si pentru familisti. Ba chiar este buna ca a doua masina de familie. Sau ca singura. Pentru aceasta masina este exceptionala. Este foarte confortabila, spatioasa, are calitate si dotari la un pret foarte ok. Bravo Skoda ! Bravo AM pentru test ! Fiind SUV, va iesi si pe drumuri neasfaltate si cariate. Interiorul este foarte frumos. Este de calitate. Designul... Are un design foarte frumos, neobisnuit, nonconformist. Liniile ascutite, farurile ascutite sunt foarte frumoase. Stopurile sunt si ele foarte frumoase cu forma frumoasa si urmeaza noua linie de design. Farurile sunt incantatoare si ascutite, au o linie de design magnifica. Skoda are masini foarte frumoase, imbatabile ca spatiu. Acest SUV, urmeaza traditia Skoda, filosofia cehilor. Spatiu foarte mult, dotari, calitate, design exceptional de magnific. Filosofia Simpy Clever. @netam-nissan Cred ca ai gusturi orbile. Nu stii ce inseamna frumusetea, un design magnific ! @Joe Concureaza in segmentul Suv-urilor mai mici, unde concureaza Nissan Juke, Renault Captur, etc. Este un rival de temut. Si, are un design magnific, incantator. @Adi Este corect. Sunt 9.9 secunde. Varianta comparabila cu Skoda Kamiq, este 1.8 SKYACTIV-D 115 cp. Are 9.9 secunde demaraj: auto-data.net/ro/mazda-cx-3-facelift-2018-1.8-skyactiv-d-115hp-33475 PS: @AM- O sa testati si varianta de 1.5 si 150 de cai ? Ca vad ca (aproape) fiecare SUV din acest segment, are doua teste.
-
PMC, luni, 04.05.2020 11:25
@fan skoda: o masina exceptionala pe dracu. Hai mai las-o. E scumpa, urata si fara nicio noima. Nu mi-as lua asa ceva nici daca ar fi singura oferta disponibila. As lua ceva masina antica decat sa cumpar asa ceva. Si chiar la un 15.000 de eur asa ceva nu isi merita banii. Mai bine iei un Polo sau o Fabia sincera decat o Fabia cu pretentii de offroader. C'mon! Sa fim seriosi!
-
netam-nissan, luni, 04.05.2020 11:34
dle fan-skoda cu ceva as fi de acord anume ca kammiq e un concurent de temut fiindca da, oricine o cumpara ar trebui sa se teama ca face infarct cînd se uita la ea. pardon daca o achizitioneaza ca a cumpara suna prea romaneste se pare la fel ca treptat si nu gradual de parca am ajuns cu totii de la bal la spital, de nebuni clar. p.s.daca stau sa ma gindesc (rar fac asta) nissan juke zis si giuc are porbagaj mai mare cu 22 litri desi e mai mic. mai frumusel nu mai zic ca si covidu fuge cu piciorusele lui alea multe la spinare de skoda asta oribila.
-
fanel, luni, 04.05.2020 11:41
20.000Eu pentru un o cutie pe patru roti? Ba, e'j'nebun???? Pfff. Si daca esti intr-un dric ca il conduci sau te conduce lumea tot esti mai vizibil, dar intr-o paranghelie de Skoda???? mi-ar fi naibii rusine. Este peste poate ce lipsa de mandrie poate sa aiba un client de Skoda daca si-ar lua un Kamik. Adica trebuie sa fii chiar fanatizat (a se citi cu creierul spalat), sa nu fi condus in viata ta, sau sa fi condus altceva decat Skoda incat sa te intereseze un model de la ei. Pentru carat marfa sunt utilitare, Pentru oras exista masini de pana 4m si un portbagaj atat cat iti trebuie pentru cumparaturile zilnice Pentru deplasari lungi exista masini in care sa iti faca placere sa te urci. Sa iti bucuri nevasta si copii daca ai familie. Iar tinerii merita mai mult decat o carcasa care sa ii duca cu gandul la un sicriu cu design magnific supradimensionat in doua volume. 20.000Eu pentru o ascutitoare cu motor de 0.999 L ????? cu portbagaj de 400L facuta pentru oras. Ma apuca rasul. Kamik asta va avea doar succes in tara lui. In Romania omul inteligent care isi dramuie banutii isi ia Logan sau Duster, masini corecte la preturi corecte. Pentru cei mai pretentiosi exista Renault, Opel, Peugeot, Citroen, Toyota, Mazda....
-
Gabi, luni, 04.05.2020 11:43
@automarket, reclama de tipul "scroll to continue with content" acopera textul si butoanele si face imposibila citirea completa a articolelor! Cat priveste testul cu Skoda Kamiq, nu pot sa zic ca imi place designul ei, dar ca si tehnologie si confort ofera mult pentru pretul cerut. Eu as lua-o in considerare. Si noul Captur e o optiune f buna!
-
adi_10, luni, 04.05.2020 12:12
Masina nu te impresioneaza cu multe lucruri, insa este o alternativa mai buna fata de un Duster de exemplu. Cu precizarea ca este si un pic mai scumpa ca un Duster. in rest, depinde de gusturi. pe mine personal nu m-a dat neaparat pe spate.
-
fanel, luni, 04.05.2020 12:53
@fan skoda L O G A N zi de zi, mai buna ca skoda!
-
UnAlex, luni, 04.05.2020 13:10
Nu v-ati prins ca treaba asta cu SUV este noua formula de stors bani la fraieri? Lumea se uita dupa statut si ideea ca ai o masina mai inaltata deja te face mai destept si mai sportiv, desi se revarsa burtile la fel cand cobori din ele. Ai ocazia sa scuipi semnite in capul celor care conduc hatchback; urci bordurile in oras ca un campion; stai cu telefonul la ureche de la inaltime :) Kamiq este de fapt o Scala inaltata, care de fapt e fostul Rapid, care la randul ei era o struto camila intre Fabia si Roomster. Skoda se preface in jocul asta ca modelele lor sunt intre clase, ca sa nu concureze cu alti membrii din concern. In fine, deocamdata le iese. Personal inainte de Civic tourer am avut o Skoda Fabia tour 1.4 benzina, deci pot vorbi din oaresce experienta: Nimic dar absolut nimic nu se poate compara cu practicalitatea unui break. Asta ca s-o lamurim cu masina de familie. Daca sperati ca trecand de la un hatchback la un SUV o rezolvati cu spatiul de bagaje va inselati amarnic. Veti descoperi ca este aproximativ acelasi volum dar intr-o alta forma, desfasurat pe inaltime mai degraba decat pe lungime. Personal nu am avut probleme de niciun fel cu Fabia mea, dar atentie aveam versiunea aspirata a lui 1.4. Am prieteni si cunostinte apropiate de la care am auzit povesti de cosmar legate de motoarele TSI/TDI sau cutiile DSG cu ambreiaj uscat. Cine se bazeaza pe calitate germana sa-si ia gandul. Da, sunt tehnologizate, da materialele interioare sunt OK si in general masinile germane sunt mai bine insonorizate, dar la capitolul fiabilitate...partz! Cat despre pret, platesti imaginea. Si constructorii s-au prins ca imaginea conteaza mai mult decat aspectul practic. Personal imi pare rau ca dispar din ce in ce mai multe break-uri in locul acestor SUV-uri, care de multe ori nu ofera nimic altceva decat o imagine diferita. Drept dovada multe nici nu au tractiune 4x4.
-
Moldovean, luni, 04.05.2020 13:23
Din punctul meu de vedere, designul e hidos, în special în față. Am văzut una pe viu parcată în cartier și din spate zici că e cocostârc. Nu are nici măcar o formă fluidă de crossover. La practicalitate nu mă îndoiesc de calitățile sale, dar nu pot să nu mă întreb: cum de s-a ajuns ca în aceeași clasă o Skoda să aibă materiale mai bune ca VW (da, la voi mă refer, T-Cross și T-Roc).
-
fan skoda, luni, 04.05.2020 13:27
@... Stii de ce ? Pentru ca aceasta masina este magnifica ! Este excelenta ! O minunatie ! Este un concurent de temut pentru ca: are MULT spatiu, dotari multe, un design magnific, toate la un pret excelent. Skoda Simply Clever Zi de Zi, Skoda Deasupra Tuturor ! Zi de zi, VAG Deasupra Tuturor !
-
..., luni, 04.05.2020 13:37
@fan skoda Tu ești unul dintre cei cărora le dau mânuță roșie direct, fără a-ți mai citi comentariile, pentru că întotdeauna debitezi aceleași elucubrații.
-
Sylv, luni, 04.05.2020 13:49
@ fan skoda: sper sincer sa fii platit pentru tot circul pe care il faci pe aici. Sau sa incerci doar sa pornesti polemici. Daca intr-adevar crezi tot ce scrii, ce pot sa iti zic....sa iti fie de bine cu skodele tale.
-
fanel, luni, 04.05.2020 13:52
fane fane nu uita! Skoda e sub Dacia! zi de zi :))
-
Laur, luni, 04.05.2020 13:55
Cum este consumul pe autostrada, la viteza maxima legala?
-
fanel, luni, 04.05.2020 14:29
E facuta pentru oras, nu pentru autostrada. Spune si in articol.
-
Gabi, luni, 04.05.2020 14:32
@Fanel, 20k E cer si altii pentru masini similare. Apoi faci afirmatii jignitoare la adresa celor care aleg Skoda, sau alta marca, in detrimentul preferintelor tale, si continui cu previziunile tale sumbre asupra vanzarilor Skoda, care nici macar nu se potrivesc cu cifrele oficiale, ca apoi le spui altora ce sa cumpere, ca stii tu mai bine. Ai mai mult de 15 ani? Ai masina, carnet?
-
dan_grc, luni, 04.05.2020 14:33
Eu cred ca nu se supara aproape nimeni daca nu mai faceti teste cu Skoda. Un an de exemplu.
-
Laur, luni, 04.05.2020 15:23
Cica nu e facuta pt autostrada...doar oras...ce poti sa mai zici?? ha ha ha intrebam despre consum pe autorul drive test-ului...
-
DLP, luni, 04.05.2020 15:36
pentru "cel care nu stie" "D"-ul dupa Skyactiv vine de la Diesel, pe numele mic (complet) Rudolf Christian Karl.
-
Aha, luni, 04.05.2020 16:36
Citez: " Skoda a făcut tot ce a putut pentru a ieși în evidență." Adevărat! Când folosești numai rigla și echerul, în bună tradiție VAG, nu poți să ai așteptări prea mari. În consecință: urâtă cu spume!
-
noxa 0, luni, 04.05.2020 17:05
...hidoșenia are însfărșit un nume și chip. momentul ăla în care trebuie să fugi tare fără să te uiți în urmă...a sosit. brrr
-
Bolivar, luni, 04.05.2020 17:18
Nu știu ce or vedea unii la design exterior de li se pare frumos sau neobișnuit, ce vad eu e ca păstrează o linie destul de simpla, as spune ștearsă ca și majoritatea mașinilor din grupul vag (mai puțin seat, care au niște modele mai interesante). În rest da, nu e o mașină rea, are preț bun comparativ cu altele din clasa ei și la interior e bine compartimentata. Mie unu nu îmi place la exterior
-
Andrei, luni, 04.05.2020 18:37
Luati un hatch compact in loc de aceasta masina de clasa mica pe catalige. Aceste crossover-e de clasa mica se conduc mediocru, spatiul e mai mic in habitaclu, materialele sunt mai slabe si costa prea mult pentru ce stiu sa faca. Kamiq nu face exceptie, e o masina anosta.
-
fanel, luni, 04.05.2020 18:45
@Gabi, esti nou prin zona. Deci stai calm....comentariul ala avea un destinatar clar. Se stie el care. :))) Am avut Skoda in familie. Si doar amintiri placute. Pe vremea cand Skoda nu apartinea de vag iar tu nici nu erai in carti (asta legat de cei 15 ani pe care ii banuiesti ca i-as avea)
-
fan skoda, luni, 04.05.2020 19:56
WOW ! Nu am mai dat niciodata atatea manute rosii ! Voi chiar nu stiti nimic despre un design frumos ! @Andrei Este EXCEPTIONALA ! Este o masina foarte frumoasa, superba ! Materialele sunt foarte calitative. Spatiu sufient, doar e Skoda.
-
zarnesteanu, luni, 04.05.2020 20:04
Probabil ca voi vedea foarte rar aceasta masina, poate deloc. Dar din poze mie mi se pare tare urata. Daca spatele e aproape acceptabil, fata e sub orice critica. Interiorul arata bine in schimb. N-am nimic cu Skoda si voi sustine intotdeauna o firma europeana. Dar oferta de fata ma lasa rece sloi. @fan skoda si @Edikkk sunt aceeasi persoana. Probabil de la masinile second hand a trecut o perioada la un dealer de masini asiatice, iar acum, urcand pe scara ierarhiei auto, a ajuns la Skoda. Din pacate, pe cat de enervant si agasant era in trecut, nu s-a schimbat o iota. Baiete, daca ai impresia ca vii aici si bagi texte de marketing, esti in eroare grava. Aici lumea chiar e interesata de masini si stie foarte bine cu ce se mananca o firma sau alta. Cand o sa arati un dram de pasiune auto, o sa te bagam in seama. Dar atata timp cat vorbesti ca proasta satului si bagi propaganda dealer-ului la care lucrezi, o sa-ti iei suturi in c-ur sub forma de manute rosii. Sunt tot mai putini care-ti citesc balariile kilometrice searbede ca o brosura de marketing. Toata munca ta dispare rapid sub rotita mouse-ului si intr-o zi, cand delaerul Skoda o sa descopere ce rahat faci pe Automarket.ro, o sa te dea afara, cum au facut-o si ceilalti. Si iar o sa-ti bagi resume-ul pentru urmatorul job, fara ca vreodata sa-ti fi invatat lectia.
-
Feisbuceala La Max, luni, 04.05.2020 21:08
@fan skoda ... Mare CIRCAR mai esti ... 20.000E pt o CUTIUTA de clasa mica pt oras si motor de 999 cm3 ... Traiasca marketingul si consumerismul !!! Bagati in cutiuta aia 4 oameni si 4 trolere si mergeti un weekend oriunde... Mai bine alegeti CFR :))))
-
fanel, luni, 04.05.2020 21:38
@fan skoda nu e frumoasa, e urata si nu ai dat cat ai luat....manute rosii
-
hazard, marţi, 05.05.2020 07:22
sunt mai lungi comentariile decat stirea in sine, deci v-a placut masina. Hai, nu mai fiti ofticosi.!
-
M, marţi, 05.05.2020 08:49
N-am nimic cu Skoda, dar.. Niciodata aceasta masina nu merita 4,5 stele la interior, tehnologie si pret. Cu ce iese in evidenta la aceste trei capitole ca sa justifice aproape cinci stele????? Poate ar trebuii ca AM sa fie mai atenti la note - daca sunt obiectivi.
-
Costel, marţi, 05.05.2020 14:06
zarnesteanu , hai sa-ti intind o mana de ajutor fiindca observ ca se impune ! n-as merge pe fleru' tau nicimacar o fractiune de secunda in ceea ce-l priveste pe exuberantul @fan skoda , tocmai de aceea te invit sa-l identifici de unu' singur in rubrica comment-uri din test-drive-ul V60 T6-Ragnarok
-
zarnesteanu, marţi, 05.05.2020 16:47
Iti dau un singur exemplu, ca n-are rost sa spun totul. Acum cateva zile a postat exact acelasi text sub amandoua nick-urile, la acelasi articol. Cand bagi copy/paste la greu pe/de pe diferite pagini si sub nick-uri multiple, e inerent sa se intample asta.
-
M_Frank, marţi, 05.05.2020 23:35
2017 Skoda Rapid (facelift) 1.2t 90cai (clima, geamuri electrice fata, cruise, sensor ploaie\lumina) 10500e+ rabla. Stiu, ca, concurentul direct ar fi Scala, dar cand il "vad" pe "luminatul" de Fanica Skodarul nu am cum sa nu-i raspund, avand in vedere ca e acceasi masina (intelegi ce vreu sa spun) Baiete, in primul comentariu scrii asa: Linia 3 : " Este un SUV frumos, de oras. Va iesi si din oras." > limba romana te bate mai grav ca jandamii pe "los jitanos" Linia 8: "Nu este un SUV de familie, dar are destul spatiu." Destul spatiu pentru cine? Inainte de a te "inarma" cu tastele, judeca , pune cuvintele intr-un notepad apoi transpune-le intr-un comentariu pentru a nu vrei primi nici un feedback negativ. Fa acest efot. Devii mai bun daca gandesti si nu-i judeci pe ceilalti. Fii critic, insa constructiv. Exprima-ti punctul de vedere astfel incat sa starnesti o discutie constructiva. Nu arunca cu vorbe, ca ulterior sa raspunzi cu o replica acida. Din punctul meu de vedere (asa ar trebui sa incepi comentariul) SKODA a luat locul ocupat de VW (pana nu demult), fiind acum un brand (simply clever) GANDIT sa ocupe locul pe care nu-l mai ocupa POLO, GOLF, PASSAT. Eu ii respect pentru ce au facut (exceptand inselatoria) avand in vedere ca niciodata nu ma voi gandi sa-mi iau VW brand chiar daca Skoda de mai sus a fost cumparata la sugestia mea. Prin martie toata lumea scria: "totul va fi bine"; > e genul de comentariu pe care as vrea sa-l vad in in comentariile AM,in sensul ca am stat acasa, ne-am "linistit" si suntem in stare sa comentam calitate. Citesc toate comentariile, cu speranta de a invata ceva, insa in ultima perioada vad multe "porcarii" debitate. Sper ca, continutul sa se imbunatateasca apeland la comentatori, in ultima faza sper sa "filtreze moderatorii" continutul pentru ca de altfel se transforma intr-un continut de postangii. Va multumesc,
-
fan skoda, miercuri, 06.05.2020 14:19
Vad ca sunt cativa care zic ca este scumpa. Si rivalii sunt tot in jurul a 20.000 de euro. Spuneti-mi, ce masina cu materiale bune, dotata, motor ok, etc, gasiti la sub 20.000 de euro ? Si NU, Duster 4x4 NU se pune. Este Low-Cost si cu materiale tari si proaste. De dotari... nu mai zic, ca nu exista. Toate SUV-urile din aceasta clasa, cu dotari, materiale bune, etc, sunt cam 20.000 de euro. Toti rivalii cu dotari comparabile si materiale bune, sunt cam 20.000 de euro. Majoritatea rivalilor pornesc de la 15.000-16.000 de euro. Dar dotate, ajung la la cam 20.000 de euro. Nu este mai scumpa decat rivalii. Cu motorul de 1.5 TSI 150 de cai si niste optionale, ajunge la 25.000 de euro. Un pret unde si rivalii ajung foarte usor. Si tot 20.000 de euro, sunt si rivalii, tot cu motor de 1.0 Design-ul... Este aceasi poveste ca in cazul lui Skoda Octavia 3 Facelift. Unii ziceau ca-i frumoasa, altii ca-i urata. Dar, s-a vandut in destule exemplare. Asa-i si cu masina asta. In ciuda carcotasilor, acest SUV Skoda, se va vinde ca painea calda. Mai ales ca urmeaza celebra reteta Skoda. Mie imi place. Cel mai bine arata intr-un rosu. Eu am vazut-o pe strada. O Skoda Kamiq in culoarea Rosu Corrida. Cel mai bine ii sta in rosu. Culoarea Maple Brown nu-i sta atat de bine. Este o masina corecta cu un raport pret/calitate foarte bun. Motorul acesta, de 1.0, este pentru consum, pentru oras. Daca vrei s-o folosesti pe autostrada, vacante la mare si munte, motorul de 1.5 si 150 de cai este foarte bun. Aceasta masina are un pret corect. Mai ales ca este SUV si are garda la sol mare. Este un SUV corect. @dan_grc Un an fara teste cu Skoda ?! Doamne fereste ! Eu asteptam acest test de cateva luni ! PS: @AM, o sa testati si varianta cu motor 1.5 TSI si 150 de cai ?
-
pipo, miercuri, 06.05.2020 14:59
Un model construit in stilul caracteristic Skoda. Cehii nu puteau sa lipseasca de la imparteala placintei Clasa B-Suv (ulet) care a devenit deja suprapopulata as zice, pe cand acu' vreo zece ani era aproape inexistenta. Luat la puricat , acest nou K..q se dovedeste (din pacate) a fi una din cele mai complete oferte in aceasta zona/clasa. Spun "din pacate" cu gandul la americolteanu' nostru -Puma -care iata ca trebuie sa faca fata unei concurente acerbe , sufocante as zice ,chiar daca cele 2 modele au o total diferita abordare . Iar Puma ( nu stiu cat se realizeaza asta) reprezinta un punct de referinta pt. economia noastra, o speranta pentru mii de firme si zeci de mii de angajati. Ma rog, revenind la Kamiq, cum spuneam , Skoda puncteaza in stilul caracteristic la spatiu interior - mult mai mare pt. picioare si cap decat aproape toti ceilalti competitori ,doar latimea tradeaza clasa din care face parte si pe ce platforma a fost construit. Interiorul este la fel de plictisitor ca si exteriorul, te duce imediat cu gandul la o masina de buget , dar inspira constructie solida si totul este la locul lui . Atentie insa cu nivelele de echipare, simplitatea din prezent a bordului la Skoda face sa se vada si mai mult diferenta intre nivelurile de echipare, orice tuseu cromat sau inch in plus se vede imediat, nivelul slab de echipare arata oribil . Un mare plus pt. modulul multimedia cu touchscreen - functioneaza foarte bine si arata foarte bine, un lucru extrem de important in in prezent. Dar ATENTIE, un detaliu mic dar zic eu foarte deranjant - din dorinta de a-i impaca pe toti cred, Skoda a pus mai jos pe consola si un modul separat de comanda pt. AC , de la care ( nu stiu daca este o scapare ) poti controla doar temperatura nu are insa si comanda pt. nivelul de ventilatie ce poate fi schimbat doar daca intri in meniu pe touchscreen - destul de "stupid" as spune eu . Dar pe de alta parte K..q-ul cel mic puncteaza cu alte mici detalii : buzunare pe lateralele scaunelor fata ( un loc poate pt. manusi/masca- zilele astea !!??) , umbrela din usa sau (foarte haios mi-a parut) lumina din portbagaj ce poate fi detasata si folosita pe post de lanterna la nevoie . La nivelul portabgajului, Skoda a taiat vreo 12 cm dupa axul spate ca sa ramana si Scala cu ceva in avantaj si au rezultat "doar" vreo 400 litri capacitate, suficient zic eu pt. ca unii clienti sa fie deturnati de pe la niste compacte de la competitie. De altfel este clar ca acest model abordeaza clientii care doar "au nevoie" de o masina si nu sunt pasionati de auto , adica cei care conduc din necesitate si nu din placere ( si credeti-ma ca primii sunt mult mai multi) si care din motive "de turma" vor o masina mai "cocotata" chiar daca una cat mai compacta. Iar Skoda le ofera un pachet destul de complet prin acest model . Nici exteriorul nu este punctul decisiv pt. acesti clienti , din contra, majoritatea se feresc de un design "cochet" sau extravagant sau prea sportiv , drept urmare Skoda isi permite sa experimenteze putin doar cu fata modelului - o combinatie ciudata intre actualul Karoq si un plagiat la Kona ( care apropo @AM ,lipseste cu desavarsire din comparatiile voastre , de altfel observ ca taiati cu obstinatie modelele sud coreene la sectiunile unde faceti comparatii , nu am nici-un interes deosebit doar ca nu imi pare corect). PS1 : am 'vizitat" modelul , sper ca si cei care pun etichete pe-aici. PS2 : scuze pt. "cearceaf". PS3 : @zarne , Edik e deja un vis frumos..
-
Meri, miercuri, 29.07.2020 16:36
Hai ca sunteti numai carcotasi, din orgoliu si ambitie nu recunoasteti ca este o masina buna cu un design placut. Parerile sunt impartite bine'nteles, fiecare alege ce ii place, dar unii pe aici prea comentati in detrimentul modelului si pun pariu ca habar nu aveti cum este in realitate....
-
MarchenM, miercuri, 29.07.2020 20:29
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-hr-v-71119.html HRV este peste Kamiq la orice detaliu masurabil. Cu toate astea nici macar la comparative nu este mentionat
-
Posesor de Kamiq, marţi, 19.01.2021 23:56
Ceea ce a relatat Pipo mai sus este in mare parte adevarat. Detin modelul de 7 luni si putin peste 10000 de km prin urmare cred ca pot sa imi expun o parere obiectiva dupa utilizarea sa. Detin varianta 1.0 115cp style DSG si faruri full led printre optionale, pret de achizitie 17300, pret pe carenu cred ca il poti obtine nici macar la un Duster cu aceleasi dotari expuse mai sus. Eu am testat piata 3 luni inainte de a achizitiona masina si in acest timp am fost si am vazut iar cu unele modele am facut si test drive, Puma, Kona, Vitara, 2008, Crossland, Captur, T-Roc si T-Cross, Arona iar ca si clasa mai mare Tucson si Grandland. 2008 e mult prea scump la ce ofera, probabil fiindca e cel mai nou, Captur, Arona, modelele VW si Vitara sunt pline de plastic care m-au facut sa renunt la dorinta de a mai face test drive cu ele, iar Puma si Kona sunt dragute, placute ca si materiale si confort insa, mai ales Puma, inghesuite la interior fata de Kamiq. In ceea ce priveste Tucson, e foarte spatioasa si o poti lua in calcul doar daca vrei un motor benzina aspirat si fara prea multe dotari pentru a te incadra in aceeasi plaja de preturi. Grandland a fost pentru mine singura optiune din clasa mai mare pe care l-am gasit la 16 500 de euro cu suficiente dotari optionale care sa imi satisfaca dorintele insa a fost o chestie de gust ca nu l-am ales, chiar daca era mai mare decat Kamiq si cu un motor mai puternic. Revenind la Kamiq, pentru mine motorul e suficient, si spun asta dupa ce in ultimii ani am condus un A3 1.9 tdi 130 cp. Consumul extraurban a fost pana acum undeva intre 4.8-6 in contextul in care fac cel mai des Bistrita-Iasi, cu destule depasiri, inclusiv in panta. In oras lucrurile pot fi diferite in functie de situatie. Daca doar ai pornit masina si mergi 1-2 km, cum am eu nevoie de obicei, consumul e de 10-11%. Daca mergi minim 4-5 km, consumul a fost in jur de 8%, cam ce aveam si la A3. Probleme pot aparea la orice masina noua inca din primii kilometri, indiferent de marca, sau poti fi norocosul care timp de 10 ani nu a schimbat decat ulei si consumabile, fie ca vorbim de o masina romaneasca, europeana sau asiatica. Totul tine de gusturi si de ce isi doreste fiecare de la masina, eu asa am privit lucrurile. Sper ca v-am fost de ajutor. Succes in alegerea viitoarei masini!
-
Cristi, sâmbătă, 20.02.2021 13:25
Eu mi-am luat Skoda Kamiq. De ce? Sa va zic cateva chestii....Am vrut o masina second hand din Germania. Am cautat cam 2 luni (pe internet) si am gasit doar masini scumpe (vroaim masina pana in 80000km si veche de maxim 4 ani). Am calculat cam cat ma costa drumul, numerele, taxele si schimb distributie, placute, ulei. Pai m-am apropiat de o masina noua gen Seat Ibiza sau Renault Clio 2021 cu dotari decente. Pai cum sa mai dau eu banii de o masina noua pe un second hand care peste 2 ani trebuie sa schimb si anvelope si alte chestii? Nu mai merita. Nu ma intereseaza BMW sau mai stiu eu ce masina forjata si rasturnata apoi reparata. Eu sunt fan munte si imi trebuie ceva sa mearga si pe drum forestier. Am cautat si sh in Romania. Am gasit dealeri de auto s-h care te mint in fata ca masina este buna. Avand ceva esperienta la masini, gaseam defecte ascunse de fiecare data. Am gasit masina vopsita 70% din anul 2018 iar cartea service era imaculata, nici o chestie trecuta, nici o reparatie, decat un singur schimb de ulei. Masina a fost reparat cine stie pe unde si cum. Desi i-am aratat vopseaua si urma de chit pe caroserie si spoiler, tot mintea ca masina nu este vopsita si ca eu nu ma pricep. Am trecut de curand iar pe acolo si masina s-a vandut. A facut un proprietar ,,fericit" care a facut o ,,afacere " de 10000 euro :)) Acum probabil imi da un sfat ca trebuia sa imi cumpar una second hand ca a lui....:)) Asa ca am inceput sa ma uit la masini noi. M-am uitat la Juke, zicea cineva pe aici ca are cu 22 litri volumul portbagajului mai mare decat Kamiq dar felul cum arata si cum este el organizat si gura de incarcare nu este ca la Kamiq. Pe locurile din spate eu dau cu capul in plafon la Juke si aproape ating cu genunchii de scaunul din fata. Simt ca ma sufoc in modelul asta Juke si in plus, piese scumpe, fata masinii nu imi place si nici din lateral, nu este de familie si scade pretul la revanzare mai mult decat la Skoda. Renault Captur.....mi-a placut cum arata portbagajul si la exterior dar este mai scump si interiorul este mai mic decat la Kamiq, de... te uiti si la buget. In plus motorul de 1.0 are cu 10 cai putere mai putini decat Kamiq, consuma putin mai mult carburant decat Kamiq, barele de sus costa suplimentar si alte chestii care nu mi-au placut, frane pe tambur spate...etc. La Hyundai promitea Kona dar dupa ce m-am uitat mai atent la spatiu si la ce ofera..nu mi-a mai placut. Mi-a mai placut T-Cross dar nu este la fel de spatios si materialele nu sunt de o buna calitate in plus este mult mai scump. C3 aircross nu m-a atras deloc. Am ajuns la Suzuki...nu mi-a placut ideea ca are o baterie in portbagaj si aia il face Hybrid...Interiorul nu mi-a placut (plastic dur, volan clasic), portbabaj mai mic si garda la sol mai mica si in plus modelul seamana cu masina veche de 10 ani, nu gasesc nici o inovatie la exterior. Pretul era un pic mai mare decat Kamiq. Am ajuns si la Skoda...Imi placea Scala, ieftina, spatiu generos pt o familie, forme frumoase. Langa ea era un Kamiq. Dupa ce m-am uitat la Kamiq, mi-am dat seama ca este o masina incapatoare, spatele este foarte reusit, porbagaj mare de 400 litri, cu o gura mare de incarcare, frane pe discuri spate, loc in fata mai mare decat la modele anterioare, loc in spate, zic eu ca cel mai mult loc posibil pt o astfel de masina, geamuri cu vizibilitate foarte buna si cred ca si aici oferta cea mai mare vizibilitate din segment, garda la sol cea mai mare din segment (188mm). Dupa o discutie cu dealer-ul Skoda, mi-a facut o oferta de -2000 euro la Kamiq. Asta presupunea sa cumperi un model Ambition. Initial am zis sa mai caut sa vad ce mai gasesc. Am mai vazut si alte marci (inclusiv Mazda care era foarte scumpa iar spatiul foarte mic, pt chinezi, la Moose test nu sta prea bine...) Dupa cateva zile m-am dus si am luat Kamiq. Nu sunt fan Skoda dar cred ca era cel mai bun pret dupa piata pt ce oferea. Ce am primit pt 15700 euro (15300+400Rabla). Skoda Kamiq Ambition 1.0, 110cp, culoare blue energy, clima 2 zone, dispaly 8 inch, pachet iarna, smartlink, podea variabila, jante negre, scaun pasager rabatabil (pt placa de zapada), volan imbracat in piele, roata de rezerva de uz temporar, si multe alte chestii. M-a incantat confortul si spatiul la interior. Din fata pt unii nu arata promitator dar mie mi-a placut cum arata, are forme simple, unice, o scoate in evidenta seara mai ales ca are stoturi top led cu semnal dinamic. Nu imi plac formele futuriste la exterior si spatiu pt. chinezi la interior. La achizitie am luat in calcul si testele NCAP si Moose. Siguranta familiei conteaza. Eu zic ca inainte sa va hotarati la o masina noua, sa mergeti pe la toti vanzatorii de masini si sa vedeti masinile cum arata si ce oferte au vanzatorii si dupa aceea sa alegeti ce vreti. Nu plecati hotarati sa va luati o masina anume. Cercetati piata intai. Eu am vrut altceva initial si am ajuns la Skoda :)) Cineva zicea de Honda HRV ca este peste Kamiq...da este ca pret cu 9000 euro mai scumpa si Moose test nu-i place. Garda la sol decat 170mm....deci ziceai ca este peste Kamiq, dar ma uit la Honda ,,de sus" cu Kamiq-ul meu la pret de Duster. :)) Libertatea de expresie este garantata de Constitutia Romaniei.
Cutia DSG este singurul motiv pentru care nu mi-am achiziționat o mașină din grupul VAG și nici nu voi achiziționa. Prefer CVT, cutie cu convertizor sau chiar o robotizată simplă.... în nici un caz DSG