Interior
Un sondaj scurt făcut printre proprietarii de Octavia în legătură cu motivele pentru care au făcut această alegere va aduce, cu siguranță, practicalitatea mașinii în discuție. Skoda și-a făcut un renume din folosirea exemplară a fiecărui centimetru pătrat din cabină, iar ultima generație de Octavia nu face notă discordantă în acest sens.
Spațiile de depozitare sunt numeroase și generoase. Buzunarele din portiere sunt încăpătoare, cotiera poate înghiți destul de multe mărunțișuri, iar torpedoul este și el generos. La acestea se adaugă detaliile Simply Clever ale celor de Skoda. Acestea includ un mic coș de gunoi, o racletă adăpostită în clapeta de la rezervor și umbrela din portiera față. În portbagaj avem la dispoziție până la 450 de litri pe versiunea PHEV, din cauza bateriilor ce au luat 150 de litri din spațiul oferit pe modelele convenționale. Și acolo vei găsi multe plase și cârlige pentru ancorarea bagajelor.
Calitatea materialelor de la interior este medie în majoritatea locurilor. Plasticul este prietenos în partea superioară a habitaclului, devenind mai rugos de la zona cotierelor în jos. Această rețetă se aplică peste tot, de la uși la bord și consola centrală. Ornamentele de pe bord pot avea diferite texturi, iar noua Octavia vine și cu lumini ambientale configurabile, ce transformă interiorul noaptea. Tapițeria mașinii noastre de test era un mix de stofă cu piele, destul de reușit și practic pe termen lung.
Locurile din spate oferă loc pentru doi adulți de circa 1.8 metri fără probleme și, dacă menținem dimensiunile sub acest etalon, ai putea duce la destinație chiar trei adulți pe bancheta spate. Deschiderea portierelor este amplă și accesul ușor, Octavia ofering cel mai mult loc în această zonă din întreg segmentul.
Jalnica mutație genetica pt ce a fost Octavia3... arata ca un Hyundai