
Fără concesii
Germanii de la Volkswagen au supărat multă lume în urmă cu doi ani, atunci când au prezentat a 9-a generație a celebrului Passat. De ce? Pentru că modelul german, atât de popular, inclusiv în țara noastră, a ajuns să fie disponibil numai în variantă break.
Așadar, clienții care erau în căutarea unui sedan bun la toate, cu un preț cât de cât accesibil și care ține cu casa din punct de vedere al consumului, trebuiau să își îndrepte atenția către alte mărci și modele.
Din fericire, nu au fost nevoiți să meargă prea departe. De fapt, nici nu au fost nevoiți să se uite la alte mărci din afara grupului Volkswagen. Asta pentru că, la nici o lună diferență de la debutul noului Passat, cehii de la Skoda prezentau, chiar la ei acasă, noua generație Superb.
A preluat cel mai nou limbaj de design al mărcii, a primit o serie de tehnologii moderne, a rămas la fel de spațioasă și de practică, dar, poate cel mai important, este disponibilă și într-o variantă sedan/hatch. Desigur, ai la dispoziție și o variantă Combi.
Prima oară am condus noua Skoda Superb în vara anului trecut. Problema cu aceste teste internaționale este că nu ai foarte mult timp cu mașina, iar traseele nu sunt foarte lungi. Cu alte cuvinte, nu prea înțelegi exact cum stau lucrurile.
Tocmai de aceea, când s-a ivit ocazia să testăm noul Superb și pe drumurile patriei, nu am stat pe gânduri. Am petrecut 3 zile alături de un Superb Laurin&Klement, adică nivelul de echipare de top.
Dacă am descoperit lucruri noi sau nu, afli din rândurile următoare. Ți-am pregătit, desigur, și un video.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
oh vai , cehii au calibrat această motorizare astfel încât cei 265 de cai putere să fie cumpătați... la pretul de 49999 euro. Zau ? De banii astia luai acum cativa ani Ford focus RS 2.3 ecoboost 350CP. si ti mai ramaneau si bani de adapat caii...