Motor / Transmisie
Ne-am îndeletnicit cu versiunea diesel de bază a modelului coreean, agregatul de 2.0 litri şi 150 de cai putere, un motor ceva mai modest decât versiunea testată de Dragoş pe versiunea de dinainte de facelift.
AM TESTAT: Ssangyong Korando - „Pheonix”
Unitatea cu patru cilindri şi 150 de cai dispune şi de un cuplu motor generos, de 360 Nm, disponibil între 1500 şi 2800 de rotaţii. Este una dintre primele caracteristici pe care le observi la Korando. Motorul se trezeşte la viaţă foarte repede, încă de la primele turaţii şi începe să gâfâie abia când turometrul sare de 3000 rpm.
Tot atunci, agregatul îşi face simţită prezenţa cu intruziuni guturale, specifice dieselurilor. Am prins şi câteva dimineţi geroase alături de Korando, situaţii în care cei patru cilindri au trădat vibraţii uşoare.
Dacă ne vom referi la potenţialul ascuns sub capotă, cei 150 de cai putere sunt suficienţi pentru a face din Korando o maşină vioaie, capabilă să tragă bine chiar şi în condiţii grele.
Pentru transmiterea resurselor noi ne-am ajutat de o cutie manuală cu şase rapoarte, uşor imprecisă, cu o timonerie dificilă şi o cursă mai lungă.
mda, nush. parca n`am incredere sa dau 25000eur pe un ssangyong. as lua sportage eventual, daca vreau un suv compact, neaparat nou.