Tinuta de drum
Despre Korando se pot spune doar cuvinte de laudă atunci când vine vorba despre confortul pasagerilor. Toate gropile sunt absorbite bine de suspensie, chiar dacă uneori gropile adânci din Bucureşti au făcut ca ea să pară şi puţin zgomotoasă.
Pe segmente de drum virajat trebuie să ţinem cont că vorbim despre o maşină uşor greoaie, cu un ruliu destul de pronunţat. Senzaţia de siguranţă este indusă însă de o tracţiune integrală permanentă, care se străduie să menţină aderenţa.
Direcţia ar fi avut nevoie de ceva mai mult feedback, precizia fiind oarecum străină de această ecuaţie.
Garda la sol are o valoare de 18 centimetri, ceea ce face din Korando o maşină care îşi poate permite să atace cu aplomb drumuri forestiere sau, de ce nu, chiar borduri înalte, în cazul în care doriţi doar o rulare urbană.
mda, nush. parca n`am incredere sa dau 25000eur pe un ssangyong. as lua sportage eventual, daca vreau un suv compact, neaparat nou.