Interior
Primul meu contact cu marca Ssangyong se făcea prin anul 2007, atunci când mă urcam într-un Actyon și mă minunam de cele șapte tipuri de plastic pe care le găseam în interior. Era al doilea șoc, după cel cauzat de designul exterior.
De atunci și până în prezent, Ssangyong a învățat multe, inclusiv că interiorul trebuie să fie unul unitar, fără discrepanțe majore. Iar Rexton se achită perfect de asta, pentru că mizează pe o serie de materiale și finisaje de calitate, care vor să te facă să crezi că ești în segmentul premium.
Dacă alegi o versiune la fel de bine echipată ca cea pe care am testat-o, o să te trezești cu mai multe zone ale bordului îmbrăcate în piele. Plasticul rămas la vedere, deși tare, are o textură plăcută. Sunt însă mai multe zone moi (la nivelul portierelor, al cotierei și al consolei centrale) care încearcă să facă totul cât se poate de primitor. Butoanele au un finisaj cromat care te trimite tot cu gândul la segmentul premium, iar ergonomia lor este bună. Harta butoanelor este simplă și intuitivă chiar și la nivelul volanului.
Spațiul pe locurile din spate este extrem de generos, tunelul central lipsește, așa că pot călători aici chiar și trei adulți. La nevoie, Rexton poate fi comandat cu un al treilea rând de scaune, ascunse în portbagaj. Accesul se face destul de ușor, iar spațiul pentru picioare, deși nu foarte generos, poate fi influențat de reglarea banchetei.
Spațiile de depozitare de la interior sunt suficient de generoase și chiar bine gândite. Ai un spațiu perfect pentru telefonul mobil la baza planșei de bord (care vine chiar și cu un suport de telefon), ai buzunare generoase la nivelul portierelor și o cotieră centrală încăpătoare.
Portbagajul este și el uriaș (1051 de litri pentru versiunea cu 5 locuri). Chiar și atunci când optați pentru varianta cu șapte locuri este generos. Problema este că garda la sol ceva mai mare poate crea dificultăți la încărcare, mai ales atunci când vorbim despre obiecte grele.
Intr-adevar pretul corect. O masina mare, impunatoare si adusa in sfarsit la cerintele anilor in care traim. Pentru cei care vor un SUV compact de buget, s-ar putea sa ii intereseze si aceasta masina. Cred ca odata cu modelul acesta si valoarea de revanzare nu o sa mai scada atat de dramatic. Pentru 37000 ai o masina cu feeling premium si capacitati in offroad si tractare super bune (foarte probabil peste Touareg si competitia amintita). Ce sa mai, un Land Cruiser la juma' de pret. Numai de bune sa auzim.