Interior
Să-ți spun sincer, am fost plăcut surprins de habitaclul SUV-ului Torres. În special de antifonarea lui, care este mai bună decât în cazul multor SUV-uri cu pretenții.
Scaunele sunt confortabile, iar elementele din plastic, deși prezente în destul de multe locuri, sunt în general calitative. O singură mențiune aici: mi-aș fi dorit ca tunelul median, mai ales zona unde îți sprijini piciorul drept în cea mai mare parte a timpului, să aibă puțină căptușeală. Este destul de incomod, mai ales la drum lung.
Volanul nu are o formă convențională, în contextul în care nu este nici rotund, dar nici pătrat. Este cumva o combinație între cele două, dar butoanele sunt grupate destul de intuitiv și sunt ușor de folosit.
Dacă tot suntem la capitolul butoane, Torres are destul de puține butoane fizice. Mai exact, în afara celor de pe volan, mai sunt 6 butoane fizice, majoritatea funcțiilor fiind accesate prin intermediul ecranelor cu funcție tactilă. Dar despre acest capitol vorbim puțin mai încolo.
În ciuda acestei simplități, dată de lipsa butoanelor fizice, bordul este destul de aglomerat cu ornamente, ba metalice, ba confecționate din plastic care imită fibra de carbon. Unde mai pui că ai și benzi LED pentru lumina ambientală, iar culorile se schimbă încontinuu. Pentru unii s-ar putea să fie obositor și încărcat.
SsangYong Torres poate găzdui lejer 5 pasageri, iar spațiile de depozitare sunt mai mult decât suficiente. Și generoase ca volum. Ai inclusiv 3 suporturi pentru pahare/sticle în consola centrală.
Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 703 litri, însă acesta poate crește până la 1.662 de litri, dacă rabatezi bancheta.
Toyota RAV4, "melcul grupului" - cum spuneti voi, e de fapt cea mai rapida din comparativ, cu 8.1 secunde pentru 0-100 km/h. Nu stiu de unde ati scos 11 secunde.