Tinuta de drum
Am tot spus că SsangYong Torres nu este un SUV sportiv. Prin urmare, la drum lung este foarte liniștit și are o ținută de drum oarecum neutră. Confortabilă, mai bine spus.
Suspensia atenuează bine șocurile, inclusiv în oraș, unde are de-a face cu șine de tramvai. Direcția nu este nici prea asistată. Dacă tot am pomenit de oraș, străzile înguste nu sunt chiar locul unde Torres se simte în largul lui. Și nici tu.
La pornirea de pe loc, sistemul Start/Stop putea fi reglat mai fin. Știu că acesta poate fi dezactivat, dar testarea unei mașini se face cu toate sistemele active, pentru a vedea exact cum au gândit-o cei care au produs-o.
Pe virajele rapide, mașina este destul de controlabilă, dar intervine serios ruliul dacă întreci măsura.
Ai la dispoziție 3 moduri de rulare, adică Normal, Sport și Winter. Sincer să-ți spun, nu am prea activat modul Sport, pentru că nu am observat o mare diferență între acesta și Normal. Da, menține mai mult treapta de viteză în care te afli, iar motorul este tot timpul turat, dar nu influențează foarte mult ținuta de drum.
Tracțiunea integrală și garda la sol care măsoară 19 centimetri îți oferă destulă încredere dacă vrei să ieși într-o aventură în teren accidentat.
Toyota RAV4, "melcul grupului" - cum spuneti voi, e de fapt cea mai rapida din comparativ, cu 8.1 secunde pentru 0-100 km/h. Nu stiu de unde ati scos 11 secunde.