Tehnologie
La interior regăsim, nu două, ci trei display-uri principale. Unul este cel al instrumentarului de bord digital și are o diagonală de 12.5 inch. El este integrat în bord și include un display LCD de 4.2 inch pentru calculatorul de bord.
Avem apoi ecranul central al sistemului multimedia, de 9 inch. Sistemul are un meniu simplu, chiar prea simplu, aș putea spune. Are conexiune Apple CarPlay și Android Auto, dar am observat o întârziere destul de mare, mai ales când rulează o aplicație din Apple sau Android. Spre exemplu Waze.
Coreenii de la SsangYong au renunțat la butoanele fizice pentru sistemul de climatizare. În schimb au montat un ecran de 8 inch care integrează toate funcțiile acestuia, o configurație pe care o întâlnim, spre exemplu, la Audi Q8.
Nu spun că este neaparat un lucru rău, dar îți cam distrage atenția de la drum dacă vrei să modifici temperatura, sau să pornești încălzirea în scaun, în timp ce conduci.
Am menționat deja zona de încărcare prin inducție pentru telefonul mobil, iar în imediata ei apropiere ai și două porturi USB-C. Tot două porturi au la dispoziție și pasagerii din spate, așadar noul Torres oferă destule opțiuni de a-ți alimenta cu energie dispozitivele inteligente, fie ele telefoane sau tablete.
Nu lipsește priza de încărcare la 12V, montată în cotiera centrală.
Toyota RAV4, "melcul grupului" - cum spuneti voi, e de fapt cea mai rapida din comparativ, cu 8.1 secunde pentru 0-100 km/h. Nu stiu de unde ati scos 11 secunde.