Interior
Categoric unul din punctele forte ale acestui model, ceva ce trebuie vizitat pentru a înțelege saltul făcut de Subaru odată cu această a șasea generație Outback. Portiere generos dimensionate și cu un grad mare de deschidere, pentru un acces lejer în interior. O planșă de bord care este compusă dintr-un tablou de bord clasic, prin asta înțelegând ceasuri clasice care încadrează un display color.
Versiunea testată, Outback Sport, are drept opțiune doar vopseaua metalizată. În rest este doar o misiune de a bifa ce nuanțe vrei la interior. Dar, indiferent de ce alegi, vei primi tapițerie cu piele Nappa. Adică o piele care miroase a piele, după cum zice un amic drag. Pielea Nappa se regăsește și pe volan, și pe schimbător. Tot ce te înconjoară este moale, cu o textură prietenoasă. Nu prea întâlnești suprafețe tari.
Scaunele față sunt generos dimensionate, chiar burgheze. La un gabarit generos, aproape 1.90 înălțime și vreo 92 kg, spătarul scaunului față îmi îmbracă spatele aproape în întregime. Pentru drum lung, scaunele sunt excelente, suportul lateral este decent, șezutul este suficient de generos pentru a susține corect picioarele și nu a induce o stare de oboseală suplimentară.
Buzunarele din portiere ar putea fi o idee mai generoase, pentru că îți încap o sticlă și două portofele. Cotiera centrală ascunde și ea un spațiu de depozitare. De asemenea planșa de bord are în dreptul pasagerului există o nișă/ fantă care poate găzdui lejer două smartphone-uri de ultimă generație.
Locurile spate oferă un spațiu regal și o poziție ușor mai înaltă a șezutului pentru a garanta ocupanților o perspectivă mai bună asupra drumului. Spațiul la picioare este uriaș. Fiind un model gândit și pentru eventuale evadări în natură, pragurile interioare sunt îmbrăcate într-un plastic cu o textură anti-alunecare, pentru a putea pune piciorul fără să aluneci sau să zgârii vopseaua.
Spătarul banchetei spate, fracționabil 2/3 – 1/3, oferă reglaj pentru gradul de înclinare. Cinci adulți pot lua loc la bord fără probleme. De preferat ar fi ca numărul lor să fie patru, astfel încât și cei doi din spate să se bucure de cotiera integrată în spătar. Locurile din spate beneficiază de două porturi USB și banchetă încălzită. Versiunea de top este echipată și cu trapă, nu una panoramică așa cum am întâlnit la Subaru Forester, ci una clasică. Oricum, interiorul lui Outback este extrem de bine iluminat.
Ajungem și la portbagaj care oferă un volum de 561 litri. Prin rabatarea banchetei spate se ajunge la 1.822 litri. Outback nu este echipat cu roată de rezervă, ci promite doar kit de pană. Cu alte cuvinte, sub planșeul portbagajului se mai ascunde un spațiu destul de generos de depozitare, compartimentat, care îți permite să depozitezi micile nimicuri utile, fără a fi terorizat de faptul că se vor plimba prin portbagaj.
Peretele drept este ocupat de subwoofer-ul sistemului Harman/Kardon, partea stângă mai oferă un mic buzunar de depozitare asigurat cu o plasă. Un plus și pentru plafoniera din portbagaj care îți oferă o bună iluminare noaptea.
Octavia Scout oferă un portbagaj de 610 litri cu posibilitatea de a ajunge la 1.740 litri, Tiguan pornește de la 520 litri și ajunge la 1.510 litri, iar Honda CR-V pornește de la 497 litri și ajunge la 1.638 litri.
cam barca pentru gustul meu, dar masina e lucratura de calitate, nu bataie de joc, suma ceruta se justifica. pt AM: baieti, am si eu o rugaminte: mai scuturati-va si voi pe picioare, ca nu e prima data cand umpleti interiorul masinii de pamant si noroi. un pic de atentie si bagare de seama, va rog. la fel, cand trageti poze cu compartimentul motor, dati si voi o carpa sau o perie pe acolo ca nu e mare scofala, nu sade bine unei masini noi cu praful de 2 degete pe capacul motor, ala tre sa luceasca in poze, sa mananci de pe el.