Vizibilitate
O mașină mică, înaltă și cu zone vitrate generoase. Cu alte cuvinte, raiul pentru începători. Suzuki Ignis este unul dintre acele modele cu care nu vei avea probleme, indiferent de manevrele pe care ești nevoit să le faci.
Oglinzile laterale sunt generoase, poziția la volan este înaltă și te ajută să observi ușor orice obstacol, iar peste toate acestea, Suzuki oferă și o cameră video pentru mersul cu spatele. Doar montanții A îți vor pune mici probleme în abordarea virajelor strânse.
-
Mihai, miercuri, 04.04.2018 16:17
Masina este este pur si simplu printre cele mai urate masini de la momentul actual. Nu ai cum sa cumperi asa ceva decat daca estetica nu conteaza absolut deloc pentru tine.
-
Cos, miercuri, 04.04.2018 16:58
Am cumparat un Ignis ca asta testat, ca masina de naveta pentru sotie acu vreo 5 luni si are un consum de 4l la suta cu mers relativ chill. Eu o conduc ocazional dar imi pune un zambet pe fata de fiecare data...sigur nu datorita faptului ca e vreun bolid dar motorasul ala imperecheat cu o cutie uimitor de precisa, si aici nu sunt de acord ca ar avea cursa lunga, plus greutatea mica fac din masina asta o chestie super fun. Poate ca in Romania nu va avea asa mare succes datorita "chilipirurilor dizal" dar snt sigur ca un oras ca Roma, de exemplu, e deja plin de ele :)...Ideea e ca ofera un pachet de dotari/performante (vezi faruri full led) care cu greu poate fi batut. Hai ca am facut si reclama la Suzuki... :)
-
pipo, miercuri, 04.04.2018 19:21
Sper sa nu supar pe nimeni , dar cred ca e clar o masina dedicata/construita/desenata/gandita in special pt. sexul feminin. Designul e cel mult ..haios. Cred ca numai o dama ar putea aprecia altfel spatele ala. La interior nu arata rau deloc pt. o masina din clasa ei, doar volanul parca e cam disproportionat de mare (cel putin in poze). Oricum masina nu "suna" rau deloc , cu toate echiparile alea si la pretul asta. Este masina de oras perfecta pt. orice anotimp. Din cauza greutatii e greu de crezut ca poti ramane pe undeva impotmolit/a si chiar cred ca e destul de capabila si in offroad. Chiar as fi curios cum ar arata un test in offroad cu chestia asta.
-
pipo, miercuri, 04.04.2018 19:24
..aaa.. sa nu uit... raza bracaj 4,7 m !?? Nu e vreo greseala ? Mi se pare incredibil de mica.
-
Kirotractor, miercuri, 04.04.2018 20:14
@pipo: E vb de raza, NU diametrul de bracaj (anunțat 9,4 m, dar măsurat efectiv la 10,0 m - nu de AM, evident, dar hai să nu fiu prea critic, fiindcă nimeni din România nu vine cu date concrete = adevărate în domeniu auto, fie că-i vb. de decibeli, secunde, kilograme etc.) Tot e bună valoarea oricum, fiindcă de ex. Aygo/108/C1 - deși mai scurte cu 24 cm - virează într-un cerc de cca.11 m diametru. n.b. Campion la capitolul ăsta e Twingo (sau Smart Forfour, tot un drac) - cu cca. 8,7 m obținuți datorită soluției *totul spate* și implicit absenței planetarelor pe roțile directoare. Păcat că-n rest siamezii Renault/Smart sînt slăbuți rău.
-
octav71, miercuri, 04.04.2018 21:45
Frumusetea sta in ochii privitorului! Mie imi place cum arata, asa mai "speciala". Este o replica la Sandero si se bate bine de tot cu acesta. Si consumul, sigur nu este o greseala? 4,5 extraurban, e benzinara totusi. Este una dintre putinele masini care consuma, in test, atat cat scrie in fisa tehnica.
-
Sam93, miercuri, 04.04.2018 23:11
Tin minte cand aveam Matiz ca datoriza greutatii foarte scazute, era de neoprit pe zapada cu niste cauciucuri bune de iarna. Masina asta imi aduce aminte de un Matiz, cel putin la design. Unul mai contemporan, si cu 4x4 este usor de imaginat ca e foarte distractiva la condus, mai ales iarna si prin noroie. Cu niste cauciucuri bune, ar fi un mic tanculet.
-
Kap, joi, 05.04.2018 09:39
N-are buburuza asta nici o treabă cu Sandero. E mai mică, mai urâtă și mai scumpă inclusiv dacă o raportăm la Stepway. Iar datorită benzinarului ”downsized turbofil”, Sandero (care e evident mai greu) consumă la fel de puțin. Ce-are Ignis în plus e acel 4x4, devenind la dimensiunea lui un atac la Lada Niva. Însă mi se pare cam mic pentru a avea succesul fratelui Samurai pe nișa asta.
-
LauCalin, joi, 05.04.2018 10:31
@Automarket, in poza cu ceasurile de bord, 2024 de km este autonomia estimata de computer?
-
unsirb, joi, 05.04.2018 10:51
@LauCalin: in poza aia valorile par ca arata deplasarea curenta (8,5km) si km totali parcursi de masina (2200). Mai sus spuneau unii comentatori ca masina pare desenata pentru sexul feminin. Nu sunt de acord, pare clar gandita pentru regiunea slava a Europei, priviti semnul adidas de pe montantul C! :D
-
mm, vineri, 06.04.2018 07:34
tipic suzuki, o masina care va fi mai apreciata dupa ce este scoasa din fabricatie. La noi e utila dar nu se potriveste, parca-i sta mai bine pe o insula. Mi-a placut titlul, mai ales ironia scapata involuntar, panda, o specie pe cale de disparitie... in dreapta apare am testat in acelasi segment, misto, doar panda este in acelasi segment si lipseste...
-
Kirotractor, vineri, 06.04.2018 09:49
@Kap: Cu dimensiunile ai dreptate (apropo de Sandero Stepway). ... Dar cam atît - fiindcă prețu-i comparabil (la echipări aproape comparabile - adică fără navigație și vopsea metalizată - Ignis pornind însă de la 10.000 preț listă - subliniez, în versiune 4x2, că 4x4 are doar Panda, cum bine sublinia @mm.) În rest, sisteme de asistare moderne a conducerii are doar Ignis-ul. Iar despre fiabilitatea (prezumată deocamdată pt Ignis) nu mai zic nimic. Și consumul real e mult mai mic la Suziki (4,5 - 5 l/100 vs. 6,5-7 l l/100 km.) Clar însă că Stepway se va vinde-n continuare mai bine fiind mai atractiv estetic, ceva mai încăpător și oferind opțiunea Diesel, încă prizată binișor la noi.
-
kim_vl, vineri, 06.04.2018 16:39
Detin o astfel de versiune (GLX 4x4) din noiembrie 2017 si pot sa spun ca in general sunt foarte multumit de masina: - motorul se descurca onorabil - consumul real poate fi, intr-adevar, 4.5% extraurban, chiar cu masina full si in conditii de iarna. In oras eu (inca) n-am reusit sa scad sub 6.6%, chiar 7.5. Unii ziceau ca au obtinut si 5.2 in oras. - sistemul 4x4 s-a descurcat excelent asta iarna - la banii astia nu stiu ce masina poti lua cu 4x4, faruri full LED, navigatie cu Apple CarPlay si AndroidAuto, scaune incalzite, sistem radar, climatronic etc. Contra: - la primele serii de Ignis-uri sunt probleme cu suspensia spate (la pana in 100 kg pe spate masina sta deja pe tampoane) care se rezolva pe garantie - unele mici lipsuri: oglinzi pliabile, lampa portbagaj etc.
-
Octavian, vineri, 06.04.2018 23:33
4x4, si 900kg. LOL. E buna pe zapada si noroi (cum zicea cineva mai sus), dar in rest e cutie de chibrituri.
-
Catalin, sâmbătă, 07.04.2018 01:10
Mi s-a parut simpatica masinuta inca din 2016, de la lansare. Si inca o mai consider asa, nu am probleme cu aspectul exterior si nici cum arata partea din spate, imi plac in general formele patratoase la o masina. Fiecare este liber sa perceapa masina cum doreste sau cum simte. La plusuri sunt motorizarea economica 1.2 benzina, silentioasa si cu distributie pe lant. Misca binisor masinuta ce nu cantareste prea mult. Este un motor folosit de ceva vreme pe modele Suzuki, a avut 94 CP si indeplinea norma de poluare euro 5, iar acum are 90 CP (dupa unii 89 CP) si respecta norma de poluare euro 6. Tot dupa unii din alte tari, chiar euro 6c si euro 6d, ceea ce reprezinta tot un plus. Pozitia de condus este inalta si asigura o buna vizibilitate, spatiul interior este foarte bun pentru o masina de 3,7 metri lungime, iar la acest aspect contribuie si bordul, cu dimensiuni ok. Bancheta spate glisanta, garda la sol, sunt aspecte si ele de luat in seama, pentru cine isi doreste o masina versatila si mai bine adaptata pentru drumurile de la noi. La minusuri as incepe cu directia ce pare vaga, amortita. Trebuie rotit mai mult de volan, pentru ca sa se obtina acelasi unghi de virare, comparativ cu alte masini. Dupa unii, volanul este de asemenea mai inclinat spre parbriz, cam cu 7 - 10 grade, iar prin faptul ca nu se poate regla decat pe inaltime, face dificila gasirea pozitiei ''ideale'' de conducere. La Swift de exemplu, directia este mai precisa. Si tot la Swift, scaunele ofera un suport lateral mai bun si sunt mai confortabile. Apoi as trece la minusuri suspensia lui Ignis, care este rigida si zgomotoasa. Swift ofera o suspensie mai confortabila, mai silentioasa, acesta fiind si ceva mai bine antifonat decat Ignis. Pedala de frana la Ignis nu ofera un feedback atat de bun la actionare, comparativ tot cu Swift. Care Swift este mai lat si mai stabil decat Ignis. Tot la Ignis, ruliul este destul de prezent, chiar si la abordarea unor viraje in oras in treptele 3 si 4 si la viteze legale, desigur. Tocmai asta m-a surprins, Ignis si Swift sunt construite pe aceeasi platforma, insa Swift este mai placut de condus decat Ignis. Lucru explicabil intr-o anumita masura, Ignis are centrul de greutate mai ridicat decat Swift. Iar forma mai patratoasa a lui Ignis inseamna ca acesta este mai zgomotos la rularea cu viteza legala pe autostrada, comparativ tot cu Swift. Totusi diferentele la rulare si franare mi se par semnificative intre cele doua modele. Spatiul din portbagajul lui Ignis pentru roata de rezerva este insuficient, chiar si pentru roata de rezerva de dimensiuni reduse. Pentru cei care nu prefera varianta kit de reparatie pana si care se deplaseaza in afara tarii sau pe distante mai lungi, poate fi un inconvenient. Pentru mine este, ca masina nu are roata de rezerva. Roata de rezerva de dimensiuni reduse plus cric la Suzuki costa aproximativ 300 euro, mult dupa parerea mea. Sigur va bomba sub mocheta ce o acopera in portbagaj, in cazul lui Ignis. Spre deosebire de Swift, ce are spatiu suficient in lacasul special pentru roata de rezerva de dimensiuni reduse. Swift are si un compartiment ''secret'' in portbagaj, o usita din plastic in partea dreapta, in spatele careia se poate prinde cricul de un suport. Chiar de apreciat solutia aleasa. Swift are de asemenea si lumina in portbagaj, lampa respectiva fiind dotata si cu intrerupator. Ignis nu are asa ceva, desi pe unele piete am vazut ca exista Ignis ce beneficiaza de acea lampa, asa cum exista versiuni diferite de echipare, cum sunt Ignis Adventure si Ignis SE, adica Sport Edition, care chiar arata interesant. Inca un aspect, unul dintre prezentatorii emisiunii totalcar din tara vecina, Ungaria, spunea despre cutia de viteze de pe Ignis ca nu se ridica la inaltimea unei cutii de viteze japoneze... Spun ca nici mie nu mi s-a parut grozava cutia de viteze, chiar daca treptele 1, 2 si 3 sunt mai scurte, subscriu cu toata modestia la constatarea prezentatorului din Ungaria. Revin cu un aspect pozitiv pentru ca era sa uit, la Ignis 4x4 suspensia spate este mai confortabila si asta se va percepe la tinuta de drum, suspensia spate fiind diferita si solutia constructiva aleasa mai buna, decat la versiunea 4x2. Acest aspect trebuie mentionat tot la plusuri. Ignis mi se pare simpatic pentru cum arata, insa nu este genul meu de masina pentru modul in care se conduce. Ma refer la directie, suspensie si ruliul de care da dovada in situatii in care alte masini se comporta mult mai bine. Si feedback-ul transmis la actionarea pedalei de frana, care lasa de dorit. Depinde ce-si doreste fiecare si ce asteptari are de la masina. Nu intentionez sa compar mere cu pere si nici sa fac reclama, insa pentru ca sunt produse in aceeasi fabrica, pe aceeasi platforma si cu motorizarea identica 1.2 benzina, Swift consider ca este o masina ceva mai bine realizata si mai orientata spre placerea de a conduce. Comparatia cu Panda si Sandero Stepway nici nu ma pasioneaza, prima este cam scumpa si are motorizare TwinAir cam gurmanda, a doua nu imi place la interior iar suspensiile sale au pus masina in dificultate la testul elanului, asa cum demonstreaza testul de pe km77.com: https://www.youtube.com/watch?v=fekg75XbjBg
-
kim_vl, sâmbătă, 07.04.2018 09:14
@Octavian Dar de ce, avea cineva pretenția că e un concurent pt. Touareg ? Spațiul la interior e mult mai generos decât pare sau decât te-ai aștepta, mai ales în spate datorită, cum zic englezii, configurației "boxy-shape". Eu, la 1.80, sunt departe cj genunchii de scaunul față. Portbagajul e micuț intr-adevar. Dar asta e masina, nu se vrea a fi altceva.
-
Catalin, sâmbătă, 07.04.2018 14:51
Corectez: La plusuri consider motorizarea, nu ''sunt motorizarea''... am scris la o ora tarzie si intentionam sa ma refer la tot ce consider pozitiv la masina, de aceea am gresit, scuze si sper ca s-a inteles.
-
adi, duminică, 08.04.2018 14:05
cu 14.000 de euro imi iau un Peugeot 301 dotat ca lumea cu motor de 1.6 99CP...si are si ala navigatie, faruri LED si Car Connect...iar daca va uitati un pic la niste poze, o sa vedeti diferenta dintre o masina (301) si o cutie de chibrituri (Ignis)...singurul plus la Ignis este tractiunea integrala....nu critic pe cei care isi cumpara asa ceva, spun doar ca exista alte variante MULT mai ok...parerea mea!
-
kim_vl, duminică, 08.04.2018 21:27
@adi 301 nu este o varianta pt. Ignis pt. ca aproape singurul lucru in comun este ca ambele au 4 roti. Varianta pt. Ignis poate fi Panda.
-
kim_vl, duminică, 08.04.2018 21:30
@adi Iti garantez ca nu intri cu 301 pe unde intri cu Ignis-ul. Sau nu mai iesi...
-
Kirotractor, miercuri, 11.04.2018 10:24
@Catalin: F. la obiect analiza ta - concluzie implicită: pentru cine nu are nevoie ȘI de o gardă la sol apreciabilă, versiunea 4x4 a noului Swift pare preferabilă (fiind și cam la aceiași bani - cca. 12.500 euro.) Eu cel puțin îl am pe *lista scurtă* cînd o fi să schimb SSS-ul 1.6 actual (deși aș fi preferat motorul 1.0 Boosterjet cuplat cu tracțiunea integrală...) @kim_vl: Binevenite și remarcile tale pt eventualii amatori de Ignis 4x4 - deși, repet, Swift-ul 4x4 pare la fel de capabil (pe zăpadă nu prea mare cel puțin), dar ceva mai insonorizat / confortabil / precis ca direcție etc. Spațiul interior comparabil (deși la dimensiuni reduse) și garda la sol rămîn oricum atuurile Ignis-ului.
-
Catalin, vineri, 13.04.2018 23:32
@Kirotractor In primul rand, bine ai revenit ! Comentariile tale sunt de un real folos. Raspundeam mai devreme, insa saptamana aceasta am avut un program plin la serviciu, cu multe ore suplimentare. Mie nu imi sunt necesare versiunile 4x4, as avea nevoie prea putin spre deloc de tractiunea integrala. Decat sa cantareasca masina mai mult cu 50 de kilograme si sa nu folosesc sistemul 4x4 decat extrem de rar, mai bine ma lipsesc :) Cam aceasta este si parerea mea, Swift 4x4 ofera un ''pachet'' mai distractiv decat Ignis 4x4, din motivele descrise la comentariul anterior. Ca o paranteza, admir Swift Sport si chiar intentionam sa cumpar unul la mana a doua, insa este greu de gasit in buna stare. Am aflat ca masina este fiabila si rezista bine in competitii pe macadam, chiar daca la versiunea din fabrica se adauga numai scuturi de protectie fata si spate, ceea ce spune multe despre model. Pe de alta parte, as vrea ca portbagajul sa fie ceva mai spatios si ne-ar fi suficient ce ofera modelul actual Swift, asa ca am renuntat la ideea de Swift Sport la mana a doua. Pentru cine este interesat, am discutat cu cineva de la reprezentanta Suzuki si spunea ca noul Swift Sport va costa aproximativ 18000 euro, vom vedea daca va fi asa sau nu la momentul lansarii in Romania. Si la mine Swift este pe ''lista scurta'', cu motorizarea 1.2 pentru ca prefer motoarele in 4 cilindri, fara turbo. Pot face si o exceptie, este foarte placut de condus noul Fiesta 1.0 EcoBoost, voi decide probabil intre acesta (sau poate varianta Fiesta Active) si Swift, altceva nu ma tenteaza momentan. Cat despre Ignis, varianta aceasta 1.2 GLX AllGrip a fost testata si de cei de la AutoExpert, ce au precizat masuratori efectuate de cei de la Quattroruote, dintre care inser cateva: Acceleratie 0 - 100 hm/h in 10,7 secunde (date oficiale 11,9 secunde) Franare de la 100 km/h la 0 si la gol (rece) in 44 metri (cam mare distanta si depaseste 40 metri) Consum in oras/drum national/autostrada (I) 6,80/5,88/7,69, de unde rezulta ca masina consuma mai mult pe autostrada decat in oras, adica 7,69 litri fata de 6,8 litri. Masa masurata 1008 kilograme (date oficiale 905 kilograme). In seara aceasta am vazut un Ignis vopsit intr-o nuanta foarte placuta si interesanta, insa daca anul trecut vroiam sa cumpar unul, in prezent am decis sa renunt la acest model si sa ma orientez spre alte variante.
-
Catalin, duminică, 15.04.2018 23:36
Exact ce spuneam in comentariile anterioare, desi Ignis, Swift si Baleno sunt construite pe aceeasi platforma, exista diferente notabile la rulare si tinuta de drum. Iata un test pe care il asteptam de ceva vreme si pe care l-am descoperit in aceasta seara, care imi confirma ce am perceput atunci cand am testat Ignis, chiar daca am condus masina numai in oras: https://www.youtube.com/watch?v=AnZZaaAGbnY Si iata testul cu Swift, care demonstreaza diferentele clare de comportament si temperament dintre cele doua modele: https://www.youtube.com/watch?v=ldzIP1ika8o Asa ca, multumesc din nou celor de la km77.com :)
-
Kirotractor, luni, 16.04.2018 11:05
@Catalin: Bine v-am regăsit și eu ! (cîțiva amici m-au convins să mai comentez p-aici, că pe mail/mess mă prind mai greu pt sfaturi). Strict ontopic, Ignis/Swift sînt realmente modele subevaluate - la noi mai ales, dar și prin Vest cam puțini le apreciază ca modele fiabile, economice și oneste prin ceea ce oferă. Vitara face 80-90% din vînzări în România (și SX-Cross e prizat oarecum), probabil că și noul Jimny va avea ceva succes, dar noua lor generație de citadine suferă se pare ca renume din cauza hidoșeniei :-) lui Celerio (deloc rea mașina altfel) ori a fostelor experimente de fabricație indiană (Alto - prea simplist-primitivă pt gusturile europene.) Cum mai ziceam, f. micile 4x4 sînt modele de nișă și Ignis-ul nu face excepție - de înțeles deci... răzgîndirea ta. Alții însă (inclusiv subsemnatul) au nevoie de 4x4, fie și doar de cîteva ori pe an - de unde și tentația pt un Swift 4x4, care are totuși garda la sol cu vreo 3 cm peste cei 12 ai versiunii normale, plus calitățile deja pomenite. Nici eu nu-s mare fan al turbo-downsizing-ului, dar am condus Boosterjet-ul Swift (tot cu un amic indecis) și mi-a părut extrem de reușit. Peste Ecoboost-ul Ford după mine, nici el de lepădat, dar care mereu m-a deranjat prin vibrații/huruieli în ture joase - în toate versiunile de putere. Cît despre *vechiul* Swift Sport pe care încă-l conduc (fără absolut nicio pană /problemă de multe jdemii km, deși fără menajamente), are într-adevăr personalitate mai multă decît alte mild-hot-hatch-uri + o ținută de drum impecabilă, dar și unele minusuri - da, portbagajul e o glumă, dar și garda la sol ori jantele alergice la gropane. :-) Noul SSS 1.4 Turbo se vinde într-adevăr cu 18.000 euro în Italia (rezervări pe net deocamdată) și e un pas înainte mai ales prin raportul putere/greutate, dar nu prea mă tentează, sincer. ...Bătrînețile, deh :-) - glumesc, fiindcă de fapt cred că are prea multe sisteme high-tech ajutătoare-n conducere (v. testele deja făcute de Autocar etc. în Japonia) -sisteme care după mine cam strică de fapt plăcerea condusului. Mai ales pentru cei care n-au urmat cursurile vreunei școli de șoferi... ajutătoare. :-) Ca să nu mai zic că-s standard, deci un *retrograd* ca mine le-ar plăti degeaba. Hai pa că m-am întins deja prea mult și unii ar putea crede că-s dealer Suzuki :-) - toate cele bune, pe curînd.
-
Catalin, marţi, 17.04.2018 23:58
@Kirotractor, Vitara am vrut sa cumpar si eu, insa este cam mare pentru ce avem nevoie la momentul actual. In cea mai mare parte din timp, suntem doua persoane in masina, iar Swift cred ca se si conduce mai bine, imi poate aseza un zambet mai larg pe fata, comparativ cu Vitara. Cand mai am si nepotul/nepotii in masina, este suficient tot Swift. Roata de rezerva (macar) de dimensiuni reduse o consider necesara, pentru ca o data sau de doua ori pe luna avem drumuri mai lungi si de doua ori pe an mergem cu masina in afara tarii. Nu avem nevoie de o masina rigida. Swift are o tinuta de drum ferma, insa nu intr-un mod care sa deranjeze. Am condus modelul atat in oras, cat si pe autostrada. Oricum, de peste 10 ani de zile am azot in roti si chiar daca am avut pana, am putut sa circul cu masina mai mult decat daca in roti ar fi fost aer. Tot azot o sa prefer si in continuare pentru rotile urmatoarei masini. Ca sa nu fiu offtopic, o sa spun pe scurt ca nici mie nu imi plac zgomotul motorului si vibratiile acestuia in special la rece, in cazul lui 1.0 EcoBoost de pe Fiesta. Insa odata ce ajunge la temperatura de functionare, totul mi se pare ok. Au 3 persoane cunoscute Focus si Fiesta EcoBoost si nu au avut probleme cu motoarele. Da, motorul 1.0 BoosterJet de pe Swift pare ca livreaza puterea mai liniar, insa Fiesta consider ca are tinuta de drum mai buna, directie mai precisa, amortizoare setate mai bine si este, per total, mai placut de condus. Am aflat si ca au schimbat furnizorul de turbine, cu unul fara experienta in domeniu, vom vedea ce inseamna acest lucru pe viitor. Nu sunt cam de fel adeptul motoarelor mici turbo pentru deplasarile pe care le am in oras, insa eu merg cam 50% in oras si 50% in afara acestuia (ca si numar de kilometri/an) si atunci datele devin altele. Daca voi alege Swift, probabil voi alege motorul de 1.2, iar ca sa nu mai lungesc discutia, poate voi deschide un subiect pe acesta tema a comparatiei intre Swift si Fiesta, la rubrica de raspunsuri de pe @Automarket. Spor si numai bine !
-
mihai ion, miercuri, 25.04.2018 09:49
Eu sunt extrem de multumit de Ignis 4x4. Va spun ca posesor cu aproape 6000km ca acceasta masina iti lasa o impresie mai buna dupa ce o conduci mai mult. La inceput mi-a placut, acum o iubesc, m-am obisnuit cu toate limitarile ei (sa fim seriosi, nu exista inca masina perfecta). Sincer va spun, daca imi dai acum 20.000e, tot Ignis mi-as lua desi sa fim seriosi, exista variante mai bune in 20.000e. Poate pentru cineva pasionat de masini care le cantareste din cifrele de pe foaia de teste exista obiectii dar pentru o familie de 3 persoane intr-un oras aglomerat, condusa de un om care isi doreste stabilitate/siguranta/fara surprize, este perfecta.
-
adi, vineri, 27.04.2018 16:48
@kim-vl - si unde vrei sa intri cu un Ignis?ca nu inteleg. eu conduc o masina destul de mare (laguna 3) si nu m-a incurcat marimea pana acum in conditiile in care circul prin Bucuresti. observ ca am adunat o gramada de dislike-uri pe motiv ca nu imi plac cutiile. imi cer scuze, o sa fac cumva sa imi placa de acum...desi este cam greu.
-
wolteanoo, luni, 09.07.2018 10:38
Nu credeam ca voi putea vedea vreodata o masina mai urata decat prima generatie de Ford Ka dar se pare ca m-am inselat.
-
pop, joi, 04.10.2018 14:10
Toti care scriu de rau sunt carcotasi,cred cu nu au bani sa cumpere trotineta darmite Ignis asa ca lasati oameni care au ignis sa vorbeasca! Bafta la toti posesorii de Ignis
-
Valentin, joi, 20.10.2022 19:09
Această mașină are distributia pe lanț sau pe curea , multumesc ,,,Suzuki Ignis .
Într-adevăr, noul Ignis a fost conceput la Centro Stile Suzuki din Robassomero (lîngă Torino), dar nu numai șeful (Testuyo Ozasa - responsabil și cu stilul Swift-ului), ci și alți 7 designeri japonezi fac parte din echipa de numai 16 oameni de-acolo. ...Poate că totuși italienii au desenat fața, iar japonezii spatele?! :-) Lăsînd gluma deoparte, mașinuța e o reușită (cifrele de vînzări o arată), iar consumul REAL e miraculos de mic - spre deosebire de fantasmele din prospectele altor producători downsize-turbofili. Clar că interiorul nu putea fi prea *flatteur* la prețul cerut, nici insonorizarea la nivel de Lexus, dar restul calităților compensează, în frunte cu masa proprie incredibil de mică (merită google-it ca să vedeți structura portantă realmente inovatoare a modelului - n.b., produs 100% în Japonia.) Nu mă aștept să aibă totuși vreun succes fulminant și la noi (greu de văzut vreunul pe stradă - vb de versiunea urbană 4x2, că asta testată e clar de nișă.) ...În ciuda calităților evidente - fiabilitate, spațiu interior, economicitate, vioiciune (0-100 km/h reali în 9,8-10,5 s după site-uri auto serioase) și mai ales a apropierii de zona low-cost. Cauzele ar fi mai multe decît (in)cultura auto băștinașă ori veșnica ispită a SH-urilor tip beamveu dizăl :-) conduse invariabil max. 5.000 km/an de pensionari teutoni imobili.