Design
Așa cum spuneam mai devreme, Toyota s-a specializat în facelift-uri ample, uneori chiar și câte două pentru o generație. Actualul facelift aplicat modelului Auris păstrează silueta cumva pătrățoasă a modelului Auris, dar a modificat partea frontală, acolo unde regăsim un look futurist. Auris este o apariție diferită în segmentul compact și mereu și-a căutat locul alături de modelele consacrate în acest segment. Cu acest nou look are mai multe șanse să își găsească segmentul de public căruia i se adresează.
-
vianu, luni, 07.12.2015 13:05
probabil s-au referit la modul de conducere, ceva mai altfel decat restul ofertei. Daca n-ai condus un hibrid de la toyota insemna ca numai "avem" ce spune si "ne" aflam in treaba.
-
Kap, luni, 07.12.2015 13:44
"noul VW Golf GTE se laudă cu o medie de 1.6 litri/100 km". Eu n-aș fi putut să înghit chestia asta nici dacă Golf GTE era o motocicletă. Și am bănuiala că e vorba de primii 100 km. Dar ce să creadă cineva neavizat? Păi la 1,6 consum rezultă că VW e dumnezeul motoarelor! Și iar nu pot să nu mă întreb: e o scăpare intenționată sau nu? Altfel, ce să zic: o mașinuță de talia și consumul lui lui Clio, dar la preț de Octavia.
-
rotila, luni, 07.12.2015 15:30
@AM "CVT cu un singur raport variabil de transmisie" profesor daca erai si nu ziceai mai bine
-
Ilici02, luni, 07.12.2015 20:22
@Kap E vorba de Golful strict electric care are un consum echivalent benzina de 1.6%. Daca-mi amintesc consumul era undeva la 11-12kw/h. Pentru ca oricum ai privi electricele si clasicele, ambele utilizeaza energie pentru miscare. Energiea electrica poate fi convertita intr-un echivalent benzina si invers benzina poate fi convertita intr-un echivalent de energie electrica. Extragerea energiei din benzina se face la un randament de aproximativ 35-40% de aici si diferenta destul de mare de consum dintre electrice si termice. Daca am extrage cu eficienta 100% energie din benzina (lucru demonstrat ca imposibil), un Golf pe benzina similar GTE-ului ar consuma cam 1.6% si probabil n-ar exista masini electrice. Cauta pe net despre eficienta proceselor termodinamice. Lucrurile-s fascinante.
-
mecanicul vesel, luni, 07.12.2015 21:29
ALIEN defineste exact aceasta marca .... hai cu manutele rosii , posesori de *jermane supreme* !
-
Sam93, marţi, 08.12.2015 03:44
@Ilici Ce aberatii vorbesti mai Ilici? Golful GTE nu-i nici un strict electric. Este un plug-in hybrid cu motor de 1.4 benzina. Si consumul declarat este total aberant pentru ca bateriile se termina repede si motorul ala pe benzina o sa consume de rupe. http://www.caranddriver.com/reviews/2015-volkswagen-golf-gte-review
-
seat, marţi, 08.12.2015 06:34
ar trebui spusa si greutatea. cam mica vit maxima. suspensiile inteleg ca sunt f bune.
-
vianu, marţi, 08.12.2015 10:14
@ilici02 spui corect acolo doar ca acel 1,6% e in primii 100km, caz ideal in care acumulatorii sunt full si motorul termic este prea putin folosit. Chestie de marketing folosita de toti cei care au plug-in pe piata. asa se face ca sifonierul ala de 2 tone jumate cu 4 cercuri drept sigla are un consum de 1,7% motorina...bucuria unei cunostinte care vrea sa-si cumpere asa ceva pentru ca, nu-i asa, consuma infim.
-
razorsbk, marţi, 08.12.2015 13:27
Am o intrebare: Cati kilometri poate merge strict in modul EV ?
-
relitatea e naspa, miercuri, 09.12.2015 13:05
cam 3, e hibrid nu masina electrica
-
biluta28, joi, 21.01.2016 19:17
Am testat-o si eu exact pe aceasta pacat ca nu pot pune poze...am ramas cu gândul la ea aprox.600 km cu juma de rezervor aprox 20-25 litri benzina...calatorului ii sade bine cu drumul... referitor la suspensie eu nu am simtit-o ... rigidă și zgomotoasă... poate depinde si de ce alte masini ai mai condus...in schimb am simtit si eu disconfort la luneta foarte îngustă..dar in ceea ce priveste parcarea a fost ok piuie chiar daca nu se vede bine in camera deci nu sunt sanse sa gresesti...de asemenea foarte de folos GPS -ul...
Coolness efect: interesanta. Daca si asta e o masina interesanta, inseamna ca nu mai avem proprietatea termenilor...