Interior
Odată cu faceliftul, interiorul lui RAV4 a evoluat în bine. Iar rețeta s-a aplicat și pentru versiunea ecologică. Crossover-ul contează pe materiale noi și de o calitate mai bună, implicit de o planșă de bord îmbrăcată în piele în partea inferioară.
Ergonomia bună se păstrează, atât la nivelul comenzilor de climatizare, cât și al celor de pe volan. Apare și un computer de bord color, afișat pe un ecran de 4.2 inch, poziționat între cele două ceasuri analog. E nevoie de puțină acomodare cu funcțiile acestuia.
Cât privește spațiile de depozitare, Toyota a lucrat puțin și la acest capitol. Avem suporturi de pahare pe consola centrală care pot primi acum și căni cu mâner. Buzunarele ușilor sunt cam înguste pentru sticlele noastre, dar trebuie să apreciem scobitura din planșa de bord, cu fund cauciucat, unde soția sau prietena își va arunca toate nimicurile. Spațiul pentru telefon este generos, are suprafață aderentă, dar e poziționat puțin cam jos pe consola centrală.
În portbagaj avem mai puțin spațiu decât în cazul versiunilor convenționale, dar, chiar și așa, cei 501 litri, ajutați și de lipsa unei roți de rezervă, sunt suficienți. Un mare ”bravo” pentru soluțiile de ancorare și de stocare din portbagaj.
Spațiul pentru pasagerii de pe locurile din spate este decent, însă nu excelează în mod deosebit. Din fericire, podeaua este plată, iar asta contribuie la senzația de aerisire pe bancheta din spate.
...in loc de korando mai bine ati fi bagat tiguan (stiu ca se asteapta noua generatie)dar ati mai facut-o si la alte modele deci...Sau ...l-ar fi prea eclipsat si...nu dadea bine.