Volkswagen Golf 7 facelift
În căutare de spectaculos
Atunci când mergi la un meci de box în care se dispută centura mondială la categoria grea îți dorești să vezi măcar un KO. La fel și atunci când mergi la un derby între două echipe de fotbal. Îți dorești o ploaie de goluri sau măcar lovituri de departajare.
Căutăm spectaculosul în toate competițiile sportive și nu numai. Vrem să-l găsim la cinema, în farfurie și în mașina pe care abia am cumpărat-o. Uneori însă, spectaculosul se lasă așteptat.
S-a lăsat așteptat și în cazul noului Volkswagen Golf 7 facelift, despre care toți au sperat că va fi elementul spectaculos al segmentului compact. Germanii au fost însă ușor mai precauți și au întocmit o listă de modificări necesare, care nu impresionează la prima vedere.
Secretul este să cauți spectaculosul dincolo de modificările estetice timide.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Lego, miercuri, 22.02.2017 11:35
Oricum e mai buna decat o masina premium de 70.000 euro de acum 10-15 ani :)
-
Andy, miercuri, 22.02.2017 11:39
Nu pot sa nu observ scaderea preturilor pe care se pare ca VW o practica post-dieselgate. Inainte de facelift, varianta din test costa 25.000 de euro; doar Mazda 3 era si este mai scumpa. Interiorul e marele plus, la exterior se da inca cu pipeta, asa cum ne-a obisnuit VW de ani buni. Sunt tare curios sa vad testul cu noul 1.5 150 cp, mai ales ca vom vorbi de un pret excelent ~21.000 in echiparea Highline si in compania unei cutii manuale.
-
Dudu, miercuri, 22.02.2017 11:48
Probabil voi fi un pic prea carcotas cu urmatoarea remarca DAR: Am citit review-uri facute de catre reviste auto din strainatate despre acest golf 7 facelift si nu tin minte sa fi citit un test cu aceasta motorizare. De ce? Pentru ca nu e o noutate, pentru ca noutatea in materie de motorizare este motorul de 1.5 tsi care inlocuieste 1.4-le. Sunt subiectiv, stiu, dar cand saracie vom avea macar o distributie 50-50 intre teste facute cu motoare diesel si cele pe benzina? Cand va disparea obsesia asta legata de motorul de 2 litri diesel?! mai ales ca nu vine cu absolut nimic nou de la generatia precedenta! Automarket, inteleg ca testati masinile care vi se pun la dispozitie dar nu puteti macar sa incercati sa puneti accent si pe alte motorizari? Cand mergeti sa discutati cu un dealer sau la o conferinta auto, le sugerati macar sa va puna la dispozitie si alte motorizari sau pur si simplu acceptati ce primiti? A nu se intelege gresit, sunteti in continuare revista auto romaneasca preferata de mine, dar ati putea icnerca macar sa treceti peste astfel de "romanisme".
-
vianu, miercuri, 22.02.2017 12:03
@Dudu insistenta cu care se ofera dieselurile cred ca are un motiv...probabil ca se castiga cel mai bine la o astfel de motorizare: cost de productie mai bun (pentru constructor), costuri cu piesele si intretinere mai scumpa (pentru client) nimeni numai sta sa calculeze ca abia dupa 15.000km/an castigi ceva de pe urma economiei de combustibil. Dealerul iti scoate ochii cu "te tine o viata, nu ca alea turbo" sau "ai cuplu nene, sa-ti duci tot porcu" si afacerea merge. Plus ca majoritatea review-urilor testeaza diesel, deci informatii despre benzinare mai din parti. despre subiectul articolului....
-
andrei, miercuri, 22.02.2017 12:13
motorul de 1.5 150cp nu e inca disponibil oricui. probabil nu au putut pune mana pe unul in timp util. mai mult ca sigur cand vor avea si una din asta, vor face test cu ea. ca inteleg ca desi are cai cat vechiul 1.4 150cp, e mai fasnet si mai antifonat, fiind cu cuplul mai jos.
-
Andy, miercuri, 22.02.2017 12:18
@vianu In ziua de azi, abia dupa 20.000 km/an merita diesel vs. turbo benzinat. Fata cu 15.000 era valabila vs. benzinare aspirate. Pana la urma cand achizitionezi o masina noua iti iei ce vrei, nu te uiti la aburelile dealerului. Doar in cazul in care vine cu mii de euro reducere, eventual la un model de pe stoc, poti sa-l iei in considerare. Gen in loc de 22.500 ti-o da la 19.500 si ai masina fara sa mai astepti 3-5 luni pana se produce daca ai face comanda. Noroc ca pe youtube sunt destule canale unde se testeaza de toate. Am vazut de exemplu teste cu Ioniq in toate variantele, multe de anul trecut, in conditiile in care in Romania n-a fost testata niciuna. E si normal, in conditiile in care la o populatie de 19 mil se vand doar 100.000 de euto noi (85% fiind achizitionate de persoane juridice). Piata romaneasca nu conteaza pentru niciun producator. http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/volkswagen/vw-golf-15-tsi-evo-150-dsg-2017-review/ http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf/first-drives/2017-volkswagen-golf-15-tsi-evo
-
bogdanm, miercuri, 22.02.2017 12:32
@Dudu Multumim pentru sesizare. Am decis sa testam dieselul in primul rand pentru ca versiunea pe benzina de 1.5 litri nu este inca disponibila in Romania. Ea urmeaza sa debuteze ceva mai tarziu, in cursul acestui an. Conteaza, bineinteles, si faptul ca dieselurile sunt preferate de romani. O sa tinem cont de sugestia ta pe viitor si promitem sa revenim cat mai repede si cu un test alaturi de 1.5 tsi. Multumim.
-
vianu, miercuri, 22.02.2017 12:34
@Andy...corect, am zis 15.000 in "memoria" unor vremuri cand inca ma interesa diesel. Sa revenim la dealeri...ce ai in showroom? Diesel. Care e masina vesnic disponibila? Diesel. So...Ar fi interesant de stiut ponderea motorizarilor la masinile noi pentru persoane fizice in Romania.... Pe Ionica l-am vazut si eu...de mai multe ori...
-
ABC, miercuri, 22.02.2017 12:37
1. Deci motorul pe benzina poate functiona si in 2 cilindri? Adica e ATV? :):):) 2. Consuma Seat Leon mai putin desi e aceeasi platforma si acelasi motor? Tare asta. E mai subtire tabla sau cum? :) 3. Cu ce se lauda Peugeot nu cred ca intereseaza pe nimeni. Cine isi ia Peugeot isi ia sa stea linistit pe banda 1, ca daca se strica ceva, te rupe la buzunar, masinuta e firava :) 4. Cred ca adevaratul facelift este la interior, ca la exterior nu se observa mare lucru. Mici modificari, facute parca de un fan (genul cum puneau spoilere pe daciile vechi fanii :):) ). La interior, evolutia electronicii se vede din plin. Singura mare problema este ca daca se blocheaza calculatorul (vezi incidentul de zilele trecute), ai coborat din masina (daca poti) si ai plecat linistit de langa ea, pe jos. Nu mai poate functiona nimic fara acel SO. Ca design insa, arata foarte bine. 5. Pretul este destul de piperat, insa VW nu a stat niciodata bine aici. Stie toata lumea ca versiunea de baza nu e mai echipata ca o dacie 1300 :) 6. Nu vad nici o comparatie cu Auris, in opinia mea, o alegere mult mai buna decat Golf. La versiunea de baza vine echipata aproape FULL si cu mici dotari suplimentare, vine mult peste Golf. 7. Nu vreau sa ma inteleaga cineva gresit, nu este de lepadat golful. El va deveni foarte cautat si atractiv la romanasii amatori de chilipiruri SH din Germanica. In 2 ani nemtii scapa de ele (ca va aparea golf 8) si le aduc romanii in tara, le repara la Arad si le scot catalizatoarele si le baga in targuri. Lipseste insa acel aspect de WOW. VW a devenit un brand extrem de anost si asta fara nici o legatura cu vreun scandal.
-
neaNelu, miercuri, 22.02.2017 13:16
Care spectaculos?? Poate in cautare de plictisitor!
-
Titlu, miercuri, 22.02.2017 13:22
ABC-pe cuvantul tau ca 308 e o masina firava,iar vorbesti din "almanahe" nemtesti ? N-as da designu interior/exterior de la frantuzoaica si motoarele Hdi sau 1.2 turbo 130 cp, pentru plictiseala exterioara vw sau autismul interior totyota nici in 1000 de ani. Si dormi linistit,nu se strica nimic atunci cand trec pe langa fumegatoarele vw sau toyotele tale cu bord din anii 80.
-
Andrei, miercuri, 22.02.2017 13:38
Scump 2.0TDI, dar e clar cea mai echilibrata oferta din clasa compacta. Diesel-ul e in continuare cerut de catre flote, benzina ramane pentru cei care conduc pe distante mai scurte. La interior nicio alta masina nu se apropie de Golf in clasa asta, ala e secretul pentru vanzarile excelente. @ABC Auris nu e concurent pentru Golf 7, nici macar pentru Golf 6. E o masina total depasita ca si restul gamei Toyota. E concurent numai prin dimensiuni.
-
dan, miercuri, 22.02.2017 14:25
Masina mediocra care nu mai e demult un etalon in clasa, cu un motor de tanc din al 2-lea razboi mondial extrem de poluant si care trebuie dus la topit cat mai urgent, un mit demult apus si destul de scump! Cred ca sunt alternative si mai ieftine si mai fiabile decat acest dinozaur!
-
mishazaitev, miercuri, 22.02.2017 14:35
@vianu Eu chiar merg peste 15000 de km pe an. Dar chiar daca n-ar fi asa, dati-mi voie sa va spun ca oricare om care prefera concediile cu deplasari lungi cu masina, atunci cand vede ca isi mai cumpara doua - trei nopti de cazare cu economia facuta pe combustibil, se felicita ca si-a luat diesel. Si sa stiti ca nu e adevarat ca ar fi vesnic diponibile in show-room-uri.... Eu cand mi-am luat masina (intamplator aceeasi dar fara face lift), pentru configuratia dorita am asteptat cam doua luni!
-
Andy, miercuri, 22.02.2017 15:15
@misha Am facut comparatia intr-o excursie de 6000 km prin Europa vara trecuta. Benzina aspirata vs. diesel, ambele ~100 cp pe clasa mica. Benzinara a consumat 2 l/100 km in plus, in conditiile in care s-a mers foarte mult pe autostrazi, cu bagaje, 2 persoane in fiecare masina si AC. Inseamna 120 l in plus, adica ~150 de euro in plus. O cazare jumate, doua maxim. Depinde unde stai. Poate insemna si o cazare (in Bretania am dat 145 euro/noapte la o gite familiala, cu mic dejun inlcus si o cina in prima noapte - am stat 2 nopti). La turbo benzinare, diferenta e si mai mica. 0.5-1 l/100 km. Insesizabil. Practic nu mai faci decat o economie minuscula.
-
vianu, miercuri, 22.02.2017 15:19
pai, cam si eu...15.800km/an in medie :) cu utilizare strict personala, inclusiv concedii "in orb" tip vazut, placut, oprit. . Pentru un sedan de >1300kg turbo cu o medie de 5,7% io zic ca e bine. La ce mi-ar trebui un diesel?
-
zuzu, miercuri, 22.02.2017 15:37
Calcul simplu: 1. Consum mediu : D-6l/100km, B-8l/100km 2. Distanta parcursa pe an : 15000 km 3. Consum/an pt fiecare combustibil : D-900L, B-1200L 4. La un cost de : D-4,7 lei/l, B-4,85 lei/l, rezulta o diferenta de 1590 lei/an in favoarea D. 5. Rezultat: diferenta de pret de aprox 1500Euro se amortizeaza in aprox. 4,3 ani. Am calculat strict consumul, fara alte implicatii care genereaza diferite costuri : service, cilindree etc
-
mishazaitev, miercuri, 22.02.2017 15:49
@Andy E adevarat, depinde si unde stai si cat stai. Eu te asigur ca poti gasi cazare in conditii decente la 60 euro/noapte in mai multe state UE. Eu am mers o distanta similara cu niste prieteni care ne-au insotit cu o masina cu motorizarea Dl0ui Vianu. La viteze de autostrada de 150 km/h, la care s-au mai adaugat si portiuni muntoase destul de lungi, diferenta de 2.l nu s-a mai mentinut, masina pe benzina consumand spre 8 la suta si chiar peste. E drept, conteaza si soferul. E posibil ca acesta sa nu fi fost foarte econimicos.
-
vianu, miercuri, 22.02.2017 16:41
@zuzu eu am intrat pe sprinmonitor pentru date REALE si a evita un calcul SIMPLIST Deci, pentru un Golf consumurile medii pentru motor intre 100 si 120CP benzina - 6,49% diesel - 5.31% facand calculele...amortizarea e facuta in 6,7ani pentru 15.000km/an daca mergi mai putin, sa zicem 12.000km...8,6ani daca tii masina 10 ani...in aia 4 ani de "economii" le spargi pe costurile aferente (celor 10 ani) mai mari la diesel. Adica... nu bun
-
Coco, miercuri, 22.02.2017 18:28
Golf a fost și va fi mult timp cea mai bună alegere în clasa compactă, un etalon greu de egalat. Păcat că oferta Sedan ( Jetta ) nu are aceeași anvergură că dacă avea erau greu de concurat. Oricum va apărea anul aceste și varianta SUV a Golfului ( T-Roc. ) iar probabil în 2019 și varianta SUV Coupe care cred că își vor găsi mulți adepți.
-
andrei, miercuri, 22.02.2017 19:37
@vianu. te inseli, au mereu disponibile in showroom si versiuni pe benzina la drive-test. ca presupun ca la asta te refereai sa fie disponibile, in sensul de a putea face drive-test. ca daca doar vrei sa te sui intr-una, nu conteaza ca e diesel sau nu. au si cu manuala, si cu DSG. sigur, uneori nu sunt disponibile in ziua aceea, dar daca ceri din timp, gasesti. cel putin in Bucuresti, in alte orase nu stiu.
-
vianu, miercuri, 22.02.2017 20:27
@andrei...vorbeam la modul general si despre provincie cei cu DSG au cel putin 20 de masini in parcarea reprezentantei
-
vag, miercuri, 22.02.2017 22:17
Saracii nu au fost in stare sa faca o distributie pe lant calumea si s-au aruncat la avioane cu dezactivarea cilindrilor. Sa vede-ti acolo probleme....
-
Jeimm, miercuri, 22.02.2017 22:42
Are o figură tristă mașina asta! Ce deosebire față de Honda Civic! Prea mult conservatorim.... Poate ar trebui totuși schimbat ceva când ajungi la versiunea . 7
-
Andi, joi, 23.02.2017 10:52
Ati dat la civic 3.9 iar la golf dati 4.4 in conditiile in care civicul este cam in aceeasi oala cu golful , poate o idee "inferioara". Off, romanul si atitudinea lui fata de japoneze... Ma mir ca la miata ati dat aceeasi nota ca la golf...
-
zic si eu, joi, 23.02.2017 13:52
@ Bogdan M, Fraze de genul "...un element opțional care vă V-A face să detestați instrumentele de bord clasice, analog" o amuza si pe fi'mea, de clasa 4a, dar pe tine ar trebui sa te puna serios pe ganduri!:)) Apoi, nu ar fi stricat sa spui cititporilor ca versiunea "de top" Higline nu are nici macar roata de rezerva sau climatronic. Am configurat un Golf 2.0TDI cu minimul necesar in opinia mea (fara trapa, piele, masaj, suspensie adaptive si alte fite) si ce sa vezi....ajungi pe la 26,000 euro. Daca vrei si ce am spus eu intre paranteze, esti pe la 30,000 euro. Daca ai buget de 26mii euro, deja te poti uita dupa Passat sau Superb, mult mai confortabile si mai spatioase. Daca vrei o masina de oras, deja ai buget de un SUV compact 4x2 sau poate chiar 4x4 daca nu te strambi la asiatici sau francezi. Mai departe, eu cred ca pentru amatorii de Golf, 1,6 TDIul de 115 CP este alegerea perfecta si de aceeai mi-ar fi placut sa-l vad testat. La un traffic mediu de 15 mii km/an este mai efficient ca un benzinar, motorul se descurca onorabil si pe Passat, iar pentru compacta este ideal, mai ales ca modelul astfel motorizat este mai ieftin cu 2000 de euro + platesti mai putin la impozite si asigurare+consum mai mic.
-
@zic si eu, joi, 23.02.2017 14:11
Preturile la golf sunt absolut nesimtite iar romanii se bat pe el crezand ca si-au luat o super masina la super pret. Si nici macar roata de rezerva nu-ti dau:))
-
maximuspc, joi, 23.02.2017 14:40
@zic si eu: total de acord, motorizarea de 1.6 TDI de la Golf e cel mai ok all-rounder pe care il poti gasi chiar si pentru Romania, unde nu se fac multi km pe an in general. Probabil pe la 80% din masini nu fac peste 15000 de km pe an la noi. Cred ca ACEL Golf e cel pe care se bat romanii, si nu cele cu motoare de 2 L sau cele pe benzina turbo mai noi. Si eu am un asemenea Golf si pot spune ca nu-ti trebuie o masina mai buna. Cum ziceau cei de la TopGear cand au testat Golf VII: "The only car you will ever need". In alta ordine de idei, observ un pattern: aproape toti cei care isi bat joc sau injura Golful/VW scriu prost romaneste si cu greseli de te dor ochii. Acri strugurii, asa-i? :D
-
boooring, joi, 23.02.2017 21:42
si care e noul golf ? , nu mai faceti misto de noi si puneti poze cu el nu cu varianta pre facelift...sau asta e facelift la facelift la lifting ?...absolut jenant sa vii cu aceeasi ciorba de fiecare data ...pana si sandero la facelift a venit cu mai multe diferente vizibile :)))) prefer astra, c4 sau mazda 3 pentru ca eu cel putin nu pot sa fiu afectat de efectul de turma si chiar vreau ceva diferit , nu pot sa cumpar ceva simtind ca am fost pacalit pe fata
-
stai jos,3!, vineri, 24.02.2017 00:43
Probabil pe la 80% din masini nu fac peste 15000 de km pe an la noi" Si pe noi ne "doare" ochii si mintea!
-
mishazaitev, vineri, 24.02.2017 12:56
@maximuspc Foarte corect! Eu am optat pentru o motorizare mai puternica, dar sunt si eu de parere ca 1.6 TDI va ramane principala optiune a clientilor de Golf diesel din Romania. Mai mult decat atat, desi mai am un turism, daca as fi nevoit sa aleg o singura masina, aceea ar fi mereu Golf (eu sunt la al doilea). Legat de exprimarea unora, trist este ca tocmai unii dintre cei care injura VW sunt cei ce acrediteaza ideea ca ar costitui o specie superioara noua celor care am optat pentru masini europene!
-
Brembo, miercuri, 01.03.2017 15:50
nici o noutate....afara-i vopsit gardul,inauntru aceeasi banalitate cu care ne-a obisnuit Gas Auto. 308,civic,Focus,Mazda sunt cu 10 clase peste pufaitoarea asta!
-
Garantia, vineri, 07.04.2017 00:16
Unde este garantia.nu gasesti nicaieri aceasta informatie,nici macar pe site-ul oficial vw.la Toyota intri pe site si scrie mare pe homepage GARANTIE 6 ANI SAU 200.000 KM
O masina foarte buna, dar cam scumpa...partea cu antifonarea pare a fi o noutate...probabil trebuie o diferenta fata de A3...Cred ca un Golf de showroom sau utilizat in drive test cu un discount serios, poate fi o solutie inteligenta.