Interior
De îndată ce urci la volan, totul pare familiar. Pentru că, până la urmă, așa și este. Facelift-ul nu a adus schimbări majore în ceea ce privește ambianța din habitaclu.
Ornamentele din plastic, care imită fibra de carbon, accentele roșii, emblema GTI de pe volan și tapițeria din tartan îți reamintesc că nu te afli într-un Golf oarecare.
În zona tunelului median regăsim destul de mult plastic negru, cu finisaj lucios, ceea ce nu este tocmai o veste bună. Dar, din fericire, majoritatea butoanelor fizice au dispărut, așadar nu vei lăsa prea multe amprente. Particulele de praf rămân, însă, o problemă.
Dacă tot am pomenit de plastic, sunt destul de multe zone acoperite cu acest material în interiorul noului Golf GTI facelift. Dar, mai ai o textură pe ici pe colo, mai o culoare, deci nu este atât de deranjant pentru ochi și pentru simțuri.
Germanii puteau acorda o mai mare atenție antifonării habitaclului. Pe suprafețe nu tocmai netede (da, au și nemții așa ceva), intră destul de mult zgomot de rulare în interior.
Clienții s-au plâns, iar Volkswagen a ascultat. Tocmai de aceea, odată cu acest facelift, butoanele haptice de pe volan au dispărut, iar în locul lor au revenit butoanele fizice. Clar, nu este o evoluție din punct de vedere estetic, dar este mult mai bine din punct de vedere funcțional.
Spații de depozitare generoase găsești mai peste tot. Că tot veni vorba de spațiu, bancheta rămâne în continuare neprietenoasă cu pasagerii care au o înălțime peste medie.
Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 374 de litri. Această valoare poate fi extinsă până la 1.230 de litri atunci când rabatezi bancheta.
Cu cei 380 de litri de care dispune, Cupra Leon facelift câștigă la mustață atunci când vine vorba despre capacitatea portbagajului. Ford Focus este cel mai dezavantajat dintre cele trei, având un portbagaj de 358 de litri.
o fi el definitia hot hatch-ului, dar in prezent lumea nu mai da doi bani pe o astfel de definitie. se dau in schimb gramezi de bani pe suvuri de orice fel si categorie. nu zic ca e bine sau rau, doar constat. timpurile s-au schimbat, preferintele s-au schimbat, iar relevanta masinii din articol s-a diluat pana aproape de zero.