Tinuta de drum
Ținuta de drum nu a fost niciodată o problemă în cazul lui Golf GTI, pentru că întotdeauna a fost o mașină foarte plăcută la condus. Are un comportament ușor de intuit, iar aderența pe puntea față este de-a dreptul impresionantă, chiar și pe virajele strânse.
Desigur, atâta timp cât ai anvelopele potrivite. Dar are un cuvânt de spus și diferențialul controlat electronic.
Pentru acest facelift, Volkswagen a revizuit suspensia, iar sistemul DCC cu amortizoare adaptive poate fi reglat pe 15 trepte de intensitate. Setarea cea mai agresivă nu este foarte potrivită pentru drumurile de zi cu zi, pentru că vei simți toate denivelările din asfalt.
Dacă te îndrepți în cealaltă direcție, suspensia filtrează foarte bine toate imperfecțiunile suprafeței de rulare.
Există și o variantă de mijloc, care mi s-a părut cea mai potrivită. Vei avea un comportament bun pe viraje, iar spatele tău nu se va resimți la fiecare denivelare.
Direcția a fost recalibrată și ea, dar, în continuare, pare că volanul și roțile nu comunică foarte bine. În modul Comfort, volanul este ușor de manevrat, această setare fiind mai potrivită pentru utilizarea în mediul urban. Dacă vrei să ataci, mai hotărât, niște viraje, poți comuta în modul Sport.
o fi el definitia hot hatch-ului, dar in prezent lumea nu mai da doi bani pe o astfel de definitie. se dau in schimb gramezi de bani pe suvuri de orice fel si categorie. nu zic ca e bine sau rau, doar constat. timpurile s-au schimbat, preferintele s-au schimbat, iar relevanta masinii din articol s-a diluat pana aproape de zero.