Tehnologie
Instrumentarul de bord digital are în continuare un ecran de 10.25 inch, dar grafica a fost îmbunătățită. Ai la dispoziție mai multe teme, pentru ceasurile de bord, pe care le poți schimba cu ajutorul unui buton de pe volan.
În funcție de câte informații vrei să vezi în câmpul tău vizual, poți să optezi pentru o configurație cu turometru și vitezometru, cu sistemul de navigație pe fundal, dar și pentru o configurație simplă, mai potrivită pentru circuit (turometru mare, cu inscripția GTI și un fundal negru).
Display-ul central al sistemului multimedia are acum 12.9 inch și se mișcă ceva mai bine decât înainte. Dacă mă întrebi pe mine, ar putea fi ceva mai intuitiv. În continuare, accesarea unor funcții este mai complicată decât ar trebui să fie.
Și aici avem o veste bună. Suprafețele tactile de la baza ecranului central sunt acum iluminate, pentru a fi mai vizibile și mai ușor de utilizat pe timp de noapte. Prin intermediul lor modifici temperatura din habitalu și volumul sistemului audio.
Zona de încărcare prin inducție se regăsește în fața tunelului central, iar deasupra ei găsești două port-uri USB-C, în caz că vrei să încarci mai multe dispozitive deodată.
o fi el definitia hot hatch-ului, dar in prezent lumea nu mai da doi bani pe o astfel de definitie. se dau in schimb gramezi de bani pe suvuri de orice fel si categorie. nu zic ca e bine sau rau, doar constat. timpurile s-au schimbat, preferintele s-au schimbat, iar relevanta masinii din articol s-a diluat pana aproape de zero.