Tinuta de drum
Faptul că vorbim despre o mașină care cântărește peste două tone ar trebui să ne ajute să înțelegem câteva ceva despre comportamentul său pe șosea. În primul rând, vorbim de suficientă inerție pe viraje și pe frânare. Din fericire, mai ajută aici, culmea, tot pachetul de baterii, care coboară centrul de greutate.
Avem propulsie spate și o suspensie multi-link pe spate, așa că ne putem aștepta și la o doză de dinamism. Important e să nu uitați de propulsia spate pe timp de iarnă. Cât privește confortul, chiar și cu jantele de 20 de inch, instalate pe exemplarul meu de test, tot am plutit lejer și relaxat. Totuși, acolo unde o să întâlniți limitatoare de viteză s-ar putea să simțiți unele impulsuri neplăcute în puntea spate.
Direcția nu transmite foarte multe informații, însă își face treaba cu brio atunci când vine vorba de manevrabilitate, pentru că are o cursă ușoară. În plus, raza de bracare este foarte bună, de aproximativ 11 metri.
Arata bine de afara. In rest, calitate infecta ca toate giorsele electrice uzuale, preturi uriase, incarcare in timpi uriasi (statii puternice nu sunt aproape nicaieri). Absolut nimic nu poate justifica politicile actuale de impunere fortata a masinilor electrice.