Interior
Inspirat puternic de noile modele din familia iD, interiorul lui Buzz combină elemente noi cu modularitatea și ergonomia dubelor Volkswagen din ultimii ani.
Materialele folosite variază destul de mult, în funcție de rolul lor. Panourile ușilor, de exemplu, deși arată foarte bine de la distanță (mai ales în combinația de culori de pe modelul nostru de test), la atingere sunt neprietenoase în multe locuri. Avem o cotieră din material moale, dar zonele de stocare sunt ceva mai dure. Din fericire, avem foarte, foarte multe și ai toate șansele să rătăcești lucruri pe acolo.
Culorile dau cu adevărat viață acestui interior, iar combinația de alb și galben pomelo atrage foarte multe priviri. Finisajele sunt și ele de calitate bună, iar pe bord am avut chiar și decorațiuni dintr-o imitație de lemn.
Volkswagen a vrut să ducă spiritul „eco” dincolo de soluția de propulsie, iar pentru asta a decis să utilizeze materiale reciclate în anumite zone. De exemplu, tapițeria scaunelor de pe modelele de top (ca cel de față) este realizată dintr-un mix de 10% plastic reciclat de pe fundul oceanelor și 90% sticle PET reciclate.
Ergonomia are puțin de suferit, dacă vorbim de comenzile mașinii. Acestea au fost înghițite de sistemele noi de infotainment introduse de Volkswagen pe modelele iD. Nici despre butoanele sensibile la atingere de pe volan nu aș putea spune lucruri laudative.
În rest, totul e acolo unde te aștepți. Ai un suport de pahare care coboară din planșa de bord, o cotieră centrală care poate fi mutată sau chiar dată jos din mașină complet (ea are mai multe spații de depozitare secrete), iar în total vei găsi 8 porturi de încărcare USB Type-C.
În funcție de doleanțele tale, poți configura interiorul cu 5 sau 7 locuri. Noi am experimentat prima variantă și putem raporta că spațiul interior este uriaș. Portbagajul nu dezamăgește nici el, având până la 1121 de litri de stocare de oferit, în funcție de configurație.
Mai mult, poți adăuga o podea înălțată acolo în spate, gata să ridice nivelul portbagajului la nivelul scaunelor spate. De ce? Pentru a putea transforma întreaga zonă într-un dormitor, dacă vrei. Încă un element în comun cu originalul.
este f mic si f scump. cumperi doar pt imagine.