Calitate / Pret
Așa cum probabil vă așteptați, noul Multivan nu este un model ieftin. Atât de multă modularitate nu poate veni cu un preț mic. În România, noua versiune are un preț de pornire de 41.500 de euro. Bineînțeles, de acolo doar încep ostilitățile, pentru că lucrurile evoluează pe măsură ce începi să adaugi opționale și putere.
Pentru modelul plug-in hibrid va trebui să achiți minim 48.900 de euro. Mai primești de la stat un discount simțitor, dar stați să ajungem la prețul final. După ce adaugi toate opționalele pe care le-am avut și noi la dispoziție, ajungi la un total de 73.100 euro. Partea bună e că primești mult echipament în standard, precum sistem de climatizare pe 3 zone, jante de 17 inch, blocuri optice spate cu tehnologie LED, cotiere detașabile, instrumentar de bord digital, faruri adaptive LED Matrix, geamuri din sticlă termoizolantă, parbriz cu fonoizolare și uși culisante cu acționare electrică.
Opțiunile de la bordul modelului de test au inclus un sistem de camere cu vedere la 360 de grade, head-up display, un sistem de încălzire staționară cu telecomandă, jante pe 18 inch, măsuța multifuncțională, suspensia adaptivă, scaune confort îmbrăcate în microfibră, precum și sistemul audio Harman Kardon.
Comparativ cu rivalii săi, Multivan poate părea cel mai accesibil la prima vedere. Citroen e-Spacetourer are un preț de pornire de 48.400 de euro, dar în cazul modelului francez, clienții pot beneficia de o reducere de aproape 10.000 de euro la achiziție, grație programului Rabla+ pentru mașini electrice. Rivalul plug-in hibrid de la Ford, Tourneo Custom, are un preț de pornire de 41.200 de euro, deci simțitor mai mic decât rivalul german.
in sfarsit, mizeria dizal disparuta!