Tinuta de drum
Trecerea la noua platformă dedicată mașinilor de pasageri este cea mai mare schimbare operată pe noul Multivan. Dacă versiunile precedente erau mai mult concentrate pe partea utilitară a lucrurilor și foloseau o platformă pentru vehicule comerciale, de data aceasta, Volkswagen a decis să pornească într-o altă direcție. Iar modificările se observă de la primii kilometri parcurși cu Multivan.
Suspensia lucrează mult mai silențios și este mai confortabilă ca niciodată. Multivan absoarbe imperfecțiunile din asfalt cu o grație pe care nu am crezut-o posibilă până acum pe un MPV de asemenea dimensiuni. Mai mult, acum poți configura mașina și cu amortizoare adaptive, ceea ce ar trebui să aducă un plus de confort.
E important de notat că modul de rulare Sport chiar modifică rigiditatea suspensiei, transformând Multivan într-un model mult mai stăpân pe sine în viraje. Mai mult, vei observa și un comportament diferit al motorului (sau, mai bine zis „al motoarelor”), cu un răspuns al pedalei de accelerație ceva mai precis.
Asta pentru că în modul Sport, motorul electric livrează cuplul său instantaneu către roți și pare să aibă o contribuție consistentă în eforturile de deplasare ale mașinii. Motorul termic, pe de altă parte, va deveni mai zgomotos, lucrând în game de turații mai ridicate decât de obicei.
Cu toate acestea, virajele vor trebui abordate precaut în continuare, în ciuda noii platforme. Chiar dacă vorbim de un alt tip de suspensie, Multivan rămâne un model cu un centru de greutate înalt, care se înclină la viteze mari.
in sfarsit, mizeria dizal disparuta!