Tinuta de drum

4.0

Trecerea la noua platformă dedicată mașinilor de pasageri este cea mai mare schimbare operată pe noul Multivan. Dacă versiunile precedente erau mai mult concentrate pe partea utilitară a lucrurilor și foloseau o platformă pentru vehicule comerciale, de data aceasta, Volkswagen a decis să pornească într-o altă direcție. Iar modificările se observă de la primii kilometri parcurși cu Multivan.

Suspensia lucrează mult mai silențios și este mai confortabilă ca niciodată. Multivan absoarbe imperfecțiunile din asfalt cu o grație pe care nu am crezut-o posibilă până acum pe un MPV de asemenea dimensiuni. Mai mult, acum poți configura mașina și cu amortizoare adaptive, ceea ce ar trebui să aducă un plus de confort.

E important de notat că modul de rulare Sport chiar modifică rigiditatea suspensiei, transformând Multivan într-un model mult mai stăpân pe sine în viraje. Mai mult, vei observa și un comportament diferit al motorului (sau, mai bine zis „al motoarelor”), cu un răspuns al pedalei de accelerație ceva mai precis.

Asta pentru că în modul Sport, motorul electric livrează cuplul său instantaneu către roți și pare să aibă o contribuție consistentă în eforturile de deplasare ale mașinii. Motorul termic, pe de altă parte, va deveni mai zgomotos, lucrând în game de turații mai ridicate decât de obicei.

Cu toate acestea, virajele vor trebui abordate precaut în continuare, în ciuda noii platforme. Chiar dacă vorbim de un alt tip de suspensie, Multivan rămâne un model cu un centru de greutate înalt, care se înclină la viteze mari.

  • Mircea Badea, joi, 17.03.2022 18:24

    in sfarsit, mizeria dizal disparuta!

  • Florin, vineri, 18.03.2022 12:21

    Are si dizal pa motorina

  • DanG, vineri, 18.03.2022 16:01

    Ne-am tampit de tot daca am ajuns sa punem motor de 1,4 pe o masina care in mod normal ar trebui sa topeasca sute de km intr-o zi. Cred ca e buna in configuratia asta doar ca shuttle pentru aeroport.

  • eu, vineri, 18.03.2022 16:26

    masina este deosebita. design exterior inovativ si atragator, interior fara cusur... si totusi .... eu cred ca nu este pretabila pentru conditiile din romania. pai cand s-o urca badea vasile de la tara cu namolul cleios pe ghete sau gigel da la capitala cu rahatul de caine intins pe talpa pantofului ti se fu*e definitiv sistemul de sine cu role pe care gliseaza scaunele si iti vine sa-ti iei campii. iti da de lucru apoi o zi intreaga sa stai sa cureti si tot degeaba, ca nu mai iese, praful si pietrisul adunat acolo inseamna sine distruse garantat. eu sunt stan patitul in astfel de situatii.

  • Andrei, vineri, 18.03.2022 21:27

    Sistemul de punctaj loveste din nou. Tot 4.3/5, ca toate masinile de pe site, desi asta e mai degraba un 3.5/5. Ori o fac electrica, ori o lasa Diesel, motorizarea asta hibrida nu are niciun sens, la ce ajuta 25km de rulaj electric la o masina de drum lung, nu stiu. La ce ajuta un motor pe benzina 1.4 pe o masina de aproape 3 tone cand e incarcata e o dilema totala. Te alearga TIR-urile, e o sicana mobila.

  • CCA, duminică, 20.03.2022 08:24

    Prostia aia de motorizare, ca in rest masina e ok, consuma, cu 4 persoane si bagaje, la drum lung, de peste 300 km, 15,2 litri la suta. Testat, nu povesti, Cu adevarat eco! Imi plac hibridele astea.

  • Gigi, duminică, 20.03.2022 13:33

    Cât de prostovan să fii să-ți cumperi dubă pe benzină? Ești șeic, emir, ceva? Motorul de 1,4TSI este o treaptă 3 absolută cu distribuția pe lanț ce trebuie schimbată la 100 000km.

  • alex_cu_a_mic, luni, 21.03.2022 11:16

    Babaieti, in unele state/orase, taxele sunt mai mari decat costul combustibilului intr-un an. Asa ca orice motorizare care scriptic beneficiaza de o taxare mai mica decat alta, e preferabina uneia care consuma mai putin.

  • Anonim, luni, 21.03.2022 12:06

    Masina asta are ca scop deplasarea pe distante lungi , incarcata la maxim altfel nu ii vad justificarea . Motorasul asta de 1.4 fortat pe autostrada cu incarcatura maxima in max 200 de mii de km o sa pape ulei fara numar . Un motor pe o astfel de masina trebuie sa duca 500 de mii de km fara probleme . Pentru masini de transport pe distante lungi dieselul este baza . Hybridele astea sunt doar niste pacaleli ale constructorilor pentru a se incadra in normele de poluare impuse cu salbaticie de UE

  • scamel, duminică, 03.04.2022 13:49

    AM,gn. cam limitat baiatu' anul trecut mirica zicea despre x3 ca e briceag elvetian( pe sticla,parca, si in articol a scris xerox multifunctional, sau viceversa.) e brandul lui, sa nu te dea in judecata.