
Siguranta
Noua generație T-Roc nu a fost testată de Euro NCAP, dar foarte multe dintre sistemele sale de siguranță au fost preluate de la Tiguan. Și acesta a obținut punctajul maxim de 5 stele la testele de impact.
Protecția adulților a fost notată cu 83%, protecția copiilor cu 88%, protecția pietonilor și bicicliștilor cu 84%, iar eficiența sistemelor de siguranță cu 78%.
Volkswagen T-Roc R-Line vine echipat, în standard, cu un Cruise Control Adaptiv, cu Front Assist și Autonomous Emergency, Front Cross Traffic Assist, Lane Assist, Light Assist, Park Assist Plus, Monitorizare oboseală șofer, Side Assist și Rear Traffic Alert.
Într-adevăr, prețul este piperat. La cam aceiași bani ai Toyota Corolla Cross sau C-HR. Fie și echiparea R-Line și tot e mult, iar de la 44 K deja intri pe alt segment, Nissan X-Trail, Mazda Cx30, poate chiar o Mazda Cx60 dacă prinzi o promoție, fără să mai spun de Mazda Cx5 - inclusiv noul Cx5. Aș preferă oricând pe oricare dintre astea în detrimentul T-Roc, mai ales că, așa cum spuneți, motorul are limitările lui, direcția nu este dintre cele mai precise, pedala de accelerație moale, suspensie nu prea strălucită, problemele la deschiderea ușilor din cauza poziționării mânerelor, reglajul manual al scaunelor - inclusiv la R-Line. O fi fost el superstar din 2017, dar i-a cam trecut timpul. Cel puțin vizual.