Design

4.5

Odată cu noua platformă a venit și schimbarea la față. Volkswagen T-Roc a primit un design nou, asemănător cu frații săi de arhitectură Tiguan și Tayron. Nu greșești dacă îl consideri un mini Tiguan. Dar doar din privința aspectului, pentru că, de fapt, T-Roc a crescut în dimensiuni comparativ cu vechea iterație.

Lungimea a ajuns la 4.373 de milimetri (+12 cm), iar ampatamentul la 2.631 milimetri (+ 28 mm).

Revenind la aspect, grila frontală a fost mutată mai jos, fiind integrată în spoiler, astfel că imediat sub linia capotei avem noile faruri LED (standard). Dacă bifezi farurile opționale IQ.Light LED Matrix, primești un logo iluminat și o bandă LED care traversează toată partea frontală.

Jantele au dimensiuni de până la 20 de inch. În partea din spate avem un plafon plonjat, iar stopurile LED sunt unite de o bandă LED. Logo-ul de aici este și el iluminat în roșu, în funcție de nivelul de echipare bifat.

Forma caroseriei îmbunătățește aerodinamica (cu 10%), astfel că avem un coeficient Cx de 0.29.

Paleta de culori exterioare este compusă din 6 nuanțe: Alb Pure uni, Gri Wolf Metallic, Galben Canary uni, Roșu Flamed Metallic, Albastru Celestial Metallic și Negru Grenadilla Mettalic. Plafonul poate fi comandat în culoarea contrastantă Negru Uni.

 

  • ds, sâmbătă, 22.11.2025 16:08

    Într-adevăr, prețul este piperat. La cam aceiași bani ai Toyota Corolla Cross sau C-HR. Fie și echiparea R-Line și tot e mult, iar de la 44 K deja intri pe alt segment, Nissan X-Trail, Mazda Cx30, poate chiar o Mazda Cx60 dacă prinzi o promoție, fără să mai spun de Mazda Cx5 - inclusiv noul Cx5. Aș preferă oricând pe oricare dintre astea în detrimentul T-Roc, mai ales că, așa cum spuneți, motorul are limitările lui, direcția nu este dintre cele mai precise, pedala de accelerație moale, suspensie nu prea strălucită, problemele la deschiderea ușilor din cauza poziționării mânerelor, reglajul manual al scaunelor - inclusiv la R-Line. O fi fost el superstar din 2017, dar i-a cam trecut timpul. Cel puțin vizual.

  • Of, duminică, 23.11.2025 09:51

    Nu mai pot cu jantele de camion pe turism, lumea s-a tampit complet.

  • parere, duminică, 23.11.2025 11:19

    Cica materialele sunt si mai premium decat inainte. Pe modelul anterior materialele este f tari si plasticoase si vad ca asta este la fel. Nu inteleg ce om sanatos la cap si-ar mai lua nemtoaica in zilele noastre, cand calitatea fabricatiei a scazut dramatic pentru tot ce inseamna marca premium sau non-premium nemteasca.

  • pipo, duminică, 23.11.2025 12:26

    Eu unul nu am auzit și nici nu am simțit în ultimii 4 ani de când conduc aceasta motorizare ( pe alte modele, e adevărat ) de limitările serioase mai sus descrise . Poate ne da autorul mai multe detalii ? Fără suflu dupa 80 km/h !?...pe bune ? Fără nici-o pretenție la viteze de autostrada? Conduc aproape zilnic pe autostrada și pot spune ca motorul asta urca si trage foarte bine pana pe la 160 km/h. Repriza 80-120 este una chiar foarte dinamică , bineînțeles fara a avea pretenții sportive. Dacă te-oi fi dat jos dintr-un Porsche înainte sa sari în asta , atunci te înțeleg. Altfel, probabil ca ai condus alta motorizare . Nu e vreo bomba de motorizare , dar e un all rounder perfect acest 1.5 etsi/ 150 hp și foarte bun la drumuri lungi, nu făcut pr oraș, asa cum sugerezi mai sus. De altfel sunt destule teste care arata capabilitățile acestui motor . Imi e greu sa cred ca l-au " lesinat" special pt T-Roc sau ca au schimbat asa drastic setările la cutie pt acest model. Și nu e sa zici ca vorbim de vreun alt gabarit , acest T-Roc are vreo 1400 kg. Și ce sa cauți sa menții rotatiile peste 5000 ?... aia o face cutia dacă / cand are nevoie , dacă acolo se atinge vârful de 150 cai , nu înseamnă că trebuie sa menții acolo turația. Acolo nu mai ai nici pic de cuplu , a căzut de mult , de pe la 3000. De aia motorul poate da senzatia ca nu are suflu. Cred, sincer ca ai abuzat de padele manuale , crezând ca te descurci mai bine decât cu automata . Am încercat și eu asta, dar m-am lăsat de mult păgubaș, modulul manual la cutiile automate e frecție la picior de lemn. În rest , mașinuța nu arata rau deloc , dar interiorul este tot slăbuț as zice , iar display-ul ala separat pe post de bord este horor. Chiar nu înțeleg de ce renunta mai toți în a integra în bord display-urile . Aaa...si aia cu manerul de portiera interior pe cotiera e de cercetat, suna suspect. Per total, pretul este de-a dreptul exagerat , nu știu de ce, dar chiar și asa cred ca va fi un real succes. Dacă au vândut ei atata generația precedenta , care chiar era o pocnitoare fata de concurenta pe materiale și dotări , nu vad de ce sa nu vândă acum chiar mai mult.

  • DanG, duminică, 23.11.2025 12:57

    Legat de pret, gasesti la banii aia multe modele de Tiguan, cu aceeasi motorizare si faruri Matrix. Vad multe pe la 38.000 Euro cu motor de 1,5 benzina si 150 de cai. Sunt curios ce contine pachetul R Line din moment ce ridica asa mult pretul.

  • Andrei, duminică, 23.11.2025 18:09

    Motor bun, transmisie proasta. Pe X2 20i e tot un 1.5 turbo, desi masina e mult mai grea si mai mare. Se misca foarte bine.

  • nsrei, duminică, 23.11.2025 21:29

    Asta înseamnă să fii mafiot. 1.5 și 116 cp in 2025 și o poala de bani. In 2007 Opel Astra avea un motor de 1.6 și 115 cp. aspirat. ! Și da puteai merge cu ea, culmea avea și roti scaune și volan. Și da culmea avea și materiale mai bune. Și da era mai fiabila , am văzut una cu 6 sute de mii de km. Evident nu in România unde toate au cam 180 de mii. De km.