Volkswagen T-Roc

Tinuta de drum

4.5

Descris la momentul lansării ca un SUV cu alură de coupe, Volkswagen T-Roc a fost primul model dintr-un val cu care nemții vor să cucerească segmentul SUV-urilor sau crossoverelor urbane. 

Volkswagen a promis un model cu “dominanța unui SUV” și “agilitatea unui hatch sportiv” și a reușit într-o bună măsură să se țină de cuvânt. T-Roc este o mașină care abordează virajele cu încredere, sentiment completat și cu ajutorul direcției progresive, care se face simțită la nevoie.

Dacă suspensia sport oferă o rulare sigură și confortabilă la drum lung, în oraș apar neplăcerile când inevitabil dai peste gropile din București, iar șocurile sunt resimțite ceva mai serios în habitaclu.

Versiunea testată, cu pachet R-Line, nu ne-a oferit și tracțiunea integrală, astfel că am ratat modurile de rulare oferite de aceasta: automat, zăpadă, noroi și individual.

  • xxx, vineri, 28.12.2018 09:37

    4,4 pentru ??!!! Prețul ridicat Consum mare vs. rivalii direcți Calitatea materialelor la interior Antifonarea motorului Răspunsul suspensiei în mediul urban versus Ne-a placut Transmisia automată DSG Designul îndrăzneț pentru VW Ergonomia Pachetul R-Line Spațiile de depozitare

  • xxx, vineri, 28.12.2018 09:49

    ca sa comparam cu un alt 4,4 Nu ne-a placut Designul ușor șters comparativ cu un Clasa A "civil" Sunetul produs de butoanele sistemului de climatizare Ne-a placut Comportamentul dinamic în modul Sport+ Pachetul tehnologic oferit Sunetul evacuării Volanul AMG Bine o sa spuneti ca nu joaca in aceeasi liga! In gama SUV in afara grupului VW, 4,4 au mai primit Range Rover Velar si cam atat!!!! Lasati-o ca macane!!

  • Seth, vineri, 28.12.2018 10:12

    Hyundai Kona 1.6 t-gdi 177 cp - norma poluare Euro 6d-temp (obligatorie incepand cu Sept 2019) VW T Roc 1.5 TSI 150 cp - norma poluare Euro 6c (minimul legal in prezent)

  • unsirb, vineri, 28.12.2018 10:36

    Minusuri: pret, consum, antifonare, materiale, suspensie. Nota: 4,4 din 5. Pentru ca putem! :D

  • Anonim, vineri, 28.12.2018 10:46

    4,4 puncte pentru cel mai slab calitativ WV in care am intrat ? Plin de plastic de Logan peste tot , spatiu similar ca la un Golf , antifonare mai prosta ca la Golf de ce as cumpara porcaria asta la 31 de mii de euro in detrimentul unui Golf ?

  • ACE - Craiova, vineri, 28.12.2018 11:57

    Cu cca. 50-60 la suta mai ieftin merita cumparata SUZUKI Vitara 4x4 , cu garda la sol mai buna (18,5 cm), portbagaj de 475 litri, 5 stele EURONCAP si garantie 5 ani.... Eu n-as arunca pe geam 11.000 de euro cand - in 2-3 ani - vor apare hibride si electrice in productie DE MASA....

  • nsn, vineri, 28.12.2018 12:46

    scump,domne' scump...altadata era mai ieftin...

  • eu, vineri, 28.12.2018 12:47

    "Per total, vorbim despre o mașină de segment B extrem de" scumpa pentru ce ofera, asta e parerea mea.

  • inexorabil, vineri, 28.12.2018 13:23

    @Anonim & @ACE, dar de ce să nu daţi? Logica unui trend ne arată că acesta înseamnă pur şi simplu conformarea la cerinţele pieţei. Iar dacă piaţa decretează: SUV-uleţe cu motoraşe, atunci de ce să murmurăm faţă de “vox populi” ? Nu ar fi democratic :D Aaa, că producătorii nu-şi pot trăda profesiunea de credinţă, recte reducerea costurilor reflectată de calitatea în ansamblu…în acest caz, altele sunt datele problemei. Dar şi noi…prea le vrem pe toate! Trebuie să înţelegem odată – cu fundul în două luntrii nu se poate: şi realişti, şi perfect satisfăcuţi. Ba încă degeaba ne lăsăm amăgiţi de promisiunea unor sufragerii pe roţi, în perspectiva vremurilor când “cuburile” electro-autonome vor împânzi lumea; cum sporul natural se anunţă în continuare pozitiv la nivel mondial şi cum intensificarea consumului de resurse planetare va face tot mai greu posibilă acumularea profiturilor, este previzibil faptul că producătorii nu-şi vor submina propriile interese şi nu-şi vor bate capul să transforme prototipurile “captivante” de acum în producţie de masă, astfel că plebei (mulţi, dar proşti, ăăă, scuze, invers) cel mai probabil îi vor rezerva calitate în stilul RATB de odinioară (desigur, exceptând nişte “premium” pentru “realizaţi”). Şi, oricum, până atunci vom fi “reeducaţi” cu toţii, în sensul că vom echivala calitatea cu condiţiile şi abilităţile tehnologice, astfel că ne va fi indiferent dacă vom sta într-un cub sau într-un icosaedru.

  • pipo, vineri, 28.12.2018 13:23

    Este intr-adevar un soc pretul acestui model mai ales dupa ce vezi "pe viu" interiorul. Orice alt detaliu sau eventual plus ramane in umbra si e de necomentat mai ales ca de fapt modelul asta nu execeleaza la nici-un capitol ,nu vine cu nimic "wow" care sa justifice totusi pretul. Motor/platforma/tinuta de drum sunt ok dar arhicunoscute si prezente peste tot in grup. Deci intrebarea "pt. ce sa dai banii pe modelul asta" isi gaseste foarte bine locul aici ...dar sunt sigur ca VW ne va "uimi" din nou cu rezultatele vanzarilor si v-om afla asta inevitabil aici pe AM. Inteleg ca daca vrei un Troc d-asta cu 4x4 bine echipat te duci lejer pe la 35.000 euro (si chiar mult mai mult daca vrei fite gen trapa/piele/etc) ...nu-i tare !? Chiar nu-mi place sa vorbesc de pret la masini dar aici nu pot sa ma abtin dupa ce am vazut interiorul acestui model ,adica exact unde VW facea in general diferenta fata de competitie !

  • ACE - Craiova, vineri, 28.12.2018 14:27

    Scuze - SUZUKI Vitara are doar 375 litri - volumul portbagajului.... (diferenta de doar cativa litri fata de modelul VW T-Roc varianta 4x4) ...mea culpa...

  • Stere, vineri, 28.12.2018 15:27

    Pot sa confirm ca interiorul e de slaba calitate, am fost la PPipera si am vazut interiorul, e sub Golf.

  • Marius, vineri, 28.12.2018 15:41

    Ne-am cam convins de ceea ce pot TSIurile grupului VAG. Si in general de tot ceea ce inseamna in acest moment . Asa ca ne orientam catre nordice, asiatice sau in cel mai rau caz americane. industria auto germana o ia la vale rau, acolo unde ii si este locul in momentul de fata.

  • SLV 83, vineri, 28.12.2018 16:16

    @Automarket Eu nu cunosc faptul că se poate comanda 1.5 TSI 4Motion! Nu există nici pe site-ul VW!!! Mașina arată bine dar planșa de bord e plasticoasă totalmente! Golful stă mult mai bine la acest capitol! A se vedea și noul Suzuki Vitara Facelift 1.4. boosterjet! Mi se pare o ofertă mult mai cinstită cu cei care-și câștigă banii din greu. Poate va apărea în curând la secțiunea teste! La mulți ani tuturor!!!

  • Volkscăruță, vineri, 28.12.2018 16:19

    Scumpă și proastă (ăsta ar putea fi noul slogan al vw).

  • Dudu, vineri, 28.12.2018 18:31

    La categoria Consum, voi comparati consumul la T-roc pe cliclul WLTP cu consumul rivalolor in cicluc NDEC ! Inteleg ca astea sunt valorile care le aveti dar n-au nicio treaba una cu cealalta. Motorul acela de 1.6 de pe Hyundai Kona are cel mai mare consum din clasa lui si in viata reala dar si in teste consuma cu galeata! Are cel mai mare consum din clasa indiferent pe ce masina e pus.

  • andrei, vineri, 28.12.2018 20:01

    Exact, rubrica legata de consum e un fel de salata de boeuf. Cum ar fi logic ca aceeasi masina (Seat Ateca) cu un motor mai vechi sa consume cu 1.7l/100km mai putin? Este ridicol. Articol scris cu gandul la vacanta. Cine a gandit T-Roc cu suspensie sport si jante mari (cu suspensia rigida pe spate) e un ''geniu''.

  • Abidabate Florentin Popescu, vineri, 28.12.2018 21:32

    31 miiii pe bara asta de torsiune spate ? Reamintesc : CHR costa 29 mii in varianta hybrid , iar pe langa tehnologii este singura din segment care ofera suspensie independenta spate. Am spus CHR ? Upsss....era sa uit ca apartine marcii Toyota , adica number one in industria automobilistica . Orcum ar da-o nemtii, tot la vale se situeaza. In acest moment Volczvagin, nu valoreaza nici cat cenusa de pe toba unei Toyote de prin "90'.

  • nsn, vineri, 28.12.2018 22:18

    Prin 2004 la acest pret - echivalent in DM,$,iti luai un Mercedes......

  • stefan, sâmbătă, 29.12.2018 06:20

    @Marius: adica ce pot tsi-urile??? ca am unul de 122 de 9 ani si merge excelent. faptul ca au existat la unele modele niste probleme nu inseamna ca toate au avut probleme. sunt multe marci cu probleme la motoare. probabil s-a uitat de pilitura din motoarele dci de la renault de acum vreo 10-12 ani. generalizarea ta e total pe langa. scumpa masina, o are un coleg. si-a dat un g5 si a luat asta. slab interiorul nu vad sensul sa dau bani in plus doar ca e mai inalta, iar pe viraje evident ca sta mai prost ca un golf. pe de alta parte nici cu rivalii nu mi-e rusine. si-au luat-o toti in cap. probabil vor sa ne pregateasca psihologic pentru momentul electricelor.

  • keepcalm, sâmbătă, 29.12.2018 06:40

    Multi bani pentru un vw, ei(ve)cred tot mai mult ca joaca in liga celor care chiar sunt premium, insa atata vreme cat sunt clienti care vor plati preturile lor premium pt masinile lor normale(nu vad nimic premium la un vw) ei vor crede mai departe asta si in curand vor avea preturi la fel cei de la mb, lexus sau bmw, mai transfera ceva bani spre media sa ii promoveze ca pe o marca premium si pt multi clienti ei devin premim, pentru cunoscator(care sunt tot mai putini) insa ei tot vw raman

  • Dan, sâmbătă, 29.12.2018 10:39

    @Stefan Degeaba vor ei să ne pregătească pentru electrice, că românul oricum nu are și nici nu o să aibă bugetul necesar pentru electrice.

  • Nelu.Pantofaru, sâmbătă, 29.12.2018 14:52

    31000 EUR pentru T-roaca asta, mor de ras pe cate unul cand il vad in trafic cu pocnitoarea asta de masina. Sincer, nu cred ca ar fi comentat nimeni daca masina asta costa intre 15-20.000 EUR, insa la banii aia e mega exagerat de piperata. Iar scorul de 4.4 arata din nou excelenta redactiei. Pentru mine unul, care imi plac modele ca Golf si Passat de la marca VW, acest model nu imi inspira nimic, nu ma atrage cu nimic. Nu mai spun ca la jumatate din suma asta poti gasi masini din aceeasi clasa cu dotari decente si motorizari la fel de decente.

  • vw, sâmbătă, 29.12.2018 21:35

    Inafara faptului ca T-roc-ul arata putin mai bine decat modelele VW apropaite de el(T-cross,Polo,Tiguan,Golf) masina asta nu are nimic special.Dar pretul...sa dai peste 30.000 de euro pe o masina (mai mult sau mai putin) mediocra este exagerat.Daca s-ar face remarcata cu ceva ar avea cat de cat sens dar nu are absolut nimic special in comparatie cu concurenta.

  • mircea, sâmbătă, 29.12.2018 23:41

    Pentru interesatii de masini noi, surpriza, toate masinile s-au cam scumpit.Chiar si laudatul Vitara cu 1.0 l ,costa 16.000 de euro si sa nu spuneti ca are un interior mai calitativ ,iar sistemele de asistenta a conducerii cam lipsesc (tempomat adaptiv,front assist,lane assist,blind spot&rear alert,pregatire impact,park pilot,park assist,pedestrian assist,etc) la varianta Passion,iat acestea ar costa destul daca ar fi disponibile nivelului(probabil ca peste 1000 euro). N-am vazut materiale mai bune nici in Opel Crossland(mai putin plastinul soft pe bord) care in varianta Innovation costa peste 18000 euro la 1.2 l. Kia Stonic la 1.0 costa cam tot 18,000 euro iar Peugeot 2008(nivel Allure) si Citroen C3 aircross,toate cu motoare in 3 cilindri se duc spre 18500-19000. La fel Hyundai Kona .De Seat Arona ar trebui sa nu mai spun,costa peste 20,000 euro ,la 1.0 tsi. Tot cam la banii astia gasesti T-roc 1.0 tsi,echipat foarte bine (nivel Design si optionale). Adica,exceptand VITARA,toata lumea,(si Ford Ecosport si Mazda cx3 ) se misca la preturi in crestere lsi in gama de +/- 10-15% la motorizari si echipari comparabile. Toate mini suvurile amintite aici sunt construite pe platforme de clasa mica cu exceptia lui T -roc care este proiectat pe o platforma pe care vw produce Golf/Passat/Tiguan +Skoda si Seat. Fiind construit pe o platforma mai mare ,T-roc poate primi motoare pana la 2 litri,suspensie adaptiva,tractiune intergrala, care ii pot creste mult pretul. Practic T-roc costa cat un Golf dotat echivalent, dar, foarte corect,interiorul Golfului este excelent calitativ fata de cel de la T-roc care este dezolant (.este bine finisat,dar este dur ca la Polo) Noul T-cross(pe platforma mica,frate cu Seat Arona),fara promotie,pare sa vina la doar vreo 1000 de euro mai putin decat T-roc la motorizari si dotari echivalente. Asa ca... Cum se vede,exeptand Vitara passion 1.0 (multe echipari nedisponibile) si Captur 0.9 l (nivel Zen,multe echipari nedisponibile) ,toate suv-urile mici stau -la motorizari si echipari comparabile la 18-21000 euro. Deci ,nu ai scapare daca vrei un suv mic.Deci, exceptand Vitara si Captur,toate sunt in intervalul a max 3000 euro daca nu prinzi promotii. Raman de stabilit criteriile individuale cand te decizi sa cumperi. Si, ca sa dau lovitura la sfarsit,un Audi Q2,.construit pe aceeasi platforma cu T-roc,la aceleasi dotari si motorizari (dar evident mult superior calitativ interior) costa cu vreo 9000 de euro mai mult. Restul sunt povesti,opinii,pasiuni.

  • Sam93, duminică, 30.12.2018 00:51

    Se vede clar cata obiectivitate regasim la Automarket dupa nota data. Masina este de foarte proasta calitate pentru pretul asta. Ca sa punem putin lucrurile in perspectiva, am gasit SUV-uri din segment superior in echipare foarte generoasa sau chiar aproape full, masini ca Kia Sportage si Mazda CX-5 la 28-30k de euro. Optiunile sunt mult mai multe totusi, de la Hyundai si Peugeot, la Renault, Nissan, Opel, Ford, Subaru, Honda, Toyota si multe, multe altele. Masinile din segment inferior sunt cel putin la fel de capabile sau mai mult si costa aproape de jumatate. Sincer, un Duster poate face tot ce face masina asta si mai mult in off-road la cel mult 20k. Sa nu mai vorbim ca daca te uiti la masini usor folosite sau alte segment poti ajunge si la masini premium sau alte vehicule mult mai interesante. In concluzie, VW practica preturi de brand premium desi e o banala marca de buget ca toate celalalte. Sincer, mie produsele Mazda si Kia mi se par superioare atat la interior cat si la fiabilitate. Si sincer, nu vad ce rost au motoarele astea mici turbo. Conduc masina cu motor aspirat natural benzina 2.0 si consumul mediu e 7.2-7.5, am avut si 6.6 extraurban pe 250 de km, deci nu vad imbunatatirea, doar ca un TSI nu o sa mearga 23 de ani si 300,000 de km ca a mea.

  • mircea, duminică, 30.12.2018 14:18

    Calitatea unui automobil nu consta doar in calitatea vizuala sau tactila a materialelor utilizate pentu constructia panourilor usilor si plansei de bord. Calitatea unui automobil incepe de la calitatea proiectarii ,calitatea materialelor de executie,calitatea executiei, iar acestea au in vederere toate componentele automobilului si comportarea lor in exploatare. Poate sa fie mai importanta o plansa de bord "soft' decat o directie necomunicativa sau o suspensie de natura sa nu permita mentinerea unui contact riguros al trenului de rulare cu suprafata de contact? Poate este mai aspectuos un scaun imbracat intr-o stofa moale,dar acest lucru este mai important decat asigurarea stabilitatii corpului prin asigurarea unui coeficient de frecare convenabil? Mai larg,calitatea unui automobil are in vedere caroseria (inclusiv banalele rosturi,dar nebanalul coeficient aerodinamic: dar si comportarea la impact si disiparea fortelor,etc,etc), performanta grupului propulsor,calitatea utilizarii performatiei proiectate in exploatare,durabilitatea performantei. Producatorii masoara forta necesara deschiderii si inchiderii portierelor,mirosul materialelor plastice si textile,iluminarea ambientala,calitatea sunetului,etc . Despre calitati si mai importante ca stabilitatea si durabilitatea franarii sa mai vorbim? Deci , aprecierea calitatatii unui automobil dupa senzatia tactila a atingerii unei componente de plastic este insuficienta si subiectiva. Se intampla sa cobori extenuat dintr-un automobil dintr-un brand oarecare dupa ce ai condus 300 k,iar lucrul acesta sa nu fie deloc valabil dupa calatoria cu alt brand auto. Aceasta calitate mi se pare importanta . in urma cu 20 de ani conduceam o masina cu un motor 1.5 sohc de 80 cp si 123 Nm.Bucurestiul de atunci nu era nici pe departe atat de aglomerat ca azi,dar consumul pe distante de 7-8 km era de 11.5-12 l/100. Dupa alti 10 ani ,conduceam un motor 1.6 dohc de 125cp si 156 Nm,mult mai placut, consumant mai putin10-10.5 l/100 intr-un oras devenit mult mai aglomerat. Astazi conduc motoare turbo-diesel sau benzina intr-un oras sufocat,pentru aceeasi distanta am nevoie un timp triplu. Vorbind despre turbo benzina ,consumul la un motor de 1.0 litri este de 9 litri la un cuplu de 200 Nm. Calitatea indiscutabila a unui aspirat este fiabilitatea ,nu insa performanta dinamica si consumul redus raportat la cilindree ,putere,cuplu. Tehnologiile evolueaza in sens pozitiv pentru cresterea tuturor performatelor cu un consum enegetic mai redus si scaderea poluarii .Peste cativa ani vom cumpara toti motoare electrice si vom gasi noi motive sa ne plangem,nu am dubiu. Ca ce poate justifica pretul unui Mercedes electric sa fie dublu ca a unui Citroen,nu are tot 4 usi si 4 scaune?!

  • Adrian24, marţi, 01.01.2019 02:40

    VW troc :)))

  • xxx, miercuri, 02.01.2019 15:32

    @mircea Prin prisma vânzărilor, grupul VW poate revendica, notele de 4,4-4,6, dar mai sunt si alții care vând cam tot pe acolo si au note sub media aceasta. Totuși intri pe un teren minat cu afirmațiile!! 1. Calitatea unui automobil începe de la calitatea proiectării: Toyota sau Renault Nissan nu știu oare sa proiecteze?? Ca sa aibă si ei o nota mai buna! A avut Automarket acces la cele 3 companii si are competenta sa analizeze acest lucru?? 2. Poate sa fie mai importanta o planșa de bord "soft' decât o direcție necomunicativa. Da poate sa fie, sunt clienți care merg liniștit si nu testează limitele mașinii si nu au nevoie „de o suspensie de natura sa nu permită menținerea unui contact riguros al trenului de rulare cu suprafața de contact” 3. Vorbești de calitatea perceputa(rosturi caroserie, calitatea finisajelor.....), OK grupul VW sta foarte bine, DAR după mine nu sunt cei mai buni! 4. Menționezi de rezultatele de la crash, Cx, frânare si alți constructori au rezultate cel puțin la fel de bune Notele obținute de mărcile grupului VW in urma testelor făcute de Automarket sunt foarte sesizabil mai mari decât a celorlalte mărci. După mine ca sa mă exprim gingaș sunt nejustificate!

  • Andrei, joi, 03.01.2019 12:58

    Ma dor ochii de la interiorul ala. Pe roz nu au? Cam mult zgomot pentru Duster-ul germanilor.

  • Banat-eanu, marţi, 08.01.2019 23:32

    C

  • PMC, marţi, 15.01.2019 17:56

    T-roaca la peste 30.000 de eur. A-nnebunit lupu'. Pai vw nu mai e deloc a poporului. Tupeul acestei companii e incredibil. Practic ne considera complet idioti cand vin cu asemenea "oferta". In rest, masina ramane la fel de useless si de pointless ca toata puzderia de "SUV-uri" noi. Niste ineptii pe roti.

  • Fara alehas, miercuri, 16.01.2019 12:15

    De raia broastelor vw se scapa greu. In plus le afecteaza si creierul (vezi Costel).