Interior
Calitatea materialelor folosite la interior variază destul de mult, în funcție de ce configurație alegi. Avem un mix interesant, mai ales pe versiunea R din galeria foto atașată mai jos.
Asta pentru că Volkswagen a încercat să ofere clienților o atmosferă pe măsura prețului cerut. Chiar și așa, unele lucruri nu s-au schimbat. Plasticul folosit pe panourile ușilor sau pe planșa de bord e cam tare, fără îndoială. Mai mult, dacă pe panourile ușilor față mai apar pe alocuri materiale moi, pe ușile din spate plasticul este dur în întregime.
Modelele R vin, însă, cu scaune speciale, îmbrăcate în microfibră și cu un model de tapițerie specific modelelor R. Acestea sunt, cu siguranță, punctul culminant în ceea ce privește calitatea percepută. Tot aici trebuie să menționez faptul că susținerea laterală este foarte bună, iar confortul oferit este la un nivel ridicat.
Spațiile de depozitare sunt numeroase și generoase pentru un model subcompact, iar pasagerii vor avea destul loc, chiar dacă sunt ceva mai corpolenți, cum e cazul acestui editor. În spate, însă, dacă ai peste 1.8 metri înălțime s-ar putea să ai ceva probleme cu spațiul oferit la nivelul picioarelor, iar călătoriile lungi cu 3 adulți pe banchetă ar putea necesita o ședință la kinetoterapeut.
Portbagajul are 392 de litri, peste cei 361 de litri oferiți de Hyundai Kona N, însă îi lipsește adâncimea și asta îl face să pară mai mic față de cât este în realitate.
"Ținuta de drum impecabilă în orice situație" - asteptam testul elanului, caci Golf R s-a cam facut de cacao in testul celor de km77