Design
Din primul moment în care privești noul T-Roc R, realizezi că ai de-a face cu un model special. Ai putea spune că „poți citi” câtă performanță are de oferit bazat doar privind câte grile deschise ai în zona din față.
Într-adevăr, modelul R are un design mult mai agresiv decât vezi pe versiunile mai puțin puternice, iar culoarea Albastru Lapiz a pus foarte bine în evidență formele agresive ale mașinii de test. Jantele de 19 inch sunt și ele bine venite, mai ales când observi discurile de frână uriașe din spate.
Apropo de spate, zona posterioară este masivă, grație spoilerului redesenat. Cele patru țevi de evacuare te anunță că nu e de glumit cu acest crossover, iar inscripția R de pe hayon înlătură orice urmă de îndoială posibilă cu privire la potențialul mașinii.
Opțiunile de configurare sunt variate pentru T-Roc, chiar și în această versiune de top, și vei atrage foarte multe priviri în trafic, mai ales de la fanii VAG.
"Ținuta de drum impecabilă în orice situație" - asteptam testul elanului, caci Golf R s-a cam facut de cacao in testul celor de km77