Interior
Atmosfera la bordul noului model este destul de austeră, dar aici trebuie să ținem cont și de segmentul de preț în care operează. Deși nu mă pot declara un fan al combinației de gri cu gri, nu pot să consider că doar Taigo a picat acest test, având în vedere că toți rivalii săi oferă cam aceleași finisări pe la 20.000 de euro.
Plasticul moale și prietenos lipsește aproape peste tot. Doar partea superioară a planșei de bord are anumite zone ceva mai prietenoase din acest punct de vedere, dar acolo chiar nu vei avea contact prea des. Panourile ușilor sunt și ele făcute din plastic neprietenos, destul de aspru la atingere, același material fiind regăsit și pe consola centrală.
Din fericire, există și părți bune, iar acestea au de-a face mai mult cu ergonomia. Avem în continuare butoane fizice și un panou dedicat pentru controlul sistemului de climatizare. Sistemul multimedia nu este cel găsit pe noua generație de modele, așadar am putut folosi un buton rotativ clasic pentru a ajusta volumul. Spațiile de depozitare sunt mai bune decât mă așteptam. Mai ales în buzunarele din uși, unde am putut depozita o sticlă de apă de un litru.
Spațiul pentru pasageri, mai ales pe locurile din spate, mi s-a părut limitat, atât la picioare cât mai ales la cap. Având în vedere forma acoperișului, care plonjează spre spate, era de așteptat. Cât despre spațiul din portbagaj, și acesta are de suferit comparativ cu fratele T-Cross, de exemplu. Pe Taigo ai la dispoziție doar 437 de litri de stocare, în timp ce pe T-Cross vei găsi 455 de litri. Cu toate acestea, portbagajul lui Taigo pare ceva mai adânc și va fi, probabil, ceva mai practic în anumite condiții.
Izolarea fonică ar fi putut fi mai bună, mai ales la viteze mari. Pe autostradă încep să se vadă crăpăturile din imaginea imaculată clădită pentru Taigo. Asta nu numai din cauza zgomotului de vânt ce ajunge în urechile tale ci și din cauza zgomotului de motor, care va trebui turat destul de mult pentru a menține vitezele de autostradă.
Cred că între competitori ar trebui inclus și Sandero Stepway, chiar dacă Taigo este cu 170 mm mai lung, Stepway este mai înalt, mai lat și cu ecartament & ampatament mai mare. Cu un preț de pornire de 19.537, adică cu vreo 3500 mai mult decât configurația maximă a Stepway, gpl, sau cvt, tot cu plastic neprietenos și tot motor de 1.0