Interior
Clasic și sobru. Două cuvinte care pot descrie lejer interiorul acestui model. Chiar și după facelift, Touareg rămâne un model care nu face excese la interior. Touareg rămâne o mașină cu un interior simplu până și dacă alegi o configurație cu două tipuri de piele și montezi ornamente din gama R-Line.
La sfârșitul zilei, este un upgrade ușor de digerat de la un Passat sau de la oricare alt model Volkswagen, dar încă este departe de ceea ce găsim la bordul unui X5, Q7 sau GLE. Asta și pentru că Touareg are un preț de pornire semnificativ mai mic în varianta de bază în comparație cu variantele entry în gamele respective.
Există părți foarte bună când vine vorba de simplitate. Interiorul lui Touareg aduce punctaj maxim în materie de ergonomie, toate comenzile fiind unde te aștepți să fie, iar utilizarea lor este intuitivă. Ceasurile de bord sunt clare, ușor de citit și nu îți obosesc ochii, iar ecranul multimedia este amplasat corect și ușor lizibil. Fără artificii, fără spectacole.
Interiorul lui Touareg este și spațios, având loc la bord pentru cinci pasageri și bagaje din plin. Portbagajul are 580 de litri, ceva mai puțin decât au ceilalți rivali din segment, dar măcar zona de încărcare este mare și joasă, deci nu trebuie să te chinui să-ți ridici cumpărăturile prea sus. Dacă ai ceva mare de cărat, rabatarea scaunelor din spate este electrică și te scutește de un efort, la fel cum este și operarea hayonului, un lucru deja obișnuit în acest segment.
Scaunele lui Touareg sunt confortabile și au o multitudine de reglaje electrice, care te ajută să îți găsești rapid o poziție bună la volan. Confortul pasagerilor este și el ridicat, bancheta spate fiind confortabilă la rândul său. Tot ce îi lipsește lui Touareg ca să se lupte cu ”băieții mari” ai segmentului sunt câteva minusuri la departamentul materiale și finisaje, plus un strop de design. Altfel spus, un mic efort în această direcție i-ar face pe cei de la Volkswagen să le dea emoții serioase celor trei mărci premium din Germania.
De ce faceti acelasi test, cu aceeasi masina, cu aceeasi motorizare , doar ca are un pachet R-line ? Oare niste linii pe la spoilere transforma touaregul si era nevoie de un nou test ?