Lupta cu mentalitățile
Încă de la început, Volkswagen Touareg a fost un favorit al fanilor brandului din Wolfsburg și al clienților din România. Motivele au fost destul de ușor de intuit, mașina fiind o combinație de entuziasm și calitate. Pentru că, da, Touareg a fost, încă de la început, un produs foarte bun.
Cu timpul, el a devenit o navă amiral, fiind cel mai scump și calitativ model oferit de către Volkswagen, după ce Phaeton a fost retras de la vânzare. Nu a fost neapărat o problemă, pentru că, în acest moment, clienții optează oricum pentru SUV-uri. Însă, rețeta unui SUV din acest segment implică automat și un diesel.
Dacă discutăm de motorizări pe benzină, deja ne aventurăm în ape foarte tulburi. Asta pentru că, de-a lungul timpului, motoarele diesel au fost preferate clar pentru consumul lor redus și pentru cuplul generos. Totuși, mai merită să cumperi un Touareg diesel și în 2022, având în vedere cât de mult au evoluat propulsoarele pe benzină?
Asta am încercat să descoperim la bordul unui Touareg echipat cu motor V6, de 3.0 litri, pe benzină, timp de câteva zile. Iar rezultatele au fost surprinzătoare.
PREZENTAREA COMPLETĂ A MAȘINII TESTATE:
Singurul concurent direct real este F Pace și nu este luat în calcul deloc. A-i zice că ăsta e un site făcut de oameni cu cunoștințe auto, dar dă cu virgulă de multe ori.