Interior
Volkswagen nu face compromisuri atunci când vine vorba de calitatea interiorului. Mai ales că exemplarul testat de noi este în echiparea Highline, versiunea de top.
Având în vedere că și planșa de bord este împrumutată de la modelul Golf, putem spune că la volanul modelului Touran te simți ca și cum ai conduce un Golf mai lung și mai înalt. Noul Touran vine însă echipat cu șapte locuri, rândul al treilea fiind complet rabatabil. Lista de dotări standard este lungă pentru echiparea Highline și spicuim doar sistemul Climatronic, computerul de bord Premium cu display color, cotiera centrală, faruri ceață cu funcție suplimentară lumini de viraj, oglindă retrovizoare interioară heliomată și rulou de portbagaj detașabil cu spațiu special pentru depozitare.
Mașina de test mai avea și o serie de echipări opționale, printre care și plafonul de sticlă cu trapă acționat electric, un element care oferă extrem de multă lumină naturală în habitaclu. Un plus și pentru hayonul acționat electric, extrem de util atunci când ai mâinile încărcate cu bagaje.
Touran este acum mai mare și asta aduce un plus de spațiu și pentru pasageri. Fiecare are scaun individual, iar cei de pe rândul doi au parte și de măsuțe rabatabile și de unspațiu generos pentru picioare. Volumul portbagajului este de 137 litri atunci când toate cele șapte scaune sunt în poziție, iar dacă renunțăm la ultimul rând atunci putem să ne bazăm pe un portbagaj de 633 litri, mai mult decât generos.
Doamne ce hidosenie de Golf Plus+Plus+Plus+ !!! Ca actual posesor de Touran (2007) sunt total dezamagit de noul "design". Arata a masina chinezeasca, iar bordul ala negru lucios..............BLEAAHHHHHHH