Design

5.0

Atunci când am văzut pentru prima oară noul C40 am fost pur și simplu uimit de frumusețea sa. Știu că designul este cea mai subiectivă temă pe care o pot discuta doi oameni, dar pentru mine acesta este cel mai frumos SUV Coupe al momentului.

Bineînțeles, diferența între C40 și XC40 se va reduce doar la zona din spate. Acolo vei observa profilul plonjat al acoperișului de pe C40 și stopurile uriașe, care se prelungesc de la acoperiș, până la buza hayonului.

Partea frontală este identică cu cea a lui XC40, iar ăsta e un aspectpozitivă, dacă mă întrebi pe mine. Designul axat pe ciocanele lui Thor încă funcționează, iar grila centrală este obturată pentru un profil aerodinamic mai bun.

Nu în ultimul rând trebuie să menționez și culoarea exterioară a mașinii, care a atras foarte multă admirație. Se numește Fusion Red și este absolută hipnotizantă în soare puternic, alături de jantele de 20 de inch.

  • ACE - Craiova, marţi, 04.04.2023 06:23

    E o masina simpatica FOC, cu autonomie destul de buna, SIGURA, ce va atrage o clientela pe masura. Pretul ar putea sa-i sperie putin pe cei care nu sunt obisnuiti cu modelele VOLVO. MULT SUCCES!!!

  • Adi, marţi, 04.04.2023 08:29

    Urata si scumpa, de altfel ca majoritatea electrocasnicelor.

  • ds, marţi, 04.04.2023 09:18

    ..."chiar mai clinice decât multe alternative nemțești"... Gabriel Nica, pe bune? Chiar n-ai găsit altă variantă? Deci vorbim despre mașini și zicem mai clinic, mai puțin clinic? Sau e prea subtil și nu mă prind eu. În rest, ce să zic, despre Volvo nu prea poți să comentezi. Clasic, sobru, fără lumini ambientale, fără afafiuri și brizbizuri. Este cam ca diferența dintre un sacou smoking clasic și restul hainelor...

  • Banditos, marţi, 04.04.2023 09:30

    In trafic trece absolut neobservata. Nu stiu daca e bine sau e rau. Dar sigur, proprietarii de C40/XC40, nu si-au cumparat masina pentru a iesi in evidenta. In rest, un model pe gustul unui procent foarte mic de soferi si o motorizare preferata de un procent si mai mic.

  • @Banditos, marţi, 04.04.2023 10:26

    mai degraba procentul e mai mic la cei care si-o permit decat la cei carora le place masina sau ar dori un propulsor electric.

  • nume, marţi, 04.04.2023 14:05

    Volvo a creat intotdeauna masini frumoase? Poate intr-un alt univers. In al nostru, majoritatea arata ca un Nokia 5110. 92% la capitolul Protectia Pasagerilor Adulti, un scor intalnit rar in economia testelor Euro NCAP? Din cele 67 de masini testate anul trecut, 15 au obtinut minim 92%. Si alte 12 90 sau 91%. Mai interesant este ca Polo a primit 94%. Si daca tot suntem la capitolul siguranta, nimic despre Siguranta Asistata? Ca cele 89 de procente reusite de acest Volvo sunt depasite de o masina de carat cartofi cu scaune (Mercedes Citan Tourer) si chiar cateva cateva chinezisme, inclusiv una cu nume de desene animate (ORA Funky Cat)? 4.5 stele pentru tinuta de drum in conditiile in care inclusiv denivelarile minore se resimt in habitaclu? PS: Este extrem de amuzant sa vad cum cel mai vandut model electric din 2022, de pe piata europeana, desi concureaza cu acest Volvo travestit, nu este mentionat nici macar in trecere. Prin urmare, nu pot sa afirm decat ca acest test ar fi avut mai multa credibilitate daca ar fi fost publicat de 1 aprilie.

  • Andrei, marţi, 04.04.2023 18:02

    400CP si 180km/h viteza maxima, intr-un Volvo. O alaturare imposibila si perfect fara sens, intr-o lume tot mai lipsita de sens.

  • @andrei, miercuri, 05.04.2023 01:35

    sunt sigur ca cu un laptop poti da drumul la caluti sa zburde la maxim. totusi daca volvo erau "legali" limitau viteza la 130km/h.

  • Andrei, miercuri, 05.04.2023 16:24

    De ce ai vrea sa faci asta cu un Volvo, o masina plictisitoare, pentru familii? Nu inteleg de ce se ajunge la puteri atat de mari in cazul masinilor de genul acesta, conduse de soferi ce merg la birou/ scoala.

  • deputy, joi, 06.04.2023 15:03

    "Capacitate brută baterie (kWh) 78" probabil 78 kW. rugam autorul sa corecteze