Design
În materie de design, cred că Volvo este singurul producător în cazul căruia putem să facem o excepție și să nu ne supărăm că folosește un design similar cu cel de pe XC90. Liniile sunt atât de atrăgătoare, iar semnătura luminoasă LED, denumită Ciocanul lui Thor, este atât de reușită, încât ar fi fost păcat să nu le vedem și pe S90.
Sedanul arată agresiv în partea frontală și respiră un aer premium prin toți porii. Grila este la fel de spectaculoasă ca cea hexagonală de pe Audi A6.
Spatele însă este cu mult peste designul celorlalți rivali din segment. O mostră de curaj, combinată cu măiestrie și cu influențe retro. E genul acela de design pe care poți să îl iubești la prima vedere sau pe care poți să îl urăști. Eu, recunosc că l-am iubit. Atât pe sedan cât și pe break. Este dovada pură că mai există designeri cu libertate de decizie, lăsați să se exprime și să încerce linii noi.
Lasind deoparte convingerea (statistic confirmata pina acum) ca breakul va asigura grosul vanzarilor, S90 ramine o berlina mare redutabila, mai ales pentru cei care cauta si "altceva" in afara trioului clasic german. Un pic offtopic, ma mira in continuare preferintza romanilor, dar nu numai a lor (+56% actualmente la noi) pentru diesel-uri, in ciuda numeroaselor stiri prevestind apropiata lor interzicere - cel putin in marile orase. Paradox extins si-n domeniul testelor, axate preponderent pe versiunile cu motorizari m.a.c. - si nu doar la noi... ;-)