Design
Cum poți defini un design reușit? Există o rețetă care să mulțumească pe toată lumea? Cât contează designul unei mașini în decizia de achiziție? Sunt întrebări valabile, dar la care e foarte greu să găsești un consens.
Cert este că Volvo a evoluat mult. În anii 1980-1990, compania suedeză era definită de forme pătrățoase, colțuroase, care nu inspirau mare lucru. Ei bine, astăzi, lucrurile s-au schimbat, iar de la introducerea „ciocanelor lui Thor”, toate modelele Volvo parcă arată din ce în ce mai bine.
Suedezii ne-au demonstrat de la XC90 încoace că mașinile voluminoase și mari pot să arate și senzual, fără să-ți scoată ochii cu colțurile lor violente. Iar V60 bifează cu brio toate elementele estetice constitutive care au făcut parte din transformarea asta radicală a scandinavilor.
Jantele de 19 inch, cu 5 spițe de tip Y, bi-colore, la pachet cu această culoare Silver Dawn, dar și combinația de piele în culoarea chihlimbarului de la interior, creează un contrast puternic și o atmosferă în care parcă abia aștepți să lași toate problemele în spate.
-
dan_grc, joi, 07.12.2023 18:14
Asa ceva, Volvo diesel, când vrei poți sa intri în direct, legătură este făcută mihai, Vali, omniprezentule. Despre mașină, la exterior arată foarte bine, motorul este ce trebuie pentru o astfel de caroserie, interiorul bine făcut, puțin cam învechit, sunt ani buni cu acest limbaj, nu m-am omorât dupa acest tip de consolă, cu gurile verticale, dar nimeni nu-i perfect .
-
Trilulilu, joi, 07.12.2023 20:10
Scump rău. Prea scump.
-
Andrei, joi, 07.12.2023 23:50
O mașină foarte frumoasa și utilă. Dar prețul de pornire e cu vreo 12,900 mai mult decât Model 3 și un pic peste Model 3 Long Range. Mai e și generația apărută acum 6 ani. Sigur, Tesla nu face break-uri, din păcate.
-
Banditos, vineri, 08.12.2023 06:17
aaaa.....ce legatura are Model 3 cu break-ul asta?
-
ds, vineri, 08.12.2023 09:27
Jos pălăria pentru Volvo! Intr-adevăr, chiar cobori relaxat și după un trafic bară la bară, poate la asta contribuie și sistemul audio, am experimentat asta de mai multe ori, e drept, cu un XC 60. Dar nu am nicio îndoială că așa este și cu un V60. Singurul minus legat de ergonomia bordului este dezactivarea start/stop pentru care trebuie să intri în meniul tabletei. Ar fi putut fi un buton fizic pe consola centrală. Cred că puțini, sau deloc, sunt producătorii care au curajul de a păstra forma bordului neschimbată vreme de opt ani, mai ales că acesta este identic și pe cele 3 clase XC.
-
Ivan Turbina, vineri, 08.12.2023 20:34
O masina din ce in ce mai intalnita la corporatisti, si cocalari(doar modelele noi),da,ati citit bine,cocalari,nu inteleg de ce noile modele au asa mare priza la ei!
-
@dan_grc, sâmbătă, 09.12.2023 18:25
Dieselul la Volvo isi da duhul, doar ca vrei sa scoti tu altceva in evidenta. Si e testat si promovat in Romanica, pe alte piete nu se mai vand mașinile cu motoare diesel, nici macar MHEV! Nu uita ca te afli in Romania si stai bine acolo. Daca vrei sa vezi un Volvo care merita, te poti uita la un V60 in versiune T8 si daca te tine poti sa il inviti pe proprietar la o liniuta:))
-
@dan_grc, sâmbătă, 09.12.2023 22:02
Citam: "Volvo a produs întotdeauna mașini centrate pe un anumit tip de client". Si acel client nu e imbracat in trening si incaltat cu slapi de plaja. Faci spume degeaba pe seama diesel, nici Volvo si nici BMW nu se mai axeaza pe acest tip de motorizare, desi Volvo a avut niste motoare diesel super fiabile: cele cu 5 cilindri de 2,4 litri. Acum treburile stau altfel si ce ofera ca motorizari, suna interesant desi nu face prea multa reclama la putere: T8 are 455 CP, dar nu asta e prezentat in reclame ca punct forte. Tot pe siguranta si familie pune accent. BMW vinde si el bine electrice si PHEV si investeste masiv in electrificare. Nu am mai auzit niciun producator auto ca dezvolta si investeste masiv in diesel. Tu te poti bucura de fumegatoare, ca atat stii si poti sa iti permiti.
-
Electrochinezarii, duminică, 10.12.2023 22:54
Motivul pentru care Volvo promoveaza agresiv electricele (au fost primii care au anuntat trecerea, cu un cincinal mai repede, la 100% electric, din 2030 vs.2035 in ue) nu are nicio treaba cu cererea de dieseluri. Este doar politica PC Chinez, cel care controleaza din umbra actionariatul volvo. Cum nu au rezerve de combustibil dar sunt cei mai mari producatori de acumulatori, este in logica neoimperialismului chinez, cel mai mare poluator al planetei, sa promoveze electricele, dupa 50 de ani de chin si jale in domeniul motoarelor termice. Daca hipsteristii de la Brucsel aveau un pic de viziune nu cadeau in capcana aceasta, din care acum vor sa scape cu taxe protectioniste!
-
Seriff, luni, 11.12.2023 09:53
@22:02, te contrazici singur, inca se fabrica diesel si se vinde bine mersi in Europa, comparatiile cu Tesla model 3 nu isi au rostul, plus ca fara pomana de la stat Tesla aia nu se va mai vinde niciodata, oricum e mai praf decat acest volvo la orice, confort, antifonare, fiabilitate, tot. Daca zici ca Bmw nu investeste in diesel de ce au versiuni diesel pe mai toate masinile?
-
Banditos, luni, 11.12.2023 11:02
@09:53, premiantule ia vezi aici vanzari diesel la Volvo: 2019 - 55.8% 2022 - 8.9% btw...una e investitie alta e vanzare. PS ramai la verificat cotoare de bilete.
-
Seriff, luni, 11.12.2023 15:11
Pai si electricele lor cum sunt? In pom si alea, au preturi mari, de-aia abia vand, inclusiv masina din articol e foarte scumpa, ce vrei sa faca volume gen Dacia? Dar ce sa inteleaga un spalat pe creier de propaganda eco, pamant de flori in loc de creier. Tu ai zis ca nu investeste nimeni in diesel, ceea ce e o aberatie pentru ca inca sunt o gramada de masini diesel noi scoase pe piata, mare geniu esti, ma mir ca ai acces la internet la tine in comuna.
-
Banditos, luni, 11.12.2023 15:27
1. in discutie nu erau electrice 2. cunosti conceptul de a INVESTI? FOCUS baiatu', F O C U S !
-
Seriff, marţi, 12.12.2023 10:02
@Banditos, da cunosc conceptul de a investi, ca sa iasa la euro 6d, adica ultima norma de poluare admisa de UE s-a investit in acest 2.0 diesel de 190 cp, ca nu rupe la vanzari e alta poveste, Volvo oricum niciodata nu a rupt la vanzari, ce vrei, sa se bata cu Hyundai-Kia? Nu au cum si nici nu cred ca ii intereseaza. Focus Banditos, focus! Tu ai o problema cu diesel si te roade faptul ca inca se fabrica, doar ca nu esti dispus sa recunosti, asa ca du-te la somn.
-
Banditos, marţi, 12.12.2023 11:38
baiatu' in primul rand TU ai fost cel care a ridicat problema investitiilor, termen pe care vad ca l-ai invatat intre timp. Ai reusit sa te documentezi. Ai 1 pc pentru asta! Dar cand PROCENTELE de diesel in TOTAL VANZARI Volvo iti scad de 6 ORI cum pana mea poti vorbi de a investi? Apo unde am vorbit mai copile de volume de vanzari? De unde pana unde ai scos tu faza cu Dacia, Hyundai, etc? Am spus eu ca trebuie sa faca volume ca NUMAR de masini? Eu am vorbit de PROPORTIA dieselul-ui la volvo in comparatie cu benzinarele si electricele pe care le vinde! Ce ti-am scris eu in comentul de mai sus se traduce astfel: in 2019 din vanzarile LUI Volvo, din 100 de masini fabricate DE Volvo, 56 erau diesel si restul benzinare, hibrizi, etc. In 2022 din vanzarile LUI Volvo, din 100 de masini fabricate DE Volvo, doar 9 erau diesel si resul benzinare, hibrizi, etc. Ai priceput copile? Repet...Volvo a fabricat de 6 ORI mai putine Dieseluri in 2022 fata 2019 raportat la ce a vandut. Sa-ti fac si un desen, o placinta impartita pe felii, ceva? Apoi ma doare in c.r de dieselul tau. CIFRELE arata ca dieselul tau e in buda. Si singurul pe care il roade grija esti chiar tu incapabil sa accepti ca tehnologia pe care o ridici toata ziua in slavi numai are multe zile de dus. Cel putin pentru utilizare "casnica". Succes in viata!
-
Seriff, marţi, 12.12.2023 12:41
Daca tot esti atat de destept zi-mi de ce inca Volvo mai face diesel? Tu crezi ca aia sunt prosti? Au uitat sa te intrebe pe tine ce parere ai despre produsul lor? Tu oricum esti un sarac fiindca nu ai bani sa iti iei un diesel nou asa ca te multumesti cu vreo saracie in 3 cilindri benzina sau ce mizerie de masina ai, fiindca oricum nu ai bani de Tesla, dar de unde sa ai din moment ce ai 4 clase si alea facute la seral.
O minunatie, pentru vacante lungi, interminabile, pentru 3-4 saptamani de relaxare. Iti instalezi "centrul de comanda" intr-un orasel strategic ales si apoi "raiduri" de 1 zi, 2 catre diverse alte locatii. Pentru asa ceva e pachebotul asta. Ca a 2 a masina e ideal.