Design
Cea mai subiectivă discuție cu privire la Volvo XC60 va fi purtată în jurul designului. De când a fost lansat și până astăzi, acesta nu s-a modificat în aproape niciun fel. La fel ca frații săi, și XC60 are un design dominat în partea frontală de o grilă uriașă și farurile cu lumini de rulare pe timp de zi sub forma celebrului ciocan al lui Thor.
Gama este disponibilă cu o multitudine de culori din care poți alege, unele mai îndrăznețe iar altele mai conservatoare, precum acest argintiu al modelului nostru de test. În același timp, ai acces și la o gamă largă de jante, cu dimensiuni ce variază de la 19 la 21 de inch.
Formele lui XC60 sunt inconfundabile și pur și simplu nu ai cum să confunzi această mașină cu o alternativă de la rivalii germani ai brandului suedez.
Nu mai are rost sa spunem ca e foarte scumpa masina pentru ca de cativa ani cam toate masinile sunt scumpe, vorba aia, a ajuns un Duster sa coste 24.000 de euro. Strict legat de masina, mi se pare ideala pentru o familie cu garaj care isi poate incarca masina zilnic sau de fiecare data cand e nevoie si in felul acesta nu mai consumi combustibil mai deloc in viata de zi cu zi. Pe de alta parte, la drum lung iti asumi ca dupa ce se consuma bateria o sa ai un consum mai mare dar macar nu risti sa ramai in pana prostului cum se poate intampla cu masinile electrice. Daca mai pui ca este una din cele mai sigure masini din lume iar ca design arata binisor parerea mea, zic ca nu e o alegere rea pentru cine isi permite sa dea 80k pe o masina.