Tinuta de drum
XC60 se simte bine pe asfalt întins, dar nu refuză nici ieșiri prin off-road fără complicații.
Una peste alta, XC60 se simte cel mai bine pe șosele fără complicații, pentru că este o maşină confortabilă, cu suspensii gândite pentru a te relaxa pe distanţe lungi. Gropile şi orice altă denivelare sunt bine tolerate.
Despre tracţiunea integrală de tip Haldex se pot spune multe, cert e că pe Edition Pro vine standard și îți oferă un plus de stabilitate în virajele în care suspensiile SUV-ului suedez ar putea să-și arate limitele. La fel de multe se pot spune despre senzorii care detectează lipsa aderenţei şi despre transferul de cuplu între punţi.
Totuși, trebuie să notați faptul că XC60 nu vă va oferi feeling de mașină sport pe segmente de drum virajat, iar dacă veți căuta asta în modelul scandinav veți fi dezamăgiți. Mai ales dacă veniși dinspre mărcile nemțești. Ruliul rămâne pronunţat, iar direcţia este prea relaxată şi fără feedback.
Dacă ești însă un tată care are nevoie de o mașină care să-i ofere confortul atât de mult căutat într-o perioadă în care toate din jur se mișcă repede și expiră la fel de repede, XC60 e mașina de care ai nevoie. Iar familia-ți va mulțumi.
Masina nu e rea. Dar e mult prea ,, batraneasca '' sa ii spun asa in comparatie cu rivalii. E nevoie de o noua generatie pt. a fi la nivelul rivalilor.