Calitate / Pret

4.0

Volvo XC90 T8 facelift costă, în România, cel puțin 100.000 de euro. Lista de dotări standard este generoasă, tocmai de aceea nu le voi aminti. Dar, îți spun atât: ai cam tot ce-ți poți dori.

Acum, dacă vrei o mașină identică cu cea testată de noi, trebuie să știi că are un preț de listă de 117.127 de euro, cu TVA inclus. Care sunt dotările opționale? Culoarea Bright Dusk, jantele de 22 de inch, tapițeria din piele Nappa, geamurile spate cu tentă fumurie, scaune față cu masaj, șasiul adaptiv și pachetul Confort.

De departe cea mai scumpă dotare pe care mașina de test a avut-o, și pe care te încurajez să o bifezi și tu, dacă te gândești la un XC90 facelift, este sistemul audio Premium Bowers & Wilkins. Costă 3.090 de euro, cu TVA inclus, dar este o adevărată experiență audio. Merită fiecare cent.

Pentru un BMW X5 xDrive50e trebuie să scoți din buzunare cel puțin 96.985 de euro. Audi Q7 55 TFSIe quattro este cel mai accesibil dintre modelele amintite, având un preț de pornire de 84.300 de euro. Mercedes-Benz GLE 400 e 4Matic costă 92.240 de euro în România.

  • Razvan, marţi, 22.07.2025 15:58

    O fi bun,mare,frumos, performant,fiabil,confortabil,economic,prietenos cu mediul,etc,dar 117.000 E,eu zic că la banii ăștia sunt variante mai bune,mai premium.Nu merită un Volvo banii ăștia.

  • Matei_cel_nou, marţi, 22.07.2025 17:04

    In continuare o mașină elegantă, comfortabila si moderna. Unele elemente de design erau mai reușite înainte: grila și ecranul care acum se revarsă dintre aerisiri.

  • ds, miercuri, 23.07.2025 08:56

    Nu v-a plăcut prețul? Dar, puțin mai sus, autorul zice că este mașină premium. Despre ce vorbim? Păi numai sistemul audio Bowers & Wilkins este + 3000 euro. Și vă spun eu că merită fiecare leu, ca și scaunele cu masaj, vreo 6-7 moduri, parcă. Și sincer, așa scump cum vi se pare, l-aș prefera oricărul bmw & mercedes.

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 23.07.2025 09:47

    Audi si BMW au 6 cilindri la mai putini bani .. chair mult mai putini in cazul Audi. E cam mare foamea de bani la Volvo. Cu toata chelea masaju si wilkinsu 100k pentru 4 cilindri plugin sunt cam multi bani.

  • aha, miercuri, 23.07.2025 11:49

    117.127 de euro pe un Volvo vechi de 10 ani? Unde semnez?

  • CTC, miercuri, 23.07.2025 12:53

    Trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau Bmw pentru rebutul asta chinezesc...oricum Volvo a ajuns masina cocalarului 'undercover' la cum se comporta soferii acestui brand prin trafic.

  • @12.53, miercuri, 23.07.2025 13:25

    Sa numesti Volvo rebut chinezesc, pffff... Ce masina ai, bo$$? In alta ordine de idei, te cam contrazici, adica ai o ruptura de logica. Adica o dai cu nuca-n perete cand spui ca "trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau BMW" ca, deh Volvo e de cocalar. Pe bune? BMW, oare, la noi vorbesc, e pentru cavaleri crescuti la pension? Nu contest si departe de mine gandul de a eticheta oamenii in functie de masini, desigur sunt exceptii si exceptii, cunosc oameni ok care au bmw, noi, luate pe bani munciti, la fel cum cunosc si oameni care au Volvo luate de noi, tot din bani munciti. Una e sa ai o coaja de BMW, Mercede, Volvo, sau orice altceva premium, lata la mana paispe si de pe care curg tablele, luata doar ca sa epatezi, si una e sa ai una din asta, noua, luata din bani munciti. In cazul asta confunzi marfa cu ambalajul.

  • Calitativu', miercuri, 23.07.2025 22:40

    Săndele, daca tot ești"cel mai calitativ", de ce nu ai cerut la test(te citez):"versiunile diesel B5 și B6, cu 250, respectiv 300 de cai putere, vin acum în compania unui sistem mild-hybrid la 48V. "? Sau reveni Volvo la dizal și numai tu știi asta?