
Tinuta de drum
În ciuda greutății și a gărzii la sol de 212 centimetri, Volvo XC90 facelift este surprinzător de grațios pe viraje. Că este un SUV confortabil nici nu încape îndoială.
Se conduce plăcut și este suprinzător de dinamic atunci când chiar vrei asta.
Așa cum spuneam, modul de rulare Hybrid este standard și toate sistemele relevante sunt în cel mai confortabil mod. În acest caz, ai un mic ruliu, normal până la urmă, iar direcția este puțin cam prea asistată chiar dacă selectezi modul cel mai ferm.
Ce-i drept, în modul de rulare Power, amortizoarele se rigidizează puțin, iar direcția devine mai echilibrată.
În rest, suspensia este confortabilă atunci când treci peste denivelări și mai bine antifonată decât înainte.
O fi bun,mare,frumos, performant,fiabil,confortabil,economic,prietenos cu mediul,etc,dar 117.000 E,eu zic că la banii ăștia sunt variante mai bune,mai premium.Nu merită un Volvo banii ăștia.