
Tehnologie
Instrumentarul de bord este complet digital și are o diagonală de 12.3 inch. Grafica îți dă impresia de calitate și se modifică în funcție de modul de rulare selectat. De pildă, în modul Power vei avea o grafică roșie. De asemenea, informațiile afișate sunt poziționate intuitiv.
Volvo și-a ascultat clienții, tocmai de aceea acest facelift vine cu un display central mai mare. Înainte avea o diagonală de 9 inch, însă acum ai un ecran de 11.2 inch. Rezoluția a fost îmbunătățită, suportă actualizări over-the-air, iar conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este wireless.
Sistemul multimedia este bazat pe Android Automotive, tocmai de aceea sistemul nativ (destul de configurabil) al mașinii este ușor de utilizat. În plus, ai deja instalate aplicații ca Google Maps, Waze, Spotify sau Youtube.
Funcțiile sistemului de climatizare sunt integrate la baza display-ului central. Așadar, nu ai butoane fizice pentru reglarea temperaturii din habitaclu, așa cum ne-am dori cu toții, dar comenzile tactile sunt destul de intuitive și nu îți fură prea mult atenția atunci când conduci.
Am menționat deja zona de încărcare prin inducție, care a fost repoziționată pentru un acces mai facil. Dacă nu vrei să o utilizezi, sau vrei să încarci mai multe dispozitive în același timp, în cotiera centrală regăsești două porturi USB-C, dar și o priză la 12V.
O fi bun,mare,frumos, performant,fiabil,confortabil,economic,prietenos cu mediul,etc,dar 117.000 E,eu zic că la banii ăștia sunt variante mai bune,mai premium.Nu merită un Volvo banii ăștia.