Tinuta de drum
Deși pe dinafară este desenată de parcă se pregătește de sprintul olimpic, Volkswagen Arteon a fost setată în versiunea sa de bază, fără suspensii adaptive, către confort, iar acest lucru se simte imediat ce treci peste denivelările omniprezente din drumurile patriei. Există anumite situații în care denivelările scurte devin ușor zgomotoase, dar vei trece ușor peste acest lucru. Totodată, Arteon se comportă bine și atunci când încerci un mod de conducere ceva mai sportiv, mașina arătându-și colții atunci când i-o ceri. Nu e vorba de dinamism pur, ci de un comportament ușor sportiv, dedus și prin garda la sol mai redusă decât cea a Passatului.
Amortizoarele adaptive opționale nu au fost disponibile pe mașina de test.
Poziția la volan este una joasă, iar direcția oferă un feedback consistent și incisiv. Zgomotul la rulare este insesisabil, singurele sunete care te vor deranja fiind cele produse de urletele dieselului de 150 de cai atunci când trece de 3.500 rpm.
in concluzie prima impresie conteaza.o masina de 4,4 stele la care ne place designul si pachetul tehnologic, dar nu ne place motorul si suspensia.