Tehnologie
Un model hibrid trebuie să impresioneze cu mai mult decât ceea ce găsim sub capotă. Asta înseamnă că avem nevoie şi de un pachet tehnologic generos.
Toyota a înţeles asta şi s-a conformat. Japonezii oferă, pe lângă look-ul futurist al schimbătorului de viteze, un ecran tactil ce ne ţine la curent cu nivelul de încărcare al bateriei, cu funcţionarea motorului şi cu alte statistici legate de consum şi emisii. Utile şi gata să îţi descreţească fruntea atunci când eşti în căutarea unor provocări personale mărunte.
Sistemul multimedia se poate dovedi uşor încâlcit până te obişnuieşti cu utilizarea sa. El dispune însă de toate conexiunile necesare unui sistem audio contemporan şi chiar de o legătură Bluetooth pentru momentele în care ai nevoie de ambele mâini pe volan.
interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici